جسد دانشجوی متهم به تیراندازی به دو عضو هیئت علمی در دنور پیدا شد

[ad_1] اداره بازپرس کانتی پارک در یک پست فیس بوک تأیید کرد که جسد متعلق به آستین لایل 17 ساله است که اعضای هیئت علمی را در حالی که به عنوان بخشی از “برنامه ایمنی” برای جوانان طراحی شده بود به عنوان بخشی از “طرح ایمنی” که بر اساس قبلی طراحی شده بود به سمت

کد خبر : 337163
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
جسد دانشجوی متهم به تیراندازی به دو عضو هیئت علمی در دنور پیدا شد

[ad_1]

اداره بازپرس کانتی پارک در یک پست فیس بوک تأیید کرد که جسد متعلق به آستین لایل 17 ساله است که اعضای هیئت علمی را در حالی که به عنوان بخشی از “برنامه ایمنی” برای جوانان طراحی شده بود به عنوان بخشی از “طرح ایمنی” که بر اساس قبلی طراحی شده بود به سمت اعضای هیئت علمی شلیک کرد. مسائل رفتاری

دانش آموز دبیرستان شرقی بلافاصله پس از خشونت روز چهارشنبه، که درست قبل از ساعت 10 صبح به وقت محلی (1600 GMT) رخ داد، با پای پیاده از صحنه تیراندازی گریخت.

اداره پلیس دنور در توییتی اعلام کرده بود که جسدی در نزدیکی خودروی مظنون قرار دارد و افزوده بود که هویت و علت مرگ توسط دفتر بازرسی پزشکی شهرستان پارک مشخص خواهد شد.

ران توماس، رئیس پلیس دنور، پیشتر در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: «این دانش آموز خاص یک طرح ایمنی داشت که قرار بود هر روز در ابتدای مدرسه مورد بازرسی قرار گیرند.

نه پلیس و نه مقامات آموزشی رفتار خاصی را که باعث شد مدرسه یک پروتکل امنیتی فردی برای دانش آموز اتخاذ کند، فاش نکردند. یک بولتن تحت تعقیب صادر شده پس از تیراندازی شامل عکسی از دانش آموز و خودرویی شبیه به خودرویی بود که او ممکن است در حال رانندگی باشد.

رئیس مدرسه و سایر کارکنان در حال جستجو بودند که چندین گلوله شلیک شد و دانش آموز فرار کرد که ظاهراً هنوز به اسلحه دستی استفاده شده در حمله مسلح بود.

توماس گفت که دو قربانی به بیمارستان منطقه منتقل شدند که یکی از آنها در شرایط وخیم و تحت عمل جراحی قرار داشت و دیگری در وضعیت وخیم اما پایدار بود.

این خونریزی سه سال پس از آن اتفاق افتاد که هیئت مدرسه دنور رای به حذف برنامه خود برای انتصاب افسران پلیس شهر مسلح، معروف به افسران منابع مدرسه، در محوطه مدارس دولتی خود، با تکیه بر تیم امنیتی خود منطقه مدرسه، حذف کرد.

الکس ماررو، ناظر منطقه گفت، با توجه به تیراندازی روز چهارشنبه، دو افسر پلیس مسلح برای بقیه سال تحصیلی جاری به دبیرستان شرقی واقع در محله سیتی پارک دنور بازگردانده خواهند شد.

ماررو گفت که کلاس های 2500 دانش آموز این مدرسه برای بقیه هفته لغو خواهد شد.

(گزارش توسط کیت کافمن در دنور و جوبی بابو در بنگالورو؛ گزارش اضافی توسط برندان اوبراین در شیکاگو؛ ویرایش توسط استیو گورمن، سینتیا اوسترمن، بیل برکروت و توماس جانوفسکی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.