جنون و خشونت غیرقابل‌کنترل سوپرمن در تریلر جدید انیمیشن Injustice

بخش سرگرمی وارنر چندی پیش تریلر جدید انیمیشن Injustice را در کانال یوتیوب خود قرار داد که خشونت غیرقابل‌کنترل سوپرمن را به تصویر می‌کشد. ندررلم یک استودیو بازسازی است که در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای تخصص دارد. آن‌ها پس از کار روی دو نسخه مورتال کمبت تصمیم گرفتند یک بازی مبارزه‌ای جدید بسازند که هیچ ارتباطی

کد خبر : 108377
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
جنون و خشونت غیرقابل‌کنترل سوپرمن در تریلر جدید انیمیشن Injustice


بخش سرگرمی وارنر چندی پیش تریلر جدید انیمیشن Injustice را در کانال یوتیوب خود قرار داد که خشونت غیرقابل‌کنترل سوپرمن را به تصویر می‌کشد.

ندررلم یک استودیو بازسازی است که در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای تخصص دارد. آن‌ها پس از کار روی دو نسخه مورتال کمبت تصمیم گرفتند یک بازی مبارزه‌ای جدید بسازند که هیچ ارتباطی به MK نداشته و از فضایی کاملا متفاوت برخوردار باشد. نتیجه اتخاذ چنین تصمیمی، Injustice: Gods Among Us بود که نه تنها بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرد، بلکه موفق شد عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه مالی داشته باشد. این بازی همچنین چهار سال بعد یک دنباله دریافت کرد که Injustice 2 نام دارد؛ محصولی که در برآوردن کردن انتظارات موفق بود.

بخش انیمیشن وارنر در مه سال جاری میلادی اعلام کرد اقتباس انیمشینی Injustice: Gods Among Us در دست ساخت قرار دارد؛ اثری که بخشی از DC Universe Animated Original Movies خواهد بود. داستان در یک جهان موازی روایت می‌شود، جایی که جوکر موفق می‌شود لوئیس لین را به همراه فرزند متولد نشده‌اش به قتل رسانده و خسارات زیادی به بار بیاورد. در پی این اتفاق، کلارک کنت تصمیم می‌گیرد یک حکونت جهانی و توتالیتر ایجاد کرده و با استفاده از هر روش مورد نیازی، جلوی اتفاقات تلخ بیشتر را بگیرد. از آنجایی که رژیم سوپرمن به یک دیکتاتوری شباهت دارد، افراد مختلفی از جمله بتمن به مرور زمان به مخالفت با کلارک می‌پردازند.

تریلر جدید انیمیشن Injustice چندی پیش منتشر شد و برخلاف ویدیو قبلی، از نوع Red Brand است. در ننتیجه، خشونت‌‎های موجود در اثر اصلی بدون هیچ گونه کمی و کاستی در تریلر قرار دارد. ویدیو جدید نزدیک به ۲ دقیقه زمان داشته و در ابتدا سوپرمن را نشان می‌دهد که داخل گودالی عظیم فرود آمده و جسد بی‌جان همسرش را در آغوش می‌گیرد. در همین حین، صدای بتمن را می‌شونیم که خطاب به جوکر می‌گوید: «تو همسرش را گرفتی… تو فرزند متولد نشده‌اش را گرفتی…چرا؟» جوکر سپس در پاسخ می‌گوید: «بعد از این همه سال هنوز هم از من دلیل می‌خواهی؟»



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.