جعلی پنج ستاره – Canada.ca

[ad_1] 2 مارس 2022 – GATINEAU، QC – دفتر رقابت آیا این بررسی واقعی است؟ می‌خواهید روی دکمه «خرید» کلیک کنید، اما قبل از اینکه کیف پول خود را باز کنید، احتمالاً ایده خوبی است که برخی از نظرات مشتریان آنلاین را بخوانید، درست است؟ چه رزرو تعطیلات، خرید یک کتاب صوتی یا استخدام یک

کد خبر : 173326
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
جعلی پنج ستاره – Canada.ca

[ad_1]

2 مارس 2022 – GATINEAU، QC – دفتر رقابت

آیا این بررسی واقعی است؟

می‌خواهید روی دکمه «خرید» کلیک کنید، اما قبل از اینکه کیف پول خود را باز کنید، احتمالاً ایده خوبی است که برخی از نظرات مشتریان آنلاین را بخوانید، درست است؟ چه رزرو تعطیلات، خرید یک کتاب صوتی یا استخدام یک پیمانکار، بسیاری از ما به بررسی آنلاین نگاه می کنیم تا در تصمیم گیری های خرید به ما کمک کند. بررسی‌های آنلاین مصرف‌کننده هم به مصرف‌کنندگان و هم به کسب‌وکارها کمک می‌کند – آن‌ها انبوهی از اطلاعات محصول «بی‌طرفانه» را ارائه می‌کنند تا به شما کمک کنند هوشمندانه خرید کنید، و به کسب‌وکارهایی که محصول یا خدمات عالی ارائه می‌کنند پاداش می‌دهند.

بنابراین، وقتی زمان صرف هزینه برای یک محصول یا خدمات فرا می رسد، بسیاری از ما به بررسی نظرات مشتریان می رویم.

اما اگر می‌دانستید که نقد درخشانی که به تازگی خوانده‌اید، توسط یکی از کارمندان شرکت یا یک شرکت «مدیریت شهرت» که برای ارسال آن استخدام شده است، ارسال شده است و نه توسط یک مشتری واقعی، چه احساسی خواهید داشت؟

ارسال نظرات جعلی می تواند بخشی از تلاش سازمان یافته شرکت ها برای افزایش رتبه بندی خود یا کاهش رتبه رقبا باشد. شرکت‌ها ممکن است کارمندان خود را تشویق کنند تا نظرات خود را ارسال کنند، ممکن است به مشتریان انگیزه‌هایی بدهند تا نظرات مثبت خود را بگذارند، و حتی می‌توانند شرکتی را استخدام کنند تا نظرات جعلی را برای آنها ارسال کند.

بررسی های مصرف کننده اغلب به قلب تصمیم خرید مصرف کننده ضربه می زند. خریداران اعتماد دارند که این نظرات نیز مانند آنها از مشتریان واقعی است. ارسال نظرات جعلی به صورت آنلاین می تواند به این اعتماد آسیب برساند و به طور جدی اعتماد مصرف کننده را از بین ببرد.

و دامنه گسترده است — اگر به صورت آنلاین خرید کنید، یک قربانی بالقوه هستید. بنابراین، در اینجا چند راه برای کمک به شما وجود دارد تشخیص، رد و گزارش نقدهای جعلی و از کتاب جیبی خود محافظت کنید.

چگونه تشخیص نظرات جعلی:

  • سنبله یا شیب ناگهانی: مراقب افزایش ناگهانی نظرات بسیار مثبت یا افت ناگهانی نظرات بسیار بد باشید. آیا بررسی ها در مدت زمان قابل توجهی پخش می شوند یا در مدت زمان بسیار کوتاهی فشرده می شوند؟
  • منتقد جدید: مراقب بازبینانی باشید که اخیراً نمایه کاربری ایجاد کرده‌اند یا در مدت کوتاهی بازخورد مثبتی درباره محصولات یا خدمات انتخابی ارائه کرده‌اند. این بازبینان ممکن است برای شرکت کار کنند و ممکن است بابت ارسال نظرات جعلی بازپرداخت دریافت کنند.
  • مراقب باشید وقتی یک منتقد می گوید: “این بهترین است!!!”: همیشه به نظراتی که دارای لحن بیش از حد مثبت یا جوشان هستند اعتماد نکنید، به خصوص اگر در نقد جزئیات خاصی در مورد چرا بسیار خوب است. اگر نظری ادعا کند که یک سرویس یا محصول “بهترین” است، ممکن است بررسی جعلی باشد.
  • و مراقب باشید وقتی یک منتقد می گوید: “این بدترین است!!!”: همچنین همیشه نباید به نقدهای بسیار منفی اعتماد کنید. اینها می توانند نظرات جعلی یک رقیب باشند، که خریداران را از خرید یک محصول یا خدمات منصرف می کند و کالا یا خدمات دیگری را پیشنهاد می کند.
  • 5 ستاره!: وقتی یک شرکت فقط نظرات 5 ستاره دارد، این یک پرچم قرمز است. هر شرکتی، مهم نیست چقدر خوب است، احتمالاً چند بررسی منفی خواهد داشت.
  • آیا این آشنا به نظر می رسد؟ مراقب چندین بازبین مختلف باشید که از یک زبان برای توصیف خوب یا بد بودن چیزی استفاده می کنند. برخی از شرکت ها اسکریپت هایی را با عبارات و کلمات کلیدی پیشنهادی در اختیار بازبین قرار می دهند. اگر می بینید که همان کلمات وزوز بارها و بارها در مرورها مطرح می شوند، مراقب باشید.

چگونه رد کردن نظرات جعلی:

  • خرید در اطراف: درست همانطور که برای محصول یا خدمات مناسب خرید کردید، برای بررسی مستقل و بی طرفانه نیز باید از چندین منبع مشورت کنید.
  • به گذشته برگرد: حتما به بررسی های طولانی مدت نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا الگوهای بالقوه ای مانند افزایش در نظرات مثبت یا منفی را تشخیص دهید.
  • گوشت در وسط قرار دارد: بررسی های 2، 3 و 4 ستاره را نیز بخوانید. کسی که یک بررسی جعلی می نویسد به احتمال زیاد رتبه ای 1 یا 5 ستاره به شما اختصاص می دهد، به این معنی که احتمال بیشتری وجود دارد که نقد متعادلی را در محدوده متوسط ​​پیدا کنید.
  • متنوع کردن: بررسی آنلاین تنها یک راه برای ارزیابی یک محصول یا خدمات است. انشعاب کنید — از دوستان و خانواده مورد اعتمادشان در مورد تجربیاتشان بپرسید. در نظر بگیرید که از شرکت برای مرجع بخواهید.

چگونه گزارش بررسی های جعلی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.