جمهوریخواهان به دنبال لغو قانون کاهش تورم بایدن در ازای افزایش سقف بدهی ایالات متحده هستند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] نظرات زیادی در مورد افزایش سقف بدهی آمریکا از سوی آمریکا صورت گرفته است، زیرا جانت یلن، وزیر خزانه داری ماه گذشته گفت که نکول آمریکا “ویرانگر” خواهد بود، و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا هشدار داد که اگر این یک “فاجعه بزرگ” باشد. آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد اکنون به نظر

کد خبر : 349870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
جمهوریخواهان به دنبال لغو قانون کاهش تورم بایدن در ازای افزایش سقف بدهی ایالات متحده هستند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

نظرات زیادی در مورد افزایش سقف بدهی آمریکا از سوی آمریکا صورت گرفته است، زیرا جانت یلن، وزیر خزانه داری ماه گذشته گفت که نکول آمریکا “ویرانگر” خواهد بود، و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا هشدار داد که اگر این یک “فاجعه بزرگ” باشد. آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد اکنون به نظر می رسد که سیاستمداران جمهوری خواه مایل به افزایش سقف بدهی کشور هستند، اما تنها در صورتی که قانونگذاران دیگر دستورات مربوط به انرژی سبز و تغییرات آب و هوایی در قانون کاهش تورم را لغو کنند.

بحث در مورد قانون کاهش تورم با نزدیک شدن به مهلت سقف بدهی داغ می شود

این آخر هفته، بحث های زیادی در مورد لغو چندین تدابیر نصب شده در قانون کاهش تورم دولت بایدن وجود دارد. جمهوری خواهان، به رهبری کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان (R-CA)، هستند به دنبال روده قانون کاهش تورم، و در ازای آن، آنها مایل به افزایش سقف بدهی خواهند بود. روز چهارشنبه، مک کارتی گفت که لغو این لغو به “هدایای سبز برای شرکت هایی که بازار را مخدوش می کنند و پول مالیات دهندگان را هدر می دهند، پایان می دهد.”

جمهوریخواهان به دنبال لغو قانون کاهش تورم بایدن در ازای افزایش سقف بدهی آمریکا هستند

مک کارتی تنها قانونگذار پیشنهادی برای لغو قانون کاهش تورم نیست. عضو کنگره، اندی اوگلز (R-TN) در ماه فوریه قانونی را با هدف “لغو رکورد هزینه های دموکرات ها” ارائه کرد. اوگلز در آن زمان گفت: «رئیس‌جمهور بایدن و همکاران دموکرات‌اش در مجلس نمایندگان تدابیر هزینه‌های بی‌شماری را برای پیشبرد «برنامه سبز» خود انجام دادند. قبل از تصویب قانون کاهش تورم شکایاتی وجود داشت که 230 اقتصاددان با ارسال نامه ای به مجلس نمایندگان و رهبران سنا کشور توضیح دادند که این قانون باعث افزایش تورم می شود.

جمهوریخواهان به دنبال لغو قانون کاهش تورم بایدن در ازای افزایش سقف بدهی آمریکا هستند

پس از علنی شدن طرح مک کارتی و جمهوری خواهان مجلس، اندرو بیتس، معاون سخنگوی کاخ سفید در یادداشتی گفت که جمهوری خواهان می خواهند “بیش از 100000 شغل تولیدی را از بین ببرند.” بایدن روز یکشنبه در توییتر از بحث لغو شکایت کرد. بایدن گفت: «لغو قانون کاهش تورم به معنای عدم انجام هیچ کاری برای افزایش وحشیانه بلایای طبیعی، از بین بردن مشاغل با انرژی پاک و پشت کردن به خانواده‌هایی است که در شهرهای مسموم شده توسط آلودگی زندگی می‌کنند.» توییت کرد. “مردم، ما نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.”

توئیت بایدن با مخالفت های زیادی روبرو شد. یک فرد پاسخ داد خطاب به رئیس جمهور ایالات متحده با بیان اینکه قانون کاهش تورم «هیچ ربطی به تورم ندارد و همه چیز با افزایش هشدار آب و هوا و جذب نقدینگی به صنعت آب و هوا مرتبط است». شخص دیگری نوشت“به عبارت دیگر، شما به آمریکایی ها در مورد آنچه “قانون کاهش تورم” انجام می دهد دروغ گفتید. در حال حاضر، شما در مورد آنچه که می تواند انجام دهد دروغ می گویید. چرا چیزی می گویند؟ همه اش دروغ است.” یک فرد دیگر انتقاد کرد رئیس جمهور ایالات متحده به دلیل عدم بازدید از فلسطین شرقی، اوهایو پس از فاجعه بزرگ خروج قطار از ریل.

انتظار می رود که در صورت عدم افزایش سقف بدهی، ایالات متحده تا پایان تابستان تعهدات خود را در قبال سرمایه گذاران خصوصی، کسب و کارهای خارجی و سایر دولت های ملی انجام ندهد. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، هفته گذشته گفت که مطمئن است ایالات متحده اجازه نخواهد داد این اتفاق بیفتد، زیرا این یک “فاجعه بزرگ” خواهد بود. ایالات متحده بیش از 31 تریلیون دلار بدهی انباشته کرده است. ماه گذشته، پس از فروپاشی سه بانک بزرگ در ایالات متحده، جانت یلن، وزیر خزانه داری اصرار داشت که نقض محدودیت بدهی برای بانک های آمریکایی “ویرانگر” خواهد بود.

برچسب ها در این داستان

دولت بایدن، کریستین لاگارد، تغییرات آب و هوایی، پیش فرض، بانک مرکزی اروپا، اقتصاد، بحران مالی، انرژی سبز، کاهش تورم، قانون کاهش تورم، جانت یلن، کوین مک کارتی، جمهوری خواهان، محدودیت بدهی ایالات متحده

به نظر شما برای رفع بدهی فزاینده ایالات متحده و جلوگیری از نکول تعهداتش چه باید کرد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.