«جفری گانلاک» میلیاردر «شاه باند» انتظار دارد فدرال رزرو هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد – «این آخرین افزایش خواهد بود» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] او گفت، میلیاردر جفری گانلاچ، با نام مستعار «شاه اوراق قرضه»، انتظار دارد فدرال رزرو در نشست ماه مارس هفته آینده خود، نرخ بهره را افزایش دهد که «آخرین افزایش خواهد بود». علاوه بر این، گانلاخ هشدار داد: “سیاست تورمی دوباره به بازی با فدرال رزرو بازگشته است.” جفری گانلاچ، مدیرعامل Doubleline در مورد

کد خبر : 333584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
«جفری گانلاک» میلیاردر «شاه باند» انتظار دارد فدرال رزرو هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد – «این آخرین افزایش خواهد بود» – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

او گفت، میلیاردر جفری گانلاچ، با نام مستعار «شاه اوراق قرضه»، انتظار دارد فدرال رزرو در نشست ماه مارس هفته آینده خود، نرخ بهره را افزایش دهد که «آخرین افزایش خواهد بود». علاوه بر این، گانلاخ هشدار داد: “سیاست تورمی دوباره به بازی با فدرال رزرو بازگشته است.”

جفری گانلاچ، مدیرعامل Doubleline در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو

جفری گوندلاچ، مدیر اجرایی و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Doubleline، در مصاحبه‌ای با CNBC در روز دوشنبه، انتظارات خود را برای افزایش نرخ بهره بانک مرکزی به اشتراک گذاشت. گوندلاچ پس از اینکه در سال 2011 روی جلد مجله بارون به عنوان «پادشاه باند جدید» ظاهر شد، به «پادشاه باند» ملقب شد. به گفته فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر 2.2 میلیارد دلار است.

پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی و بانک امضا، بسیاری از اقتصاددانان پیش بینی های افزایش نرخ بهره خود را اصلاح کردند. به عنوان مثال، بانک جهانی سرمایه گذاری گلدمن ساکس، دیگر انتظار ندارد که فدرال رزرو در ماه مارس نرخ بهره را افزایش دهد.

گانلاچ در مورد اینکه آیا فدرال رزرو در نشست بعدی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در هفته آینده، نرخ بهره را افزایش خواهد داد، گفت: “فقط فکر می کنم که در این مرحله، فدرال رزرو قرار نیست به 50 برسد. [basis points]. من می گویم 25. وی توضیح داد:

برای صرفه جویی در برنامه و اعتبار آنها، احتمالاً نرخ ها را 25 واحد پایه افزایش می دهند. من فکر می کنم که این آخرین افزایش باشد.

با اشاره به اینکه ریزش بانک سیلیکون ولی «واقعاً یک آچار را به داخل می اندازد [Fed Chair] برنامه بازی جی پاول، مدیر اجرایی تاکید کرد: “من خودم این کار را انجام نمی دهم. اما در چارچوب این همه پیام رسانی که در شش ماه گذشته اتفاق افتاده، چه می‌کنید و بعد اتفاقی می‌افتد که فکر می‌کنید آن را حل کرده‌اید.»

روز یکشنبه، وزارت خزانه داری، هیئت مدیره فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) طرحی را برای حمایت از سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء فاش کردند. وزارت خزانه داری تا 25 میلیارد دلار از صندوق تثبیت مبادلات خود برای پوشش هر گونه ضرر احتمالی ناشی از برنامه تأمین مالی پرداخت خواهد کرد. فدرال رزرو همچنین اعلام کرد که تا یک سال به نهادهایی که تحت تأثیر ورشکستگی بانک ها قرار گرفته اند وام اعطا می کند.

در حالی که پیش بینی افزایش نرخ بهره در ماه مارس را داشت، گوندلاچ احتمال عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را تایید کرد و اشاره کرد که در حال حاضر بازار در حال قیمت گذاری در این احتمال به عنوان “نوعی تلنگر سکه” است.

گانلاخ همچنین با اشاره به شیب چشمگیر منحنی بازدهی خزانه داری که معمولاً قبل از رکود اقتصادی است، هشدار خود را در مورد رکود اقتصادی آینده تکرار کرد. این میلیاردر با اشاره به اینکه «در تمام رکودهای گذشته که به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد، منحنی بازده چند ماه قبل از شروع رکود شروع به کاهش می‌کند»، اظهار داشت:

من فکر می‌کنم که سیاست تورمی با فدرال رزرو بازگشته است.

برچسب ها در این داستان

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، جفری گانلاخ، پادشاه اوراق قرضه جفری گاندلاچ، افزایش نرخ بهره جفری گاندلاخ، پیش بینی نرخ فدرال رزرو جفری گوندلاچ، جفری گانلاچ FOMC، جفری گانلاچ جروم مارچ پاول، جفری گاندلچ بانک امضا، جفری گاندلچ افزایش نرخ

آیا با جفری گوندلاخ موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.