جشنواره زمستانی در همدان برگزار می‌شود

[ad_1] ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان خبر داد. علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این رویداد فرهنگی از ۲۴ بهمن‌ماه تا ۱۷ اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است.  وی با اشاره

کد خبر : 309411
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
جشنواره زمستانی در همدان برگزار می‌شود

[ad_1]

ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان خبر داد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این رویداد فرهنگی از ۲۴ بهمن‌ماه تا ۱۷ اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است. 

وی با اشاره به اینکه پیگیری زیادی برای برگزاری جشنواره انجام شده است، تصریح کرد: در صدد هستیم جشنواره امسال متفاوت از سال‌های گذشته باشد و بستری برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم شود.

خاکسار با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان یک ظرفیت مغفول مانده است که می‌تواند به برند تبدیل شود، اظهار کرد: جلسه‌ای با محوریت استانداری همدان در این رابطه برگزار و مقرر شد این دستگاه حامی جشنواره باشد.

وی با اشاره به ایجاد هم‌افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری همدان برای برگزاری این رویداد، مطرح کرد: امیدواریم با تعامل ایجاد شده میان دستگاه‌ها جشنواره خوبی را شاهد باشیم.

خاکسار به برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده‌ جشنواره اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ‌برفی و غیربرفی، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات، عرضه خوراکی‌های زمستانی، جشنواره کدو، جشنواره تندرستی و زیبایی، نمایشگاه قهوه و شکلات و مسابقه ساخت آدم برفی از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت برگزاری جشنواره‌، تخفیف‌هایی برای تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی، سوغات و نمایشگاه‌های صنایع دستی درنظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند از تخفیف‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.