جمهوری آفریقای مرکزی از بانک مرکزی منطقه ای برای ایجاد مقررات رمزنگاری درخواست کمک می کند – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1] یک گزارش جدید ادعا می‌کند که جمهوری آفریقای مرکزی، که اولین کشور آفریقایی بود که بیت‌کوین را ارز قانونی می‌کند، اخیراً از بانک مرکزی منطقه‌ای برای توسعه چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال درخواست کمک کرده است. در این گزارش همچنین آمده است که CAR تعهد خود را به ارز واحد و احترام به اساسنامه بانک

کد خبر : 235716
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
جمهوری آفریقای مرکزی از بانک مرکزی منطقه ای برای ایجاد مقررات رمزنگاری درخواست کمک می کند – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1]

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که جمهوری آفریقای مرکزی، که اولین کشور آفریقایی بود که بیت‌کوین را ارز قانونی می‌کند، اخیراً از بانک مرکزی منطقه‌ای برای توسعه چارچوب نظارتی ارزهای دیجیتال درخواست کمک کرده است. در این گزارش همچنین آمده است که CAR تعهد خود را به ارز واحد و احترام به اساسنامه بانک کشورهای آفریقای مرکزی ابراز کرده است.

توسعه یک چارچوب قانونی رمزنگاری

بانک کشورهای آفریقای مرکزی (BCAS) پس از درگیری اولیه با جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) بر سر تصمیم آن برای تبدیل ارز قانونی بیت کوین، اخیراً ادعا کرد که درخواستی برای کمک در توسعه «چارچوب نظارتی حاکم بر دارایی‌های کریپتو» از این بانک دریافت کرده است. دولت در بانگی در بیانیه ای، BCAS فاش کرد که CAR تعهد خود را به اساسنامه گروه منطقه ای تکرار کرده است.

با ارسال این درخواست برای کمک به BCAS، که به شش کشوری که جامعه اقتصادی و پولی آفریقای مرکزی (EMCCA) را تشکیل می‌دهند، خدمات رسانی می‌کند، CAR ممکن است تمایل خود را برای پایان دادن به دشمنی که پس از تبدیل بیت‌کوین به عنوان ارز قانونی شروع شده بود، نشان دهد.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، تصمیم CAR توسط همتایان خود در منطقه مورد انتقاد قرار گرفته است. وام دهنده جهانی، صندوق بین المللی پول (IMF) همچنین به رهبری کشور در مورد ارز قانونی بیت کوین هشدار داد. با این حال، قبل از این آخرین گزارش، CAR تا حد زیادی هشدارها را نادیده گرفته بود و اقدام به راه‌اندازی یک ارز دیجیتال به نام سکه سانگو کرده بود.

با این حال، طبق گزارشی در Business in Cameron، اعلام نزدیک شدن BCAS با دولت رئیس جمهور فاستین-آرچنج توادرا پس از نشست کمیته وزیران اتحادیه پولی آفریقای مرکزی (CAMU) در 21 ژوئیه اعلام شد.

این گزارش همچنین اضافه کرد که هروه ندوبای BCAS و وزیر دارایی و بودجه CAR هر دو بیانیه ای را امضا کرده اند که نشان دهنده تعهد دو طرف برای همکاری مجدد است.

CAR متعهد به یک واحد پول منطقه ای

سند BCAS با تشریح معنای تکرار CAR مبنی بر تعهد خود به ارز واحد، بیان می‌کند:

پس از بررسی پیامدهای قانون حاکم بر ارزهای دیجیتال در جمهوری آفریقای مرکزی در مورد ساختار نظارتی جامعه از نظر پولی و مالی، هیئت مدیره از بیان CAR مبنی بر تعهد خود به ارز واحد و احترام به اساسنامه بانک استقبال کرد. کشورهای آفریقای مرکزی، متون حاکم بر اتحادیه پولی و تعهدات جامعه آن.

در همین حال، گزارش Business in Cameron نشان می‌دهد که نظرات BCAS و CAMU نشان می‌دهد که روابط صمیمانه با فرانسه – متولی پول گروه اقتصادی منطقه‌ای، فرانک CFA – ممکن است احیا شده باشد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.