جنرال موتورز روی صندلی راننده در حالی که تویوتا دچار کمبود تراشه می شود

[ad_1] بر اساس گزارش کاکس خودرو، جنرال موتورز که سال گذشته برای اولین بار از سال 1931 به تویوتا تاج خود را به عنوان رهبر فروش خودرو در ایالات متحده از دست داد، همچنین انتظار می‌رود بیشترین خودروهای جدید را در این سه ماهه در میان تمام خودروسازان بزرگ بفروشد. خودروسازان قرار است فروش خودروهای

کد خبر : 223571
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
جنرال موتورز روی صندلی راننده در حالی که تویوتا دچار کمبود تراشه می شود

[ad_1]

بر اساس گزارش کاکس خودرو، جنرال موتورز که سال گذشته برای اولین بار از سال 1931 به تویوتا تاج خود را به عنوان رهبر فروش خودرو در ایالات متحده از دست داد، همچنین انتظار می‌رود بیشترین خودروهای جدید را در این سه ماهه در میان تمام خودروسازان بزرگ بفروشد.

خودروسازان قرار است فروش خودروهای جدید آمریکا را به مدت سه ماه تا ژوئن در روزهای جمعه و سه شنبه گزارش دهند.

صنعت خودروی ایالات متحده تحت تاثیر کمبود جهانی نیمه هادی ها، تنگنای نیروی کار و دیگر مشکلات زنجیره تامین قرار گرفته است و نتوانسته است با تقاضای سرخورده مصرف کننده همراهی کند.

تویوتا یکی از خودروسازان بدترین آسیب در سال جاری بوده است، زیرا کمبود تراشه و قرنطینه‌های COVID-19 چین – که سایر خودروسازان را نیز تحت تاثیر قرار داده است – این شرکت را مجبور به کاهش مکرر تولید کرد و اهداف تولید تمام سال خود را تحت تأثیر قرار داد.

در مقابل، به نظر می رسد که جنرال موتورز بهتر عمل کرده است. اوایل این ماه، هدف خود را برای افزایش تولید خودرو در سال 2022 به میزان 25 تا 30 درصد از سال 2021 تأیید کرد.

طبق داده‌های Cox و TrueCar، این دو خودروساز – همراه با Stellantis NV، Hyundai Motor Co، Honda Motor Co و Nissan Motor Co Ltd، به جز فورد، کاهش فروش فصلی را گزارش می‌کنند.

مقامات کاکس گفتند که فورد که فروش ماه ژوئن را در روز سه شنبه گزارش می دهد، موجودی های خود را بهتر از سایرین مدیریت کرده است و همچنین در حال بهبودی از مشکلات سال گذشته است.

کاکس گفت تسلا تنها برند بزرگی خواهد بود که فروش خود را در نیمه اول سال افزایش می دهد.

ناظران صنعت نگران تأثیر بالقوه تورم بالای چند دهه ای و افزایش قیمت بنزین بر صنعت خودرو هستند، اگرچه آنها اشاره می کنند که تقاضا در حال حاضر قوی است، وضعیتی غیرعادی.

جاناتان اسموک، اقتصاددان ارشد کاکس، اوایل این هفته گفت: «نگرانم که مصرف‌کننده به نقطه اوج متقاعد شدن ما در رکود اقتصادی نزدیک شده باشد و چنین رفتاری داشته باشد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر، مانع بزرگ‌تر برای افزایش فروش خودرو، کمبود خودرو و کامیون در صنعت است، که منجر به کاهش پیش‌بینی‌های فروش تمام سال توسط تحلیلگران شده است.

جسیکا کالدول، مدیر اجرایی بینش ادموندز، مشاور صنعت خودرو، گفت: «در حال حاضر بهبود تولید خودرو در سال 2022 بسیار بعید به نظر می رسد.

(گزارش توسط Abhijith Ganapavaram در Bengaluru، گزارش اضافی توسط Ben Klayman در Detroit؛ ویرایش توسط Shinjini Ganguli)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.