جنگ لفظی ترامپ علیه سیاست‌های مهاجرتی بایدن

 رییس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با انتقاد تند به دولت جو بایدن برای توقف ساخت دیوار مرزی جنوب آمریکا و تغییر سیاست مهاجرتی ایالات متحده گفت که کشورها دیگر به آمریکا احترام نمی گذارند. ترامپ گفت: تا حد زیادی جلوی ساخت دیوار مرزی را گرفته اند، شما می دانید در

کد خبر : 35807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
جنگ لفظی ترامپ علیه سیاست‌های مهاجرتی بایدن



 رییس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با انتقاد تند به دولت جو بایدن برای توقف ساخت دیوار مرزی جنوب آمریکا و تغییر سیاست مهاجرتی ایالات متحده گفت که کشورها دیگر به آمریکا احترام نمی گذارند.

ترامپ گفت: تا حد زیادی جلوی ساخت دیوار مرزی را گرفته اند، شما می دانید در دولت سابق فقط چند هفته تا اتمام ساخت دیوار زمان باقی مانده بود اما بایدن نمی خواست آن را کامل کند.

او افزود: آنها باید ساخت دیوار شماره یک را به پایان برسانند و سیاست سابق را ادامه دهند، زیرا اگر این کار صورت نگیرد یک فاجعه خواهد بود.

رییس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد تند از سیاست مهاجرتی بایدن گفت که دولت وی در همان روز اول ساخت دیوار مرزی را متوقف کرد.

ترامپ همچنین درادامه گفت که بسیاری از مردم از من می خواهند که از مرز بازدید کنم که احتمالاً طی چند هفته آینده از مرزهای جنوبی بازدید صورت خواهم کرد.

در ماه های آخر دولت ترامپ اگرچه با سفارش های فراوان، مهندسان وزارت دفاع شبانه روز در حال ساخت دیوار مکزیک بودند اما سرانجام نتوانستند این دیوار را که نمادی از سیاست های سختگیرانه وی در برابر مهاجران است، به پایان برسانند.

مهاجرت همواره موضوعی پرتنش در روابط ترامپ و دموکرات‌ها بوده و کاهش مهاجران قانونی و غیرقانونی شعار اصلی ترامپ در انتخابات بود. او تلاش‌های زیادی را برای تغییر سیاست صدور روادید، اخراج مهاجران لاتین تبار و تغییر ساختار پناهندگی در آمریکا انجام داد.

سیاست‌های ترامپ در قبال مهاجران لاتین تبار، روندی را که در حال اصلاح چهره آمریکا در میان جوامع آمریکای لاتین بود،  متوقف کرد و بار دیگر خاطرات تلخ تجربه حضور و مداخله آمریکا در کشورهای آمریکای لاتین را زنده کرد و موجب تقویت جریان‌های ضد آمریکایی در این کشورها شد. احداث دیوار میان امریکا و مکزیک صرفا دیواری برای مکزیکی‌ها نبود بلکه به نماد سیاست خصمانه آمریکا علیه امریکای لاتین تبدیل شد.

ترامپ در سال‌های اخیر با تاکید بر این‌که مکزیک باید بخشی از هزینه ی ساخت دیوار مرزی را بپردازد و آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، همتای مکزیکی خود را تحت فشار قرار داد تا تدابیر امنیتی در مرزهای مکزیک را  مقابل مهاجران از سوی آمریکای مرکزی تشدید کند.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.