جنگ امروز علیه رژیم صهیونیستی، شکست قطعی آن را در پی دارد

[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری در نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: سالروز شهادت حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در پیش داریم که در سال ١٣٩٠ به شهادت رسید. وی افزود: روز بزرگداشت آیت‌الله علامه طباطبایی نیز در پیش است و می‌تواند الگویی برای طلاب حوزه‌های علمیه

کد خبر : 428267
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۳۸
جنگ امروز علیه رژیم صهیونیستی، شکست قطعی آن را در پی دارد

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری در نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: سالروز شهادت حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در پیش داریم که در سال ١٣٩٠ به شهادت رسید.

وی افزود: روز بزرگداشت آیت‌الله علامه طباطبایی نیز در پیش است و می‌تواند الگویی برای طلاب حوزه‌های علمیه و جوانان باشد که فقیه، عالم و فیلسوف بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: وی صاحب تفسیر المیزان و کتاب‌های متعددی در عرصه شناخت سنت پیامبر و تفکر شیعه است و در زمینه فلسفه نیز آثار ارزنده‌ای دارد

وی گفت: این روز به نام روز کتابخوانی نامگذاری شده و در جامعه امروز ما بحث کتاب نگران کننده است چون فضای مجازی جامعه را تحت تأثیر قرار داده در حالی کتاب می‌تواند آثار مثبت بسیاری داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: آشنایی با کتب حوزه دفاع مقدس جزء ضروریات امروز زندگی ما است و نوجوانان و جوانان باید این کتب را مطالعه کنند.

وی اذعان کرد: ٢٢ آبان ماه سالروز نخستین تحریم آمریکا در سال ١٣۵٨ است و آمریکا جنایتکار از هیچ عرصه‌ای در حوزه جنگ سرد و گرم علیه ایران فروگذار نکرد اما به یاری خدا این تهدیدات به فرصت تبدیل شد.

غفوری ادامه داد: این روزها جزء روزهای تلخ برای بشریت است و فلسطین مظلوم در ٧۵ سال گذشته سالی نبوده که شاهد چنین جنایاتی نباشد.

وی ابراز کرد: این صحنه‌های فجیع جدید نیست اما اتفاق بی نظیر کنونی شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها از مبارزان شجاع فلسطینی است.

غفوری گفت: آنچه که روی صحنه می‌بینیم نشانه ضعف صهیونیست‌ها است و در عرصه نظامی در مقابل حماس ناتوان است و اسرائیل فقط برای مقابله زنان و کودکان را می‌کشد.

وی تشریح کرد: جنگ رسانه‌ای اسرائیل تلفات را مخفی و حوادث و کشتارها را پنهان می‌کند اما آنچه اتفاق افتاد منجر به ابطال این جنگ رسانه‌ای شد.

غفوری بیان کرد: این برتری نظامی و عملیاتی که به دست مبارزان فلسطینی است آخرین عملیات و منشأ نابودی قطعی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی تأکید کرد: با دلاوری و شجاعت حماس و مبارزان فلسطینی شاهد از بین رفتن رژیم غاصب صهیونیست ها خواهیم شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.