جنرال الکتریک پیش بینی درآمد سال 2022 را با وجود چالش ها تأیید می کند

[ad_1] توسط راجش کومار سینگ گرین‌ویل، اس سی (رویترز) – شرکت جنرال الکتریک روز پنجشنبه پیش‌بینی درآمد سال 2022 خود را با وجود چالش‌های تورمی و زنجیره تامین تکرار کرد. پیش از نشست حضوری سرمایه گذاران، شرکت صنعتی مستقر در بوستون گفت که انتظار دارد در سال جاری به دلیل افزایش بیش از 20 درصدی

کد خبر : 176916
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
جنرال الکتریک پیش بینی درآمد سال 2022 را با وجود چالش ها تأیید می کند

[ad_1]

توسط راجش کومار سینگ

گرین‌ویل، اس سی (رویترز) – شرکت جنرال الکتریک روز پنجشنبه پیش‌بینی درآمد سال 2022 خود را با وجود چالش‌های تورمی و زنجیره تامین تکرار کرد.

پیش از نشست حضوری سرمایه گذاران، شرکت صنعتی مستقر در بوستون گفت که انتظار دارد در سال جاری به دلیل افزایش بیش از 20 درصدی درآمد هوانوردی، رشد درآمد تک رقمی بالایی داشته باشد.

پیش بینی می شود سود تعدیل شده برای سال در محدوده 2.80 دلار به ازای هر سهم تا 3.50 دلار به ازای هر سهم باشد. همچنین انتظار دارد که حاشیه سود خود را 150 واحد پایه افزایش دهد و 5.5 تا 6.5 میلیارد دلار جریان نقدی آزاد ایجاد کند.

این شرکت انتظار دارد در سال 2023 حدود 10 میلیارد دلار سود عملیاتی تعدیل شده و بیش از 7 میلیارد دلار جریان نقدی آزاد ایجاد کند.

لری کالپ، مدیر اجرایی، گفت: “ما کسب و کارهای جنرال الکتریک را بهتر اداره می کنیم و برای سهامداران امروز و فردا ارزش ایجاد می کنیم.” ترازنامه قوی تر ما را به استفاده از سرمایه برای سرمایه گذاری در رشد می رساند.

نشست سرمایه‌گذاران هفته‌ها پس از آن برگزار می‌شود که این شرکت هشدار داد که سود آن در نیمه اول سال جاری به دلیل زنجیره تامین مداوم و فشارهای تورمی کاهش خواهد یافت.

تقریباً با گذشت دو سال از همه‌گیری ویروس کرونا که زنجیره‌های تامین را در سراسر جهان به هم ریخته و هزینه‌های نیروی کار و مواد خام را افزایش داده است، شرکت‌ها در هر اندازه‌ای نه تنها برای تولید کافی برای پاسخگویی به تقاضای فعلی تلاش می‌کنند، بلکه برای ذخیره مجدد قفسه‌های موجودی نیز تلاش می‌کنند.

افزایش قیمت جهانی کالاها پس از تهاجم روسیه به اوکراین وضعیت را بدتر کرده است.

نگرانی‌های فزاینده در مورد زنجیره تامین و تورم به سهام جنرال الکتریک که از اواسط ژانویه 11 درصد کاهش یافته است، آسیب رسانده است.

این شرکت گفته است که قیمت ها را افزایش می دهد و سعی می کند هزینه ها را پنهان کند. همچنین در تلاش است تا قطعات جایگزین را برای کمک به مقابله با کمبودها تهیه کند.

جنرال الکتریک که نوامبر گذشته اعلام کرد به سه شرکت سهامی عام تقسیم خواهد شد، باز هم جدول زمانی اسپین آف ها را تایید کرد.

این شرکت قصد دارد در سال آینده تجارت مراقبت های بهداشتی خود را به یک شرکت سهامی عام مجزا تبدیل کند. این نیروگاه و واحدهای انرژی تجدیدپذیر خود را ترکیب خواهد کرد و این عملیات را در سال 2024 انجام خواهد داد. پس از انشعاب، به یک شرکت هواپیمایی تبدیل خواهد شد.

(گزارش توسط راجش کومار سینگ. ویرایش توسط جین مریمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.