جشنواره فیلم حوا رویکرد امیدوارانه‌ای دارد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، جرج شلهوب، بازیگر، کارگردان و رییس سندیکای هنرمندان حرفه‌ای لبنان و یکی از اعضای هیأت داوران نخستین جشنواره فیلم حوا است. این هنرمند درباره برگزاری این جشنواره گفت: اصولا ایده تبادل فرهنگ را دوست دارم و برگزاری این جشنواره‌ها باعث می‌شود این

کد خبر : 374448
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۳۸
جشنواره فیلم حوا رویکرد امیدوارانه‌ای دارد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا، جرج شلهوب، بازیگر، کارگردان و رییس سندیکای هنرمندان حرفه‌ای لبنان و یکی از اعضای هیأت داوران نخستین جشنواره فیلم حوا است. این هنرمند درباره برگزاری این جشنواره گفت: اصولا ایده تبادل فرهنگ را دوست دارم و برگزاری این جشنواره‌ها باعث می‌شود این تبادل فرهنگ میان کشورها شکل بگیرد.

وی افزود: ایران فیلمسازان و سینماگران زن زیادی دارد که به طور حرفه‌ای در سینما مشغول هستند؛ امروزه فیلم‌های معدودی به‌طور واقعی به مسائل جامعه، خانواده و زنان می‌پردازند، این خوب است که در فیلم‌های ایرانی به شکل واقعی به این مسائل پرداخته می‌شود؛ نقش زنان به اندازه مردان در جامعه مهم است.

شلهوب درباره تجربه آشنایی با آثار ایرانی گفت: پیش از این در فیلم «ریسمانی نزدیک‌تر از رگ» از فیلم‌های ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی که در لبنان ساخته می‌شد حضور داشتم؛ این فیلم مربوط به سال ۲۰۱۲ است که در آن فیلم نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کردم. فرصت خوبی بود که به واسطه این فیلم با سینما و سینماگران ایرانی بیشتر آشنا شدم.

این بازیگر درباره معیار انتخاب آثار در جشنواره فیلم حوا عنوان کرد: در این جشنواره فیلم‌های زیادی دیدم؛ معیاری که در انتخاب فیلم داشتم فیلمنامه و بازیگران فیلم‌ها بود؛ پس از آن گروه فیلمبرداری و کارگردانی بود. در آخر تولید و توزیع آن فیلم برایم اهمیت داشت. به نظر من موضوع و ساخت یک فیلم باید بر اساس یک داستان واقعی باشد که ریتم منطقی داشته باشد؛ اگر بیش از ۵ دقیقه روی یک شخصیت تعلل کنید مخاطب را کسل خواهید کرد. نوع کارگردانی و تنوع در ترکیب‌بندی برایم در داوری مهم بود.

وی یادآور شد: این جشنواره رویکرد خوب و امیدوارانه‌ای دارد چرا که در ابتدا به نقش زنان در سینما توجه دارد و ثانیا به مسائل و خانواده و جامعه می‌پردازد و این مسائل می‌تواند موضوع داستان فیلم‌های زیادی باشد و باعث شکوفا شدن ایده‌های زیادی در این مسائل باشد. برای دست اندرکاران این جشنواره آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استمرار داشته باشد.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.