جنگ روسیه و اوکراین تأثیر بالقوه ای بر شتاب دادن به ارزهای دیجیتال دارد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مدیر عامل بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، می گوید که جنگ روسیه و اوکراین “تاثیر بالقوه ای بر سرعت بخشیدن به ارزهای دیجیتال” دارد. او تأیید می کند که بلک راک “در حال مطالعه ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و فناوری های اساسی است تا بفهمد چگونه می توانند به ما در خدمت

کد خبر : 183214
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
جنگ روسیه و اوکراین تأثیر بالقوه ای بر شتاب دادن به ارزهای دیجیتال دارد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مدیر عامل بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، می گوید که جنگ روسیه و اوکراین “تاثیر بالقوه ای بر سرعت بخشیدن به ارزهای دیجیتال” دارد. او تأیید می کند که بلک راک “در حال مطالعه ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و فناوری های اساسی است تا بفهمد چگونه می توانند به ما در خدمت به مشتریان خود کمک کنند.”

Blackrock در مورد شتاب ارزهای دیجیتال

لری فینک، مدیر عامل بلک راک، نامه سال 2022 خود را به سهامداران روز پنجشنبه با بخشی در مورد ارزهای دیجیتال منتشر کرد. Blackrock بزرگترین مدیر دارایی جهان است که بیش از 10 تریلیون دلار نظارت دارد.

فینک نوشت: «حمله روسیه به اوکراین به جهانی‌سازی که در سه دهه گذشته تجربه کرده‌ایم پایان داده است. مدیر عامل شرکت پس از بحث گسترده در مورد تأثیر جنگ خاطرنشان کرد:

یکی از جنبه‌های کمتر مورد بحث جنگ، تأثیر بالقوه آن بر سرعت بخشیدن به ارزهای دیجیتال است. این جنگ کشورها را وادار خواهد کرد تا وابستگی ارزی خود را دوباره ارزیابی کنند.

چندین سرمایه گذار مشهور پیش بینی کرده اند که جنگ روسیه و اوکراین می تواند نقش دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهان را به خطر بیندازد. در اوایل ماه جاری، جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را با سرمایه‌گذار میلیاردر جورج سوروس بنیان‌گذاری کرد، گفت آنچه که با روسیه و تحریم‌های آن در حال رخ دادن است پایان دلار آمریکا است. بیل میلر، سرمایه گذار مشهور ارزش، دیدگاه مشابهی دارد. مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال اخیراً توضیح داده است: «ما وارد دنیایی می‌شویم که ناشناخته است، جایی که مردم در آن تلاش می‌کنند تا بفهمند ارز ذخیره چیست.»

رئیس Blackrock به بحث درباره ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) پرداخت. وی خاطرنشان کرد: حتی قبل از جنگ، چندین دولت به دنبال ایفای نقش فعال‌تر در ارزهای دیجیتال و تعریف چارچوب‌های نظارتی که تحت آن عمل می‌کنند، بودند. فینک سپس به مطالعه فدرال رزرو در مورد تأثیر بالقوه دلار دیجیتال ایالات متحده اشاره کرد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بارها گفته است که فدرال رزرو تصمیمی برای صدور CBDC ندارد.

فینک مزایایی را که ارزهای دیجیتال می توانند به همراه داشته باشند، بیان کرد. او توضیح داد: «یک سیستم پرداخت دیجیتال جهانی، که به طور مدبرانه طراحی شده است، می تواند تسویه تراکنش های بین المللی را بهبود بخشد و در عین حال خطر پولشویی و فساد را کاهش دهد. ارزهای دیجیتال همچنین می‌توانند به کاهش هزینه‌های پرداخت‌های فرامرزی کمک کنند، به عنوان مثال زمانی که کارگران خارج‌شده درآمد خود را به خانواده‌های خود باز می‌گردانند.

فینک در مورد اینکه آیا Blackrock شروع به ارائه محصولات و خدمات رمزنگاری به مشتریان خواهد کرد، گفت:

همانطور که ما شاهد افزایش علاقه مشتریان خود هستیم، بلک راک در حال مطالعه ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و فناوری های اساسی است تا بفهمد چگونه می توانند به ما در خدمت به مشتریان خود کمک کنند.

در جولای سال گذشته، مدیر عامل شرکت اعلام کرد که Blackrock تقاضای بسیار کمی برای ارزهای دیجیتال از سوی مشتریان داشته است.

با این حال، فینک در آوریل سال گذشته گفت که مجذوب ارزهای دیجیتال است و معتقد است که می تواند به یک “کلاس دارایی عالی” تبدیل شود. او همچنین گفت که بیت کوین دلار آمریکا را کمتر مرتبط می کند و می تواند به یک بازار جهانی تبدیل شود.

با این حال، او همچنان در مورد رمزنگاری شک داشت. در اکتبر سال گذشته، مدیر اجرایی بلک راک نشان داد که دیدگاه مشابهی با جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan دارد که گفت بیت کوین بی ارزش است.

نظر شما در مورد نظرات لری فینک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.