جهانبخش به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش بعد از بازگشت به هلند، یک بار دیگر جادوگری با ساق‌هایش را آغاز کرده. او که از زمان پیوستن به فاینورد ایام به کامش شده، در بازی‌های تیمش در لیگ کنفرانس اروپا درخشید و در ادامه با حضور در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، با گلزنی

کد خبر : 102845
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۱۲
جهانبخش به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی نمی‌رود



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش بعد از بازگشت به هلند، یک بار دیگر جادوگری با ساق‌هایش را آغاز کرده. او که از زمان پیوستن به فاینورد ایام به کامش شده، در بازی‌های تیمش در لیگ کنفرانس اروپا درخشید و در ادامه با حضور در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، با گلزنی برابر سوریه و عراق توانست عیار بالای خود را به رخ بکشد.

در روزهای اخیر خبر تقابل فاینورد با تیمی از رژیم صهیونیستی برای او خبر ساز شده بود. گمانه زنی های مختلف درباره حضور یا عدم حضور او در این بازی بار دیگر چالش رقابت ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسرائیلی را به ذهن کشاند. خیلی‌ها مقتعد بودند جهانبخش تحت قرارداد فاینور است و اگر باشگاه بخواهد باید برای تمیش به میدان برود.

امروز اما خبر نهایی رسید تا نقطه پایانی باشد بر صحبت‌های چند روز اخیر. جهانبخش امروز به تمرین تیمش ملحق شد. تیم فوتبال فاینورد سه‌شنبه شب هفته آینده(بیست و سوم شهریورماه) در یکی از مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ کنفرانس اروپا باید در زمین نماینده رژیم صهیونیستی به میدان برود که علیرضا جهانبخش در این مسابقه تیمش را همراهی نمی‌کند.

بنابر اعلام باشگاه فاینورد، سرمربی این تیم با درخواست علیرضا جهانبخش مبنی بر عدم حضور در بازی تیمش و همراهی نکردن سایر بازیکنان موافقت کرده چرا که ورزشکاران ایرانی همواره در تقابل با نماینده‌های رژیم صهیونیستی حاضر نخواهند بود.

 فاینورد پس از این مسابقه، روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریورماه در دیداری خانگی و حساس مقابل آیندهوون قرار می‌گیرد که علیرضا جهانبخش از آن مسابقه به فهرست تیمش اضافه خواهد شد.

254 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.