جنگ ستاره‌ها برای جانشینی جهانبخش

[ad_1] ایمان گودرزی؛ در جریان بازی تیم ملی ایران با هنگ‌کنگ در حالی که تیم ایران با 2 گل از حریف خود پیش بود، علیرضا جهانبخش نقش زمین شد و از کادرفنی خواست تا تعویض شود. بعد از بازی مشخص شد که جهانبخش از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت جزئی شده و از همین رو به

کد خبر : 432926
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
جنگ ستاره‌ها برای جانشینی جهانبخش

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ در جریان بازی تیم ملی ایران با هنگ‌کنگ در حالی که تیم ایران با 2 گل از حریف خود پیش بود، علیرضا جهانبخش نقش زمین شد و از کادرفنی خواست تا تعویض شود. بعد از بازی مشخص شد که جهانبخش از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت جزئی شده و از همین رو به بازی با ازبکستان نخواهد رسید. جهانبخش بلافاصله به هلند پرواز کرد تا ادامه درمان خود را در هلند و زیر نظر پزشکان اروپایی دنبال کند و از همین رو برابر ازبکستان غایب خواهد بود. همین یک جای خالی در ترکیب اصلی تیم ملی رقابت شدیدی را بین مدعیان نیمکت‌نشین به راه خواهد انداخت تا در برابر ازبکستان بازی کنند.
بر این اساس، به بررسی گزینه‌های احتمالی برای جانشینی وی در بازی با ازبکستان خواهیم پرداخت.

مهدی ترابی
ترابی در دقیقه ۷۰ بازی با هنگ‌کنگ به جای محمد محبی وارد بازی شد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. وی در چند صحنه پایه‌گذار حملات تیم ملی بود که در مهم‌ترین آن، سردار آزمون را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که وی توپ را به مهدی طارمی داد که در موقعیت آفساید قرار داشت. با وجود اینکه جهانبخش در پست وینگر راست بازی می‌کند و ترابی در پرسپولیس در سمت چپ بازی می‌کند، این احتمال وجود دارد قلعه‌نویی در بازی با ازبکستان از ستاره پرسپولیس به عنوان جانشین جهانبخش استفاده کند. از طرفی نیز این امکان وجود دارد با توجه به سابقه حضور محمد محبی در سمت راست خط حمله استقلال در فصل گذشته، وینگر روستوف در سمت راست به جای جهانبخش بازی کند و ترابی در سمت چپ خط حمله به کار گرفته شود.

جنگ ستاره‌ها برای جانشینی جهانبخش

مهرداد محمدی
ستاره استقلال در فصل جاری به امید اینکه به لباس تیم ملی برسد، به لیگ برتر بازگشت اما در بازی با هنگ‌کنگ در لیست ۱۸ نفره تیم جایی نداشت و از روی سکو بازی را تماشا کرد. با مصدومیت جهانبخش حالا این فرصت برای محمدی پیش آمده تا به ترکیب اصلی برسد. مهاجم محبوب جواد نکونام در این فصل در ترکیب استقلال در سمت راست خط حمله این تیم درخشیده و به لباس تیم‌ملی نیز رسیده و شاید در بازی با ازبکستان این بازیکن جانشین جهانبخش در ترکیب تیم ملی شود.

جنگ ستاره‌ها برای جانشینی جهانبخش
امید ابراهیمی
امیر قلعه‌نویی در برابر هنگ‌کنگ از سیستم 4-4-2 لوزی استفاده کرد و سعید عزت‌اللهی به عنوان تک هافبک دفاعی ایران به میدان رفت و جلوی او سامان قدوس بازی کرد. با مصدومیت جهانبخش ممکن است امیر قلعه‌نویی سیستم تیمش را تغییر داده و از 4-4-2 خطی استفاده کند. در این صورت احتمال دارد که قدوس به وینگر راست برود و امید ابراهیمی در کنار سعید عزت‌اللهی در مرکز زمین بازی کنند.
سامان قدوس که با درخشش در برنتفورد بار دیگر مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته، قابلیت این را دارد که در چند پست بازی کند و همین موضوع این احتمال را به وجود خواهد آورد که وی در پست جهانبخش به میدان برود. با توجه به حضور قدوس در میانه میدان سرمربی تیم ملی اگر بخواهد وی را در بال راست به کار گیرد باید یک بازیکن دیگر را در خط هافبک به کار بگیرد که به احتمال زیاد این بازیکن امید ابراهیمی خواهد بود.

جنگ ستاره‌ها برای جانشینی جهانبخش

رضا اسدی
دیگر بازیکنی که سرمربی تیم ملی می‌تواند از او به جای جهانبخش در ترکیب تیم ملی استفاده کند، رضا اسدی آقای‌گل رقابت‌های لیگ برتر است. بعد از مصدومیت جهانبخش در بازی با هنگ‌کنگ، اسدی با نظر قلعه‌نویی جانشین وی شد و به نظر می‌رسد او نیز یکی دیگر از گزینه‌های قلعه‌نویی در پست وینگر چپ باشد.

جنگ ستاره‌ها برای جانشینی جهانبخش

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.