جمع بندی دریافت کننده کمک هزینه: آگوست 2021 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] شنیدن در مورد کمک های مالی جدید هنگام اعطای آنها همیشه سرگرم کننده است، اما پس از اعلام چه اتفاقی می افتد؟ در این مجموعه، ما چند پروژه را بررسی خواهیم کرد که به خوبی در حال انجام هستند – یا در حال حاضر در خط پایان هستند. برای آشنایی با برخی از نقاط

کد خبر : 249055
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
جمع بندی دریافت کننده کمک هزینه: آگوست 2021 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

شنیدن در مورد کمک های مالی جدید هنگام اعطای آنها همیشه سرگرم کننده است، اما پس از اعلام چه اتفاقی می افتد؟ در این مجموعه، ما چند پروژه را بررسی خواهیم کرد که به خوبی در حال انجام هستند – یا در حال حاضر در خط پایان هستند. برای آشنایی با برخی از نقاط عطف و دستاوردهای اخیر توسط اعطاکنندگان به ادامه مطلب بروید!

ایماپ برای برآوردگر هزینه گاز EVM

هزینه های گاز در اتریوم یک موضوع دائمی بحث و بهبود است. کاربر معمولی فقط مبلغی را که برای ارسال یک تراکنش پرداخت می‌کند، می‌بیند – خواه محدودیت گاز بسیار زیاد، بسیار کم یا فقط ناپایدار باشد. اما این محدودیت های پیشنهادی گاز از کجا می آیند؟

هیچ دو قرارداد هوشمندی شبیه هم نیستند. هر کدام شامل مجموعه متفاوتی از دستورالعمل ها یا OPCODE ها هستند که باید در EVM اجرا شوند. گاز برای جبران هزینه های محاسباتی اجرای این OPCODE ها، یعنی کاری که ماشین آنها باید انجام دهد، به ماینرها یا اعتباردهنده ها جبران می کند. هزینه های محاسباتی بسیار متغیر است، حتی بین اعتباردهنده های مختلف که قرارداد هوشمند مشابهی را اجرا می کنند. دستورالعمل‌های OPCODE، زمینه برنامه، و پیکربندی سخت‌افزار و نرم‌افزار گره، همگی در هزینه واقعی نقش دارند.

تیم impapp به تخمین دقیق‌تر هزینه‌های محاسباتی در زندگی واقعی توجه می‌کند و داده‌های مهمی را ارائه می‌کند که بحث‌های میان برنامه‌نویسان اصلی را در مورد تعدیل قیمت‌های OPCODE آگاه می‌کند. در نظر گرفتن همه این عوامل برای بهبود دقت برآورد هزینه گاز به این معنی است که می توانید کارهای بیشتری در محدوده گاز انجام دهید و همچنین:

  • اطمینان از اینکه توسعه دهندگانی که می خواهند هزینه های گاز را بهینه کنند، برای هزینه های محاسباتی واقعی تحمیل شده بر گره ها نیز بهینه سازی می کنند.
  • متنوع نگه داشتن شبکه با حصول اطمینان از اینکه ماینرها و اعتباردهنده ها به اندازه کافی انگیزه دارند تا شبکه را ایمن نگه دارند حتی اگر روی سخت افزار مصرف کننده (و نه بسیار بهینه) کار کنند.
  • جلوگیری از حملات DoS یا سایر کدهایی که از عدم تطابق بین هزینه برآورد شده و واقعی سوء استفاده می کند
  • عوامل کاهنده‌ای که می‌تواند منجر به بازار کارمزد غیرقابل پیش‌بینی‌تر برای کاربران شود، مانند ترجیح ماینرها برای گنجاندن در یک بلوک، قراردادهای خاصی را بر سایرین.

ایمپ برای اولین بار در اواخر سال 2020 برای مرحله اول پروژه که شامل آزمایشات اولیه، تحقیق و تجزیه و تحلیل بود و در اوایل سال جاری تکمیل شد، کمک مالی دریافت کرد. کمک مالی دوم برای تامین مالی مرحله دوم اعطا شد که بر اساس کار مرحله اول است. رویکرد در مرحله دوم در سه حوزه اصلی ساختار یافته است:

  • تولید برنامه: تولید برنامه های بایت کد EVM که اندازه گیری ها از آنها جمع آوری می شود
  • ابزار دقیق و اندازه گیری: اجرای برنامه های تولید شده در یک محیط کنترل شده و اندازه گیری زمان محاسبه هر دستورالعمل.
  • تجزیه و تحلیل: تجزیه و تحلیل آماری و اعتبارسنجی داده های اندازه گیری

را گزارش مرحله اول برآوردگر هزینه گاز شامل یک تفکیک کامل از پیشینه پروژه، یافته های مرحله اول و برنامه های مرحله دوم است. شما می توانید پیشرفت را دنبال کنید Github، یا با تیم imapp همراه باشید توییتر.

منطق راک برای استریوم

با انتقال اتریوم به Proof of Stake، امنیت شبکه به یک مجموعه اعتبارسنجی بزرگ و غیرمتمرکز بستگی دارد. تیم های مشتری Eth2 بر کاهش موانع ورود مانند محدودیت های سخت افزاری یا تخصص فنی تمرکز کرده اند، در حالی که متعدد انجمن تلاش ها در حال انجام است تا سهامداری تا حد امکان برای هر کسی که 32 ETH مورد نیاز را دارد در دسترس قرار دهد. یکی از این تلاش ها این است استریوم، که هدف آن کاهش اصطکاک فنی برای استیکرهای انفرادی با ساده کردن فرآیند راه اندازی یک گره اعتبارسنجی است.

ایده پشت Stereum ابتدا به عنوان prysm-docker-compose تحقق یافت. با استفاده از Stereum تصاویر داکر (بسته‌های نرم‌افزاری که کد و تنظیمات را برای راه‌اندازی آسان ترکیب می‌کنند) استکرهای انفرادی می‌توانند نصب و پیکربندی کنند منشور سرویس گیرنده eth2، محیط سرور و خدمات مانیتورینگ در یک حرکت. این تیم در اواخر سال 2020 بودجه و کمک مالی دوم را در سال 2021 دریافت کرد تا این عملکرد را به مشتریان بیشتری گسترش دهد و ابزارها و منابع اضافی برای سهامداران ایجاد کند.


تیم Stereum به‌روزرسانی‌های منظم را برای خود ارسال می‌کند سایت اینترنتی و توییتر. شما همچنین می توانید دنبال کنید و در آن شرکت کنید Github، یا به آنها کمک کنید کمک هزینه گیت کوین!

آیا روی چیزی کار می کنید که فکر می کنید می تواند اتریوم را برای بهتر شدن تغییر دهد؟ به ما سر بزنید صفحه کمک هزینه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه ما در پروژه هایی که سرمایه گذاری می کنیم به دنبال آن هستیم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.