جنجال حذف نام عادل فردوسی‌پور از دیالوگ پژمان جمشیدی

[ad_1] نام عادل فردوسی‌پور ـ مجری برنامه «۹۰» ـ در حالی در یکی از بازپخش‌های سریال «پژمان» از تلویزیون حذف شد که این عملکرد این روزها بازتاب گسترده‌ای در بین مخاطبان و همچنین فضای مجازی داشته است. برخی بینندگان نسبت به این رویکرد انتخابی مسوولان پخش، واکنش نشان داده و برخی کارشناسان هم هشدار داده‌اند

کد خبر : 343731
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
جنجال حذف نام عادل فردوسی‌پور از دیالوگ پژمان جمشیدی

[ad_1]

نام عادل فردوسی‌پور ـ مجری برنامه «۹۰» ـ در حالی در یکی از بازپخش‌های سریال «پژمان» از تلویزیون حذف شد که این عملکرد این روزها بازتاب گسترده‌ای در بین مخاطبان و همچنین فضای مجازی داشته است. برخی بینندگان نسبت به این رویکرد انتخابی مسوولان پخش، واکنش نشان داده و برخی کارشناسان هم هشدار داده‌اند که رفتارهایی حذفی از این دست، در نهایت منفعتی عاید تلویزیون و صاحبانش نخواهد کرد.

در هفته‌ اخیر ویدئویی مربوط به آخرین بازپخش سریال «پژمان»، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که نشان می‌دهد قسمتی که مربوط به برنامه «۹۰» و عادل فردوسی‌پور بوده، از مکالمه پژمان جمشیدی و سام درخشانی (بازیگران سریال) حذف شده است. این در حالی است که بازپخش مکرر سریال‌هایی از جنس «پژمان» هر بار با مخاطب بسیاری همراه است و برخی حتی چندین باره این قسمت‌ها را تماشا می‌کنند. بر این اساس حذف صحنه‌هایی که زمانی خودِ صداوسیما تولید و پخش‌کننده آن بوده است، از چشمان تیزبین این قشر از بیننده‌ها مخفی نمی‌ماند.

این روزها به واسطه‌ فراگیری فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تقریبا کمتر اتفاقی است که از چشم عموم مردم دور بماند؛ بنابراین اگر کسی در صحنه‌ پخش‌شده هم متوجه این حذفیات نشود یا اصلا سریال «پژمان» را تماشا نکرده باشد، به احتمال قوی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، با ویدئوی صحنه حذف‌شده در تلویزیون مواجه خواهد شد.

بر این اساس، پیش از همه این پرسش جدی قابل طرح است؛ صداوسیمایی که مدیران ارشدش حداقل در کلام در پی جذب حداکثری و تعامل با مخاطب و جلب اعتماد هستند، چگونه می تواند با جزئی نگری و اعمال سلیقه هایی از این دست، رویکردش را عملیاتی کند؟

سروش صحت سریال «پژمان» را با حضور پژمان جمشیدی (بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس) سال ۹۲ در ژانر طنز برای شبکه سه سیما ساخت و بر این اساس اشاره به «۹۰» که در آن زمان پربیننده‌ترین برنامه فوتبالی کشور بود، در این سریال چندان هم پُربیراه نبوده است. اما پخش تلویزیونی برنامه «۹۰» به تهیه‌کنندگی و مجری‌گری عادل فردوسی‌پور در اسفند ماه ۱۳۹۷ همزمان با تغییر مدیریتی متوقف شد.

۲۵۹۲۵۹

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.