جمع بندی دریافت کننده کمک هزینه: سپتامبر 2021 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] شنیدن در مورد کمک های مالی جدید هنگام اعطای آنها همیشه سرگرم کننده است، اما پس از اعلام چه اتفاقی می افتد؟ در این مجموعه، ما چند پروژه را بررسی خواهیم کرد که به خوبی در حال انجام هستند – یا در حال حاضر در خط پایان هستند. برای آشنایی با برخی از نقاط

کد خبر : 248786
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
جمع بندی دریافت کننده کمک هزینه: سپتامبر 2021 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

شنیدن در مورد کمک های مالی جدید هنگام اعطای آنها همیشه سرگرم کننده است، اما پس از اعلام چه اتفاقی می افتد؟ در این مجموعه، ما چند پروژه را بررسی خواهیم کرد که به خوبی در حال انجام هستند – یا در حال حاضر در خط پایان هستند. برای آشنایی با برخی از نقاط عطف و دستاوردهای اخیر توسط اعطاکنندگان به ادامه مطلب بروید!

SSZ.dev: مشخصات فنی و منابع برای SSZ – SimpleSerialize

در آماده سازی برای انتقال به Proof of Stake، توسعه دهندگان اصلی اتریوم از این فرصت استفاده کرده اند تا برخی از عناصر پروتکل اتریوم را اصلاح کنند. این مورد در مورد SSZ یا بود اساجرا کردن اسerialiزe، فرمت سریال سازی متعارف برای لایه اجماع PoS اتریوم.

سریال‌سازی فرآیند تبدیل داده‌ها به قالبی است که باید انتقال یا ذخیره شود – در مورد SSZ، تبدیل داده‌های توافقی به بایت‌ها برای نمایش به عنوان یک درخت مرکل. اگرچه SSZ برای اتریوم ایجاد شد، اما به گونه‌ای طراحی شده بود که قابل گسترش به سایر موارد استفاده باشد. با این فرض، SSZ.dev برای دسترسی بیشتر SSZ به توسعه دهندگان در داخل و خارج از اکوسیستم اتریوم ایجاد شده است.

SSZ.dev در مارس 2021 تأمین مالی شد، راه اندازی شد در ماه می، و به رشد خود ادامه داده است. این مملو از منابع عالی است، برخی اصلی و برخی از تلاش‌های قبلی جامعه جمع‌آوری شده‌اند، برای هر کسی که به دنبال یادگیری یا ساخت با SSZ است. برخی از نکات برجسته:

  • ویژوالایزر: با متغیرها در انواع مختلف سریال سازی بازی کنید و خروجی را هم به صورت مقادیر سریال شده و هم جزئیات درخت Merkle ببینید.
  • پیاده سازی ها: لیستی از پیاده سازی های فعال SSZ و ویژگی های اساسی آنها (زبان، مجوز، نگهدارنده و غیره)
  • آزمایش کردن: مجموعه‌های آزمایشی ساخته‌شده توسط پیاده‌کننده‌های مختلف به همراه اطلاعات عمومی مانند اصطلاحات، فرمت‌های خروجی و پیکربندی تست را ادغام می‌کند.

در حال حاضر تعداد زیادی محتوای عالی وجود دارد، اما SSZ.dev هنوز یک کار در حال پیشرفت است. فرقی نمی‌کند سریال‌ساز سریال باشید یا فقط کنجکاو SSZ باشید، از نظرات و مشارکت‌های شما استقبال می‌کنیم! بازدید کنید مخزن Github برای اظهار نظر یا مشارکت

CadCAD Edu برای CadCAD Masterclass: Ethereum Validator Economics

CadCAD، ​​پروژه ای از BlockScience، هست یک متن باز چارچوب برای شبیه سازی دینامیک انطباقی پیچیده (cad، مزایای طراحی به کمک کامپیوتر را به ارمغان می آورد (CAD) برای طراحی و اعتبارسنجی سیستم های پیچیده مانند شبکه های بلاک چین. CadCAD Edu برای ارائه منابع آموزشی برای استفاده از cadCAD در تنظیمات مهندسی سیستم‌ها طراحی شد.

اولین دوره‌های cadCAD Edu، یک بوت کمپ در سطح مبتدی و سری «هک‌های cadCAD» برای کاربران متوسط، بر یادگیری استفاده از چارچوب cadCAD برای مدل‌سازی و شبیه‌سازی تمرکز داشتند. تیم cadCAD EDU با اولین کلاس کارشناسی ارشد خود می خواست به دانش آموزان اجازه دهد مهارت های cadCAD خود را از طریق تجربه عملی با سیستم پیچیده ای که همه ما می شناسیم و دوستش داریم، ارتقا دهند: اتریوم. به طور خاص، این دوره به معرفی رادکد کتابخانه و مدل اقتصادی اتریومکه دانش‌آموزان از آن برای مدل‌سازی و آزمایش اقتصاد اعتبارسنجی اتریوم استفاده می‌کنند.

پس از دریافت بودجه در اوایل سال 2021، کلاس کارشناسی ارشد Ethereum Validator Economics راه اندازی شد در اوایل سپتامبر این دوره شامل تقریباً 3 ساعت سخنرانی همراه با دفترچه یادداشت ژوپیتر، تمرینات و امتحانات است که در صورت تکمیل کلیه الزامات دوره، گواهی در دسترس است. دوره است رایگان برای هر کسی، اگرچه برای استفاده حداکثری از آن به دانش کامل از اتریوم و cadCAD نیاز دارید.

در همین حال، مدل اقتصادی اتریوم زندگی خود را به دست آورده است. این برای Masterclass با همکاری EF طراحی شد گروه مشوق های قوی، اما در نوع خود به یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند و همه کاره تبدیل شده است. را مخزن حاوی مستندات کامل برای محققان، مهندسان، سهامداران یا هر کس دیگری که ممکن است دوست داشته باشد با این مدل بازی کند یا بر روی آن بسازد – یا می توانید شبیه ساز جلویی را در اینجا بررسی کنید. ethmodel.io برای دیدن آن در عمل بدون نیاز به مهارت های فنی.

دنبال کردن @cadCAD_org و @cadCAD_Edu برای اخبار و به روز رسانی!

آیا روی چیزی کار می کنید که فکر می کنید می تواند اتریوم را برای بهتر شدن تغییر دهد؟ به ما سر بزنید صفحه کمک هزینه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما در پروژه هایی که سرمایه گذاری می کنیم به دنبال آن هستیم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.