«جفری گانلاخ» میلیاردر «شاه اوراق قرضه» پیش‌بینی می‌کند که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] میلیاردر جفری گوندلاچ، معروف به “باند پادشاه”، پیش بینی کرده است که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. او با اشاره به اینکه همه بازدهی های خزانه داری آمریکا دو سال به بالا «بسیار کمتر از نرخ وجوه فدرال» است، افزود: «سیگنال های هشدار قرمز رکود».

کد خبر : 337903
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
«جفری گانلاخ» میلیاردر «شاه اوراق قرضه» پیش‌بینی می‌کند که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

میلیاردر جفری گوندلاچ، معروف به “باند پادشاه”، پیش بینی کرده است که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. او با اشاره به اینکه همه بازدهی های خزانه داری آمریکا دو سال به بالا «بسیار کمتر از نرخ وجوه فدرال» است، افزود: «سیگنال های هشدار قرمز رکود».

مدیرعامل Doubleline در مورد کاهش نرخ بهره فدرال رزرو و رکود

جفری گوندلاچ، مدیر اجرایی و مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت مدیریت سرمایه گذاری Doubleline، انتظار دارد که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. گوندلاچ پس از اینکه در سال 2011 روی جلد مجله بارون به عنوان «پادشاه باند جدید» ظاهر شد، به «پادشاه باند» ملقب شد. به گفته فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر 2.2 میلیارد دلار است.

این میلیاردر روز جمعه در توییتی نوشت:

من پیش بینی می کنم که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

با این حال، او هشدار داد: “من در حدود 30 درصد از مواقع اشتباه می کنم تا در هر تصمیم گیری نقش داشته باشم.”

فدرال رزرو این هفته با وجود بحران بانکی، نرخ بهره را 25 واحد پایه (bps) افزایش داد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که انتظار ندارد فدرال رزرو امسال نرخ بهره را کاهش دهد.

“UST [U.S. Treasury] 2 سال در مقابل 10 سال اکنون 40 واحد مبنا معکوس شده است. همین چند هفته پیش 107 امتیاز بود. گوندلاچ در توئیت بعدی توضیح داد: همه بازده‌های UST دو ساله و خارج‌شده بسیار پایین‌تر از نرخ وجوه فدرال هستند. وارونگی منحنی بازده زمانی اتفاق می‌افتد که بازدهی اوراق خزانه‌داری با تاریخ کوتاه‌تر بالاتر از اوراق بلندمدت باشد. مدیر اجرایی Doubleline تاکید کرد:

هشدار قرمز رکود

گانلاخ اخیرا گفت که آخرین افزایش نرخ بهره آخرین افزایش فدرال رزرو خواهد بود. در ماه فوریه، میلیاردر نسبت به پیامدهای دردناک در رکود بعدی هشدار داد.

بسیاری از مردم خواهان کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو هستند. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر جمعه گذشته در توییتی نوشت که فدرال رزرو “با تأخیر بسیار زیادی در داده های خود عمل می کند” و اشاره کرد که نرخ های بهره “باید فورا کاهش یابد.” مانند Gundlach، مایک نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital نیز انتظار دارد که فدرال رزرو “زودتر از آنچه ما فکر می کنیم” نرخ بهره را کاهش دهد.

در همین حال، تعدادی از مردم یک رکود شدید را در ایالات متحده پیش بینی می کنند. پیتر شیف، اقتصاددان و حشره دار طلا، این هفته گفت که تورم بسیار بدتر می شود، چیزی که هزینه زندگی آمریکایی ها را افزایش نمی دهد.

نظر شما در مورد پیش بینی جفری گوندلاچ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.