جشنواره بسترساز آشتی مردم با فرهنگ و هنر است

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرین ناصری مهر با اشاره به اینکه نمایش «سفر به ماه» بر ارزش دوستی است، گفت: اساسا تلاش برای پرورش مهارت های متعدد در خردسالان توسط تسهیلگران، اهمیت ویژه و قابل تاملی دارد و این موضوع در عصر حاضر که بسیاری از خانواده‌ها با چالش تک فرزندی رو به رو

کد خبر : 468282
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
جشنواره بسترساز آشتی مردم با فرهنگ و هنر است

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرین ناصری مهر با اشاره به اینکه نمایش «سفر به ماه» بر ارزش دوستی است، گفت: اساسا تلاش برای پرورش مهارت های متعدد در خردسالان توسط تسهیلگران، اهمیت ویژه و قابل تاملی دارد و این موضوع در عصر حاضر که بسیاری از خانواده‌ها با چالش تک فرزندی رو به رو هستند، اهمیت آن دوچندان نیز برخوردار است.

او افزود: ضعف این مهارت و چالشهای آن در کودکان امروز من را به فکر تولید این نمایش انداخت.

ناصری مهر در خصوص داستان این نمایش گفت: داستان نمایش داستان پسرکی است که عاشق اختراع کردن است، روزی که هواپیمایش را اختراع می‌کند و آن را روشن می‌کند سفر به ماه آغاز میشود. در نزدیکی ماه ، بنزین هواپیمای او تمام شده و روی ماه سقوط می‌کند. در همان زمان مشکل مشابه‌ی برای یک آدم فضایی رخ می دهد. پسرک و آدم فضایی با یکدیگر، روی کره ماه آشنا می‌شوند و این آغاز دوستی آنهاست…

نویسنده و کارگردان نمایش «سفر به ماه» در خصوص اهمیت اجرای این نمایش در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی مناسب برای ترویج و آموزش ارزش‌ها با زبان هنر و نمایش به کودکان و نوجوانان است.

او با اشاره به اینکه دوره کودکی یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی در بحث آموزش است، گفت: در این مقطع سنی او نیاز به الگوسازی دارد و باید الگویی برای آن‌ها تعریف شود تا بتواند مسیر درست زندگی را انتخاب کند و تئاتر در این زمینه اثر زیادی دارد.

جشنواره بسترساز آشتی مردم با فرهنگ و هنر است

ناصری مهر یکی دیگر از ویژگی‌های برگزاری جشنواره را ایجاد بستر آشتی مردم با فرهنگ و هنر و ادبیات به خصوص هنر نمایش عنوان کرد و گفت: تاثیر جشنواره بر شهرهایی که در آنها برگزار شده بی سابقه بوده و شتاب قابل تاملی به چرخه ی رشد هنری و فرهنگی شهرها داده است. در دوره های پیشین متاثر از جشنواره، دانشگاهها و پژوهشگاههای تئاتری پر شدند از کسانی که به دنبال آموختن بیشتر درباره تئاتر بودند که البته چند ده تایی از همین عزیزان دانشجویان من در دانشگاهها بوده اند.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.