جنی از بلک پینک با آهنگ بی نظیرش تاریخ سازی می کند!!

[ad_1] به نظر می رسد هر هفته، جنی خواننده بلک پینک بیش از پیش در نمودارهای بیلبورد در آمریکا تاریخ ساز می شود. این سوپراستار به خاطر امتیازهایش در کتاب رکوردها یک موفقیت بزرگ دارد، زیرا آهنگ’ “یکی از دختران“، همکاری او با The Weeknd و لیلی رز دپ، ماه‌ها است که در رتبه‌بندی‌های مختلف

کد خبر : 479614
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۲
جنی از بلک پینک با آهنگ بی نظیرش تاریخ سازی می کند!!

[ad_1]

جنی از بلک پینک

به نظر می رسد هر هفته، جنی خواننده بلک پینک بیش از پیش در نمودارهای بیلبورد در آمریکا تاریخ ساز می شود. این سوپراستار به خاطر امتیازهایش در کتاب رکوردها یک موفقیت بزرگ دارد، زیرا آهنگ’ “یکی از دختران“، همکاری او با The Weeknd و لیلی رز دپ، ماه‌ها است که در رتبه‌بندی‌های مختلف عالی بوده است. این آهنگ به او کمک کرد تا به چندین نقطه عطف در زندگی حرفه ای خود برسد و استعداد و محبوبیت خود را در حد اعلی به نمایش بگذارد.

آهنگ “یکی از دختران” بزرگترین موفقیت تمام دوران توسط یک نوازنده کره جنوبی در نمودار ریتمیک ایرپلی است. بیلبورد این فهرست را هر هفته منتشر می‌کند تا نشان دهد که کدام آهنگ‌ها در ایستگاه‌های رادیویی در سراسر آمریکا که موسیقی ریتمیک را پخش می‌کنند، بهترین عملکرد را دارند. هفته گذشته، آهنگ «یکی از دختران» از جنی به رتبه هشتم جدول پخش ریتمیک رسید. با چنین اتفاقی این آهنگ، برتری خود را نسبت به سایر آهنگ‌های خوانندگان کره‌جنوبی افزایش داد و به عنوان بالاترین برد تاریخ، پیشی گرفت.

در واقع، “یکی از دختران” به عنوان تنها 10 اثر برتر تاریخ در رتبه بندی هر هنرمندی از کره جنوبی ایستاده است. قبل از اینکه آهنگ موفق جنی لز بلک پینک به بالاترین رده صعود کند، افتخار بالاترین جایگاه در جدول متعلق به جونگ کوک بود. ستاره بی تی اس  (BTS) در آهنگ Too Much که همراه با The Kid Laroi و Central Cee حضور داشت و در رتبه 13 قرار گرفت.

در حالی که «یکی از دختران» احتمالاً از رتبه 8 بالاتر نخواهد رفت، اما همچنان به شکل دیگری به رکورد تاریخی خود اضافه می کند. این آهنگ همچنین به‌عنوان طولانی‌ترین آهنگ چارت توسط یک هنرمند کره‌جنوبی در لیست ریتمیک ایرپلی رتبه‌بندی می‌شود. از این قاب، “یکی از دختران” به مدت 15 هفته در رتبه بندی رادیو حضور داشته است. این یعنی سه دوره طولانی‌تر از آهنگ «خیلی زیاد» یا Too Much حضور داشته است که حتی برای ده‌ها دوره دوام داشت!

در حال حاضر، به نظر می رسد که آهنگ «یکی از دختران» از جنی بلاک پینک پس از ماه ها صعود در چارت ریتمیک ایرپلی، بالاخره در مسیر نزولی قرار گرفته است. این هفته، این تک آهنگ از رتبه 8 به رتبه 11 سقوط کرد و از 10 تای اول خارج شد. این احتمال هم وجود دارد که آهنگ موفق جنی مسیر خود را معکوس کند و باز هم به راس برسد، اما به نظر می رسد احتمال اینکه آهنگ به نزول ادامه دهد بیشتر است… اگرچه می تواند هفته ها یا شاید حتی ماه ها در جدول رتبه بندی باقی بماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.