جمهوریخواهان میشیگان از منکر انتخابات برای رهبری حزب ایالتی استفاده می کنند

[ad_1] انتخاب کارامو می‌تواند توانایی این حزب را برای جمع‌آوری پول پیش از انتخابات 2024 پیچیده کند، زمانی که میشیگان احتمالاً نقش مهمی در کنترل کاخ سفید و سنای ایالات متحده خواهد داشت. برخی از کمک کنندگان ارشد گفته اند که از نظر مالی مستقیماً تحت رهبری رئیسی که از لفاظی تفرقه افکنانه استفاده می

کد خبر : 321903
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
جمهوریخواهان میشیگان از منکر انتخابات برای رهبری حزب ایالتی استفاده می کنند

[ad_1]

انتخاب کارامو می‌تواند توانایی این حزب را برای جمع‌آوری پول پیش از انتخابات 2024 پیچیده کند، زمانی که میشیگان احتمالاً نقش مهمی در کنترل کاخ سفید و سنای ایالات متحده خواهد داشت.

برخی از کمک کنندگان ارشد گفته اند که از نظر مالی مستقیماً تحت رهبری رئیسی که از لفاظی تفرقه افکنانه استفاده می کند یا دروغ های انتخاباتی را ترویج می کند، حمایت مالی نمی کنند.

جان کلارک، استاد علوم سیاسی در دانشگاه وسترن میشیگان، می‌گوید: «توشه‌های انتخاباتی، پیشبرد حزب را دشوار می‌کند.

در حالی که کارامو از حامیان سرسخت دونالد ترامپ بوده است، رئیس جمهور سابق از متیو دی پرنو وکیل خود در این رقابت حمایت کرده بود. در دور سوم رای گیری، کارامو 58 درصد از آرای نمایندگان را به دست آورد، در حالی که دیپرنو 42 درصد آرای نمایندگان را به خود اختصاص داد.

به عنوان رئیس ایالت، کارامو با چالش اتحاد حزبی روبرو خواهد شد که به جناح های متخاصم تقسیم شده است، به طوری که جمهوری خواهان به اصطلاح آمریکا اول کنترل مناصب رهبری محلی را از اعضای میانه رو در بیش از نیمی از شهرستان های ایالت، یک حزب ارشد ایالتی، در دست خواهند گرفت. این مقام به رویترز گفت.

کارامو، یک فعال محلی جمهوری خواه که در سال 2022 یک کمپین ناموفق برای تصدی پست وزارت امور خارجه برگزار کرد، گفت: “ما نمی توانیم منتظر باشیم تا به عنوان یک حزب جمهوری خواه میشیگان کار انجام شود.”

هم دپرنو و هم کارامو در میشیگان با ترویج تئوری‌های توطئه در حمایت از ادعاهای نادرست ترامپ مبنی بر اینکه تقلب گسترده در رأی‌دهی به قیمت انتخابات 2020 او تمام شد، به شهرت رسیدند.

مسئولیت های اصلی رئیس حزب ایالتی شامل هدایت پیام های حزب و جمع آوری میلیون ها دلار برای کمک به تأمین مالی کمپین های پستی انبوه و حمایت از نامزدها است.

کارامو، یک مربی سابق کالج محلی، الهام بخش طرفداران وفادار خود در میان اعضای مردمی بوده است، تا حدی به دلیل تمرکز مداوم او بر احقاق حقوق خود و شکست های حزب در انتخابات. او هنوز شکست خود را در برابر جوسلین بنسون، وزیر امور خارجه، که در انتخابات نوامبر با 14 امتیاز پیروز شد، قبول نکرده است.

کارامو گفته است که می‌خواهد بر جذب اعضای جوان در حزب تمرکز کند، از جمله از جوامعی که معمولاً پایگاه‌های دموکرات‌ها هستند، و همچنین ایجاد یک مدل جدید برای جمع‌آوری کمک‌های مالی که به کمک‌کنندگان بزرگ متکی نیست، او می‌گوید به او اعتماد ندارد.

(گزارش توسط ناتان لین در لنسینگ، میشیگان؛ ویرایش توسط دانیل والیس و آلیستر بل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.