جمهوری آفریقای مرکزی بیت کوین را به عنوان ارز مرجع پذیرفته است – دفتر ریاست جمهوری – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] به دنبال سردرگمی که پیرامون گزارش‌های اولیه وجود داشت، یک کارمند ارشد در ریاست جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) اکنون تأیید کرده است که بیت کوین به ارز مرجع این کشور تبدیل خواهد شد. اولین کشور آفریقایی که بیت کوین را به طور رسمی پذیرفت یک بیانیه مطبوعاتی که ظاهراً توسط دفتر ریاست جمهوری آفریقای

کد خبر : 199696
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
جمهوری آفریقای مرکزی بیت کوین را به عنوان ارز مرجع پذیرفته است – دفتر ریاست جمهوری – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

به دنبال سردرگمی که پیرامون گزارش‌های اولیه وجود داشت، یک کارمند ارشد در ریاست جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) اکنون تأیید کرده است که بیت کوین به ارز مرجع این کشور تبدیل خواهد شد.

اولین کشور آفریقایی که بیت کوین را به طور رسمی پذیرفت

یک بیانیه مطبوعاتی که ظاهراً توسط دفتر ریاست جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) صادر شده بود، به نظر می رسد گزارش های چندین رسانه را تأیید می کند که نشان می دهد لایحه تصویب شده توسط مجلس ملی نه تنها پیشنهاد حاکمیت بر ارزهای دیجیتال را دارد، بلکه بیت کوین را به عنوان یک ارز مرجع به رسمیت می شناسد.

در بیانیه ای که در فیس بوک منتشر شد، اوبد نامسیو، رئیس دفتر، گفت که دولت رئیس جمهور فاوستین آرچنج توادرا از همه تلاش های لازم که به کشور اجازه می دهد “این رویکرد را انجام دهد که جمهوری آفریقای مرکزی را در نقشه شجاع ترین و شجاع ترین ها قرار می دهد، حمایت خواهد کرد. کشورهای رویایی در جهان.»

نامسیو گفت که با این حرکت CAR به اولین کشور در قاره آفریقا تبدیل شده است که بیت کوین را به عنوان ارز مرجع پذیرفته است. نامسیو با تمجید از این حرکت گفت:

ما در مسیر جدیدی پیش می رویم که نقطه عطف جدیدی را برای کشورمان رقم خواهد زد و در عین حال آگاهی از مشکلاتی که برای ادامه مأموریت خود با آن روبرو خواهیم بود، رقم خواهد زد.

با این حال، به نظر می رسد که اظهارات رئیس ستاد با گزارش قبلی بلومبرگ که نشان می دهد لایحه تصویب شده تنها تا آنجا پیش رفته است که ایجاد یک تنظیم کننده ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می کند، در تناقض است.

گزارش های متناقض

در این گزارش به نقل از هروه ندوبا، وزیر دارایی و بودجه، اصرار دارد که CAR قرار نیست راه السالوادور را که اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی معرفی کرد، دنبال کند. در این گزارش به نقل از وزیر بیان کرد، در عوض، قانون پیشنهادی تنها به دنبال ایجاد یک چارچوب نظارتی است.

جمهوری آفریقای مرکزی بیت کوین را به عنوان ارز مرجع - دفتر ریاست جمهوری پذیرفته استدر حالی که انتظار می‌رود انتشار بیانیه زبان فرانسه به سردرگمی ناشی از گزارش اولیه مبنی بر پذیرش بیت‌کوین در کشور پایان دهد، داده‌های حجم بیت‌کوین همتا به همتای Useful Tulips که از سال 2020 شروع شد نشان می‌دهد که علاقه به این ارز دیجیتال رو به افزایش بوده است. در واقع، تا پایان سپتامبر 2021، CAR، طبق داده‌ها، تبدیل به کشوری با پنجمین حجم P2P در آفریقا شد.

بیت کوین “شکست ناپذیر”

در همین حال، این خبر و تایید ظاهری نامسیو از تصمیم CAR باعث خوشحالی بازیکنان در جامعه کریپتو شده است. در نظراتی که با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شد، کریستوس کروکیدس از ARK36، یک صندوق تامینی ارزهای دیجیتال، گفت:

پذیرش بیت کوین بدون هیچ گونه مسائل ژئوپلیتیکی یا مالی جهانی ادامه دارد. حتی در چنین شرایط نامطمئنی، جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی پذیرفته است که یک گام بزرگ دیگر به سمت تحول دیجیتال جهانی است. این ابتکار زیرساخت دیجیتال CAR را که اکنون توسعه نیافته در نظر گرفته می شود، با به کارگیری نوآوری فناوری بلاک چین لازم برای اجرای پروژه، کاملا متحول می کند.

رانسو سالوواآرا، مدیر عامل لیکویدی، گفت که هرچه بیت کوین بزرگتر و بزرگتر شود، پایدارتر می شود و این امر تطبیق سطح دولت را بیش از پیش تسریع می کند.

با این حال، دیگرانی مانند آنتونی اودو، یکی از بنیانگذاران و CTO در پلتفرم پرداخت فرامرزی Verto، گفت که پذیرش گسترده‌تر رمزارز به نگرش‌ها و همچنین نحوه بهبود زیرساخت کشور بستگی دارد و توضیح می‌دهد:

پذیرش در سطح کشور بسیار به عملکرد زیرساخت ها و نگرش مردم محلی نسبت به ارز بستگی دارد. جمهوری آفریقای مرکزی بهترین استاندارد زیرساخت های مخابراتی و دیجیتال را ندارد. در سال 2021، نفوذ اینترنت حدود 10 درصد بود و اتصالات تلفن همراه تنها برای 30 درصد از جمعیت در دسترس بود.

به گفته Oduu، CAR باید به طور قابل توجهی در زیرساخت سرمایه گذاری کند تا بتواند ارزهای دیجیتال را برای همه مردم در دسترس قرار دهد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.