جمهوری تجاری، Crypto.com به عنوان اپراتور ارزهای دیجیتال در ایتالیا ثبت نام کنید – بیت کوین نیوز

[ad_1] پلتفرم سرمایه گذاری آلمان Trade Republic و صرافی دارایی دیجیتال Crypto.com به عنوان ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال در ایتالیا ثبت نام کرده اند. از فوریه، مقامات مالی در رم یک رجیستری برای تمام پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال که به طور دائم در این کشور فعال هستند، نگهداری می‌کنند. شرکت های بیشتری به عنوان ارائه

کد خبر : 231682
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
جمهوری تجاری، Crypto.com به عنوان اپراتور ارزهای دیجیتال در ایتالیا ثبت نام کنید – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پلتفرم سرمایه گذاری آلمان Trade Republic و صرافی دارایی دیجیتال Crypto.com به عنوان ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال در ایتالیا ثبت نام کرده اند. از فوریه، مقامات مالی در رم یک رجیستری برای تمام پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال که به طور دائم در این کشور فعال هستند، نگهداری می‌کنند.

شرکت های بیشتری به عنوان ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری در ایتالیا ثبت نام می کنند

به گزارش رویترز، پلتفرم سرمایه گذاری Trade Republic مستقر در آلمان و صرافی ارز دیجیتال Crypto.com که مقر آن در سنگاپور است، روز سه شنبه ثبت نام خود را به عنوان اپراتور ارزهای دیجیتال در ایتالیا اعلام کردند. این خبر پس از آن منتشر شد که سایر پلتفرم‌های مهم ارزهای دیجیتال مانند Binance، بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات، و پلتفرم تجاری پیشرو ایالات متحده، Coinbase، قبلاً همین کار را انجام دادند.

رجیستری ویژه برای ارائه دهندگان خدمات کریپتو که در بازار ایتالیا کار می کنند توسط وزارت اقتصاد و رگولاتور کارگزاری Organismo degli Agenti e dei Mediatori (OAM) در فوریه سال جاری ایجاد شد. این فهرست تمام اپراتورهای ارزهای دیجیتالی را که در کشور حضور دارند، فهرست می کند. برای ثبت نام آنها باید مجموعه ای از شرایط را برآورده کنند.

کریس مارسالک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Crypto.com، گفت: “ما از دریافت این ثبت در ایتالیا هیجان زده هستیم و آن را به عنوان یک گام بزرگ رو به جلو برای Crypto.com می دانیم.” وی تاکید کرد: این صرافی که 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، متعهد به رشد در منطقه و ادامه همکاری با نهادهای نظارتی است.

با توجه به حمایت از مصرف‌کننده، تهدیدات ثبات مالی و استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال، تنظیم‌کننده‌های مالی در سراسر جهان تلاش کرده‌اند تا بازار ارزهای دیجیتال را تنظیم کنند. این گزارش خاطرنشان می کند که قوانین موجود اغلب ناهموار هستند. مؤسسات اروپایی اخیراً در مورد پیش‌نویس قانون بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) به توافق رسیده‌اند که انتظار می‌رود به طور جامع صنعت کریپتو را در سطح اتحادیه اروپا تنظیم کند.

ثبت Crypto.com در ایتالیا به دنبال ورود آن به بازار یونان است و Trade Republic اخیراً شروع به ارائه خدمات مرتبط با رمزنگاری در اسپانیا کرده است. این دومی همچنین توسط کمیسیون Nazionale per le Società e la Borsa (Consob)، تنظیم‌کننده بازار اوراق بهادار ایتالیا، مجاز به ارائه سرمایه‌گذاری در سهام، اوراق مشتقه، و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) است.

واحد ایتالیایی بایننس در ماه مه گذشته در این کشور ثبت شد، در حالی که کوین بیس گلوبال روز دوشنبه اعلام کرد که شرایط لازم برای فهرست شدن در رجیستری OAM را برآورده کرده است و به آن اجازه می دهد به مشتریان در ایتالیا خدمات رسانی کند. OAM مسئولیت نظارت بر عوامل مالی و کارگزاران اعتباری کشور را بر عهده دارد و همچنین مقررات مبارزه با پولشویی را اجرا می کند.

برچسب ها در این داستان

بایننس، کوین بیس، کریپتو، صرافی کریپتو، اپراتورهای رمزنگاری، خدمات کریپتو، پلتفرم معاملاتی کریپتو، Crypto.com، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی، پلتفرم سرمایه گذاری، ایتالیا، ایتالیا، OAM، ثبت نام، ثبت نام، ثبت، جمهوری تجاری

آیا انتظار دارید پلتفرم های رمزنگاری بیشتری به عنوان ارائه دهندگان خدمات در ایتالیا ثبت نام کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، riekephotos

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.