«جفری گانلاخ» میلیاردر «باند پادشاه» درباره «نتایج دردناک» در رکود بعدی هشدار داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] میلیاردر جفری گوندلاچ، با نام مستعار “باند پادشاه”، نسبت به “نتایج دردناکی که در رکود بعدی در راه است” هشدار داده است. وی در مورد تلاش فدرال رزرو برای مهار تورم هشدار داد: «هرچه بیشتر تلاش کنید تا از شدت مشکلات بکاهید، در نهایت با مشکل بسیار شدید مواجه خواهید شد.» “باند پادشاه” جفری

کد خبر : 325893
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
«جفری گانلاخ» میلیاردر «باند پادشاه» درباره «نتایج دردناک» در رکود بعدی هشدار داد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

میلیاردر جفری گوندلاچ، با نام مستعار “باند پادشاه”، نسبت به “نتایج دردناکی که در رکود بعدی در راه است” هشدار داده است. وی در مورد تلاش فدرال رزرو برای مهار تورم هشدار داد: «هرچه بیشتر تلاش کنید تا از شدت مشکلات بکاهید، در نهایت با مشکل بسیار شدید مواجه خواهید شد.»

“باند پادشاه” جفری گوندلاچ در مورد رکود بعدی

جفری گوندلاچ، مدیر اجرایی و مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت مدیریت سرمایه گذاری Doubleline، هفته گذشته در مصاحبه ای با Yahoo Finance چشم انداز خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت. گوندلاخ پس از اینکه در سال 2011 روی جلد مجله بارون به عنوان «پادشاه باند جدید» ظاهر شد، به «شاه باند» ملقب شد. طبق گفته فوربس، دارایی خالص او در حال حاضر 2.2 میلیارد دلار است.

او شروع کرد: فرقی نمی کند فرود نرم باشد یا سخت. مردم همیشه از من این سوال را می پرسند: رکود چقدر بد خواهد بود؟ فرقی نمی کند، تا زمانی که ما وارد رکود می شویم، شما باید درجه خاصی از محافظت داشته باشید. گوندلاچ افزود:

ما می‌توانیم نتایج واقعی جالب و دردناکی را ببینیم که در رکود بعدی در راه است، چه بسیار شدید باشد یا نه.

او با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌ها «این که رکود اقتصادی است، این است که نرخ بیکاری از میانگین متحرک 36 ماهه و سه ساله خود عبور کند»، تأکید کرد: «ما خیلی با آن فاصله داریم، اما این اتفاق نمی‌افتد قسمت جلویی یک رکود اگر این اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که شما بیشتر در یک نوع رکود سخت قرار دارید.»

این میلیاردر توضیح داد که فدرال رزرو، “به شیوه ای عقب مانده … خود به نوعی رکود اقتصادی را پیش بینی می کند” زیرا آنها در ماه دسامبر گفتند که “نرخ بیکاری امسال در حدود 4.6 درصد به پایان می رسد، 100 واحد پایه.” وی تاکید کرد: از نظر تاریخی وقتی نرخ بیکاری بیش از 50 واحد افزایش می یابد، هرگز از رکود جلوگیری نکرده اید.

گانلاچ توضیح داد: «وقتی چنین چیزی را دارید، به نوعی سعی کنید هرگز رکود قابل توجهی در اقتصاد نداشته باشید – فدرال رزرو برای نجات، نرخ بهره صفر، تسهیل کمی – آنچه می‌خواهید انجام دهید این است که از هر نوع فرود سخت اجتناب کنید. همیشه.” وی ادامه داد: این نوع فعالیت، قانون فیزیک مالی گوندلاخ را نقض می‌کند و آن این است که فراوانی مشکلات در شدت مشکلات برابر با یک ثابت است. میلیاردر نظر داد:

هرچه بیشتر تلاش کنید تا از شدت مشکلات بکاهید، در نهایت با مشکلی با شدت بسیار بالا مواجه خواهید شد.

برچسب ها در این داستان

پادشاه اوراق قرضه، فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش می دهد، افزایش نرخ بهره بانکی، رکود فدرال رزرو، رکود فدرال رزرو، فرود سخت، جفری گانلاچ، جفری گانلاچ فدرال رزرو، رکود جفری گانلاچ، جفری گانلاخ اقتصاد ایالات متحده، فرود نرم

آیا با جفری گانلاخ میلیاردر در مورد اقتصاد ایالات متحده موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.