جستجوی خانه رئیس FTX رایان سلامه در مریلند توسط FBI در یک حمله غیرقابل توضیح – اخبار بیت کوین

[ad_1] به گفته منابع ناشناس، خانه رایان سلامه، مدیر اجرایی سابق FTX Digital Markets، روز پنجشنبه توسط اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) مورد بازرسی قرار گرفت. دلایل این حمله ناشناخته است و سلامه و نماینده قانونی او هیچ اظهارنظری در مورد این وضعیت ارائه نکرده اند. FBI جستجوی مرموزی را در خانه رایان سلامه،

کد خبر : 352165
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
جستجوی خانه رئیس FTX رایان سلامه در مریلند توسط FBI در یک حمله غیرقابل توضیح – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به گفته منابع ناشناس، خانه رایان سلامه، مدیر اجرایی سابق FTX Digital Markets، روز پنجشنبه توسط اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (FBI) مورد بازرسی قرار گرفت. دلایل این حمله ناشناخته است و سلامه و نماینده قانونی او هیچ اظهارنظری در مورد این وضعیت ارائه نکرده اند.

FBI جستجوی مرموزی را در خانه رایان سلامه، مدیر سابق FTX انجام می دهد

در 27 آوریل 2023، گزارشی از نیویورک تایمز فاش کرد که رایان سلامه، رئیس سابق بازارهای دیجیتال FTX، خانه 4 میلیون دلاری خود را در پوتوماک، مریلند صبح پنجشنبه مورد تفتیش قرار داده است.

بر اساس اسناد دادگاه، سلامه که یکی از چهره‌های کلیدی FTX بود، به قانون‌گذاران در باهاما اطلاع داد که این شرکت چند روز قبل از فروپاشی خود از سرمایه مشتری سوء استفاده می‌کند. همانطور که خبرنگاران متیو گلدشتاین و دیوید یاف بلانی از تایمز اشاره کردند، این یورش توسط دو فرد مطلع از این موضوع فاش شد.

دلیل جستجوی روز پنجشنبه ناشناخته است و انگیزه جستجو در حد حدس و گمان است. رایان سلامه، که بیش از 22 میلیون دلار به مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان در طول چرخه انتخابات 2022 ایالات متحده کمک کرد، یک کمک کننده سیاسی برجسته بود.

علاوه بر این، سلامه در FTX Ventures Ltd.، یکی از شرکت های تابعه FTX، که 25 میلیون دلار در 80 Acres Farms، یک شرکت کشاورزی عمودی مستقر در اوهایو سرمایه گذاری کرد، نقش داشت. در حالی که مشخص نیست هدف این سرمایه گذاری چه بوده است، سلامه در این فرآیند نقش داشته است.

بر اساس گزارش تایمز، نماینده حقوقی سلامه در پاسخ به این درخواست از ارائه بیانیه ای خودداری کرد و FBI نیز از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد. در ساعت 7 صبح به وقت شرقی، جستجو انجام شد و منابع تصاویری از ماموران FBI را که در خارج از اقامتگاه سلامه در مریلند در حین عملیات مستقر بودند، ارسال کردند.

سلامه با هیچ گونه اتهام جنایی روبرو نشده و یا رسماً به تخلف متهم نشده است. در همین حال، سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، در حال حاضر در انتظار محاکمه برای چندین اتهام جنایی است. سه مدیر اجرایی FTX و شرکت تجاری وابسته به آن، Alameda Research، به اتهامات مربوط به فعالیت های خود اعتراف کرده اند.

برچسب ها در این داستان

سقوط، سرمایه مشتری، FBI، رئیس FTX، بازارهای دیجیتال FTX، FTX Ventures Ltd.، سرمایه گذاری، مریلند، اهداکننده سیاسی، پوتوماک، رایان سلامه، سام بنکمن-فرید، جستجو

دلایل احتمالی جستجوی FBI از خانه رایان سلامه چه می تواند باشد و این تحول چگونه می تواند بر تحقیقات و محاکمه های جاری مربوط به FTX و مدیران آن تأثیر بگذارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.