جنیس مک آفی 670 روز پس از مرگ او به نبرد برای انتشار بقایای جان مک آفی ادامه می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] سال گذشته در ماه ژوئیه، به طور گسترده گزارش شد که جسد جان مک‌آفی، غول تکنولوژی معمایی و متوفی، هنوز یک سال کامل پس از مرگ نابهنگامش در سردخانه اسپانیا بود. بیوه مک‌آفی، جانیس، در شبکه‌های اجتماعی به ابراز ناراحتی خود از تاخیر طولانی در انتشار جسد او پرداخته است. برای او بسیار ناراحت

کد خبر : 349934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۰۰
جنیس مک آفی 670 روز پس از مرگ او به نبرد برای انتشار بقایای جان مک آفی ادامه می دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

سال گذشته در ماه ژوئیه، به طور گسترده گزارش شد که جسد جان مک‌آفی، غول تکنولوژی معمایی و متوفی، هنوز یک سال کامل پس از مرگ نابهنگامش در سردخانه اسپانیا بود. بیوه مک‌آفی، جانیس، در شبکه‌های اجتماعی به ابراز ناراحتی خود از تاخیر طولانی در انتشار جسد او پرداخته است. برای او بسیار ناراحت کننده است که، حتی پس از گذشت 670 روز باورنکردنی، هنوز نمی تواند به همسر محبوبش دفن مناسبی بدهد.

بیوه جان مک آفی در مورد تاخیر در انتشار بقایای او پاسخ می خواهد

در 23 آوریل 2023، جانیس مک آفی در توییتی درباره همسر فقیدش، جان مک آفی، اصرار داشت که او به مدت 670 روز در سردخانه بوده است. در جولای 2022، Bitcoin.com News گزارش داد که بقایای مک آفی به مدت یک سال در سردخانه نشسته است. جانیس هنوز از این موضوع شکایت می کند و می پرسد که چرا تعلیق وجود دارد. جنیس: «670 روز از «خودکشی» جان توییت کرد. 670 روز و بقایای او هنوز آزاد نشده است. 670 روز و گزارش کالبد شکافی او هنوز منتشر نشده است. 670 روز زمان بیهوده ای است که باید منتظر خاکسپاری عزیزتان باشید. بیوه مک آفی اضافه کرد:

چه چیزی را پنهان می کنند؟ #جان مک آفی خودش را نکشت

در اکتبر 2020، مک آفی در فرودگاه بارسلون-ال پرات دستگیر شد و با استرداد به ایالات متحده مواجه شد. او با اتهاماتی از سوی وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به دلیل ترویج عرضه اولیه سکه (ICO) و «فرار مالیاتی و عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی عمدی» مواجه شد. دادگاه عالی اسپانیا استرداد مقدماتی مک آفی را تایید کرد و ساعاتی بعد جسد او در سلول زندان بارسلونا پیدا شد. پس از مرگ او، تعدادی داستان منتشر شد مبنی بر اینکه مک آفی سوئیچ مرد مرده را فعال کرده است.

در زمان‌های اخیر، در آگوست سال گذشته، یک مستند نت‌فلیکس به نام «دویدن با شیطان» یکی از دوست‌دخترهای سابق مک‌آفی را به نمایش گذاشت که ادعا می‌کرد پس از مرگش از تگزاس با او تماس گرفته است. جنیس پس از پخش مستند، نظریه این زن را مسخره کرد و اصرار داشت که جان در آمریکا پنهان نمی شود و این ایده را “احمقانه” خواند. در طول اولین هفته در مارس 2023، جانیس در مورد مرگ مک آفی با هوتپ ژسوس و «نبرد مداوم او با دادگاه بارسلونا برای بقایای جسد جان، تقریباً دو سال پس از مرگ او» صحبت کرد.

برچسب ها در این داستان

بارسلونا، بیت کوین، ارز دیجیتال، مرگ، استرداد، ICO ها، جانیس مک آفی، جان مک آفی، نبرد حقوقی، مرگ مک آفی، سلول زندان، باقی مانده، فرار مالیاتی

نظر شما در مورد نبرد حقوقی جاری برای بقایای جان مک آفی چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.