جشن 75مین سالگرد اولین قانون شهروندی کانادا

[ad_1] اتاوا، 1 ژانویه 2022-شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد: «امروز هفتاد و پنجمین سالگرد آن است کانادایی قانون شهروندییک لحظه مهم در تاریخ کانادا و نقطه عطفی در سفر ما به سوی استقلال کامل و ملیت شدن. قبل از عمل کنید، مردم این کشور تابع بریتانیا بودند

کد خبر : 150192
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
جشن 75مین سالگرد اولین قانون شهروندی کانادا

[ad_1]

اتاوا، 1 ژانویه 2022-شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد:

«امروز هفتاد و پنجمین سالگرد آن است کانادایی قانون شهروندییک لحظه مهم در تاریخ کانادا و نقطه عطفی در سفر ما به سوی استقلال کامل و ملیت شدن. قبل از عمل کنید، مردم این کشور تابع بریتانیا بودند – ما برای همیشه شهروند کانادا بوده ایم.

«موقعیت شهروند کانادایی پر از اهمیت و معنا است. این دارای حقوق تازه به دست آمده و مسئولیت های تازه است. به کشور و جامعه تعهد می دهد. این یک فرد را به این سرزمین وسیع و جامعه متنوع مردمی که آن را خانه می نامند پیوند می دهد.

«از زمان تصویب عمل کنیدنسل‌های کانادایی تلاش کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که وعده شهروندی شامل همه می‌شود و ارزش‌های ما را منعکس می‌کند. در سال 1977، آن ​​را با قانون شهروندی، که از آن زمان تاکنون چندین بار اصلاح شده است. اخیراً، تغییرات شامل گسترش تفسیر “شهروندی از طریق تبار” و ایجاد سوگند شهروندی جدید است که حقوق ذاتی و قراردادی ملل اول، اینویت و مردم متیس را به رسمیت می شناسد.

«سه روز پس از قانون شهروندی کانادا نخست وزیر ویلیام لیون مکنزی کینگ به همراه 25 کانادایی جدید اولین شهروند کانادایی شد. او اولین مراسم شهروندی کشورمان را با این جمله آغاز کرد: “من به عنوان یک شهروند کانادا با شما صحبت می کنم.” از آن لحظه، میلیون ها کانادایی جدید در همه نوع مراسم شهروندی به او پیوسته اند. اخیراً، همه‌گیری ما را مجبور کرده است که حدود 100000 مراسم را به صورت مجازی برگزار کنیم.

هفتاد و پنج سال بعد، اهمیت شهروندی کانادا پابرجاست. این یک تعهد به کانادا و هموطنان کانادایی ما باقی می ماند. امروز ما آرمان های شهروندی مشترک خود را با ترویج دموکراسی، تنوع و اجتماع ارج می نهیم. در حالی که هفتاد و پنجمین سالگرد آن را جشن می گیریم قانون شهروندی کانادامن همه کانادایی‌ها را تشویق می‌کنم تا به معنای شهروندی کانادا بودن برایشان فکر کنند.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.