جفری تاکر می‌گوید دلار سقوط خواهد کرد، مقام روسی درباره دلارزدایی صحبت می‌کند و نگاهی به بانکداری با ذخایر کسری تاریخی در ایتالیا – مرور هفته – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1] طرفداران بیت‌کوین که به شکست‌های فیات چشم دوخته‌اند، اخیراً خبری در این زمینه کم ندارند، زیرا مقامات متعدد، اقتصاددانان، نویسندگان و تحلیل‌گران از سرتاسر جهان به شیوه‌ای پربار بر روی «دلارزدایی» تمرکز کرده‌اند. جفری تاکر، نویسنده و آزادی خواه اخیراً گفت: «دلار نمی‌تواند پادشاه شود» و وزیر خارجه روسیه می‌گوید پرواز از دلار آمریکا

کد خبر : 349793
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
جفری تاکر می‌گوید دلار سقوط خواهد کرد، مقام روسی درباره دلارزدایی صحبت می‌کند و نگاهی به بانکداری با ذخایر کسری تاریخی در ایتالیا – مرور هفته – اخبار هفتگی بیت کوین

[ad_1]

طرفداران بیت‌کوین که به شکست‌های فیات چشم دوخته‌اند، اخیراً خبری در این زمینه کم ندارند، زیرا مقامات متعدد، اقتصاددانان، نویسندگان و تحلیل‌گران از سرتاسر جهان به شیوه‌ای پربار بر روی «دلارزدایی» تمرکز کرده‌اند. جفری تاکر، نویسنده و آزادی خواه اخیراً گفت: «دلار نمی‌تواند پادشاه شود» و وزیر خارجه روسیه می‌گوید پرواز از دلار آمریکا «مطمئناً تسریع خواهد شد». در اخبار مرتبط، سقوط تاریخی بانک مدیچی ایتالیا می‌تواند تا حدودی روشنگر جنبش‌هایی باشد که بیش از 600 سال بعد در بخش بانکداری جهانی شاهد بودیم.

جفری تاکر در مورد دلارزدایی: دلار دیگر پادشاه نخواهد بود، ما در نقطه عطف دلار هستیم

جفری تاکر با اشاره به روند رو به رشد دلارزدایی می گوید ما در نقطه عطف دلار آمریکا هستیم. او هشدار داد: «دلار نمی‌تواند پادشاه شود» و افزود که تاریخ رویدادهای اخیر را «به عنوان نقطه عطف دلار» ثبت خواهد کرد.

ادامه مطلب

مقام روسی: پرواز از دلار آمریکا مطمئناً تسریع می‌شود، روند دلارزدایی غیرقابل برگشت است

یک مقام روسی می گوید روند دلارزدایی برگشت ناپذیر است، پرواز از دلار آمریکا مطمئناً شتاب می گیرد

وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه این روند برگشت ناپذیر است، گفت که پرواز از دلار آمریکا “مطمئناً تسریع خواهد شد.” این مقام مسئول افزود: مسیر تحریم ها مسیر ناکجاآبادی است. کشورهای جدی و سیاستمداران هشیار نتیجه‌گیری می‌کنند و این نتایج قطعاً به نفع قطع وابستگی به غرب است.»

ادامه مطلب

وزیر خزانه داری آمریکا تحریم های دلاری را فریاد زد

جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا اذعان کرد که استفاده از تسلیحات تحریمی می تواند به هژمونی دلار آسیب برساند

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در مورد خطراتی که تحریم‌های مبتنی بر دلار آمریکا ممکن است برای هژمونی این ارز در بازارهای بین‌المللی ایجاد کند، صحبت کرد. به گفته یلن، دولت سعی می‌کند از تحریم‌ها «عاقلانه» استفاده کند، زیرا آنها می‌توانند تمایل به یافتن جایگزین‌هایی برای دلار آمریکا ایجاد کنند.

ادامه مطلب

سقوط بانک مدیچی: درس هایی درباره بانکداری با ذخایر کسری از قرن 15 ایتالیا

سقوط بانک مدیچی: درس هایی درباره بانکداری با ذخایر کسری از قرن 15 ایتالیا

در میان هرج و مرج بانکی قرن بیست و یکم، برخی به بیش از 600 سال پیش، به بانک Medici – یکی از قدرتمندترین بانک های زمان خود نگاه می کنند. این بانک تجارت خود را تأسیس کرد و در دوران اوج خود به یکی از معتبرترین بانک ها در اروپا تبدیل شد، و خانواده بانکداران برجسته ایتالیایی اولین پذیرندگان بانکداری با ذخایر کسری بودند، رویه ای که مشتریان بانک مدیچی از آن بی اطلاع بودند و در نهایت منجر به بانکداری مالی شد. شکست موسسه

ادامه مطلب

نظر شما در مورد سرنوشت دلار آمریکا چیست؟ آیا بیت کوین در صورت تزلزل ادامه پیدا خواهد کرد؟ به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم.

Bitcoin.com

از سال 2015، Bitcoin.com یک رهبر جهانی در معرفی تازه واردان به کریپتو بوده است. با داشتن مطالب آموزشی در دسترس، اخبار به موقع و عینی، و محصولات خودسرپرست بصری، خرید، خرج کردن، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و به روز ماندن در مورد ارزهای دیجیتال و آینده امور مالی را برای هر کسی آسان می کنیم.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.