جنجال‌های «ستایش»، بازیگرانش را به شهرت رساند

نام سریال «ستایش» از همان ابتدا تا فصل سوم با حاشیه‌های فراوانی گره خورده بود. تغییر عوامل و بازیگران سریال، گریم شخصیت «ستایش»، مهاجرت یکی از بازیگران سریال و ترانه شهاب مظفری در فصل سوم این مجموعه باعث شد حاشیه‌هایی برای این مجموعه ایجاد شود و نام «ستایش» در طول پخش فصل‌های مختلف بر سر

کد خبر : 208937
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
جنجال‌های «ستایش»، بازیگرانش را به شهرت رساند



نام سریال «ستایش» از همان ابتدا تا فصل سوم با حاشیه‌های فراوانی گره خورده بود. تغییر عوامل و بازیگران سریال، گریم شخصیت «ستایش»، مهاجرت یکی از بازیگران سریال و ترانه شهاب مظفری در فصل سوم این مجموعه باعث شد حاشیه‌هایی برای این مجموعه ایجاد شود و نام «ستایش» در طول پخش فصل‌های مختلف بر سر زبان‌ها بیفتد. این مجموعه مدتی است از شبکه آی‌فیلم روی آنتن رفته و بازپخش آن تا انتهای تابستان ادامه خواهد داشت. به همین بهانه مروری داشتیم بر چهره‌های حاشیه‌ساز این مجموعه که در ادامه مطلب می‌خوانید.

سعید سلطانی

سعید سلطانی که سریال‌هایی مانند «پس از باران»، «جوانی» و «خانه‌ای در تاریکی» را در کارنامه داشت، سال ۸۹ به سراغ ساخت سریال «ستایش» رفت. ابتدا قرار بود ایرج قادری این مجموعه را کارگردانی کند اما طبق توضیحات آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال، او به دلیل بیماری از کارگردانی «ستایش» انصراف داد. پس از او کار به اصغر هاشمی سپرده شد اما این کارگردان با صاحبان سریال به توافق نرسید و درنهایت ساخت سریال پس از دو کارگردان به سعید سلطانی واگذار شد.

چه کسی جایگزین نرگس محمدی بود؟

قرار بود شیلا خداد نقش «ستایش» را ایفا کند اما پس از انصراف قادری، او نیز از بازی در این مجموعه کناره‌گیری کرد. طبق روایت نرگس محمدی از ماجرای انتخابش برای این نقش، او به پیشنهاد میترا حجار (دومین بازیگری که قرار بود نقش «ستایش را بازی کند، اما از همکاری با این مجموعه انصراف داد) برای حضور در این سریال تست می‌دهد و سرانجام انتخاب می‌شود. نرگس محمدی تا پیش از بازی در «ستایش» چهره شناخته شده‌ای نبود و با این مجموعه به شهرت رسید. گریم میان‌سالی نرگس محمدی در «ستایش ۲» طبیعی و قابل باور نبود. بی‌رنگ و رو بودن چهره او و عینکی بر چشمان این شخصیت، باعث نمی‌شد «ستایش»، میان سال به نظر برسد. نکته عجیب‌تر این که او در فصل سوم با همان گریم اولیه در سریال دیده شد و در واقع ناگهان بسیار جوان شد!

بازیگرانی که ناگهان رفتند

حدیث میرامینی از بازیگران جدید «ستایش ۲» بود که نقش «نازگل» دختر «ستایش» را برعهده داشت. او در فصل سوم این مجموعه به دلیل آن چه خودش «انتخاب شخصی» و «نداشتن زمان مناسب» برای همکاری اعلام کرد، از سریال جدا شد و این نقش به لاله مرزبان سپرده شد. یکی دیگر از حواشی بازیگران سریال مربوط به رامسین کبریتی بود. این بازیگر که از فصل اول «ستایش» با نقش «صابر» همراه این پروژه بود، پس از مهاجرت و ترک ایران، امکان بازی در فصل سوم را نداشت بنابراین سازندگان سریال با ترفند عجیبی، حضور کوتاه او را در سریال حفظ کردند. شخصیت «صابر» در «ستایش ۳» هیچ دیالوگی نداشت و چهره‌اش نیز نمایش داده نمی‌شد. در یکی از سکانس‌های سریال، تصویر این شخصیت از پشت نشان داده شد و در سکانس دیگری که چهره‌اش تا حدودی مشخص بود، با «فلو» کردن تصویر، صورت او مات شد و واضح نبود.

ترانه‌ای که نه مفهوم داشت نه محتوا

شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ، خوانندگی تیتراژ فصل سوم «ستایش» را بر عهده گرفت و قطعه‌ای را برای این مجموعه خواند. محتوای ترانه این قطعه از سوی بسیاری از مخاطبان سریال و کاربران فضای مجازی با انتقاد روبه رو و سوژه شوخی‌های آنان شد. «مثل یه کوری‌ام که عصاشو داده به دست یه کرم شب تاب»، « آخه تو چی می‌دونی ازم که، رو تنم جای چنگال گرگه»، «بچگیم توپ چهل‌تیکه بودم، ته اون کوچه تاریکه بودم» بخش‌هایی از این ترانه بود که مورد انتقاد قرار گرفت.

۵۷۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.