جزییات حمله سایبری به سایت‌های رژیم صهیونیستی

کانال مقاومت اسلامی «النجباء» در این باره گزارش داد که چندین شرکت بزرگ تجاری اسرائیلی که درون سرزمین های اشغالی فعالیت می‌کنند، از سوی یک گروه سایبری عراقی هک و در صفحه های آنها تصاویر و سرودهای الحشدالشعبی پخش شد. «صابرین نیوز» نیز خبر داد که در یک حمله سایبری دیگر وبگاه‌های فروش سخت‌افزاری و

کد خبر : 234383
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
جزییات حمله سایبری به سایت‌های رژیم صهیونیستی



کانال مقاومت اسلامی «النجباء» در این باره گزارش داد که چندین شرکت بزرگ تجاری اسرائیلی که درون سرزمین های اشغالی فعالیت می‌کنند، از سوی یک گروه سایبری عراقی هک و در صفحه های آنها تصاویر و سرودهای الحشدالشعبی پخش شد.

«صابرین نیوز» نیز خبر داد که در یک حمله سایبری دیگر وبگاه‌های فروش سخت‌افزاری و لوازم الکترونیک در سرزمین های اشغالی هدف قرار گرفت و در صفحه های آن عکس های شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و سرودهای «الحشد الشعبی» منتشر شده است.

گروه هکری «الطاهره» که چندین حمله سایبری در ماه‌های گذشته را انجام داده بود، مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

این دومین حمله سایبری گروه هکری الطاهره در ۱۵ روز گذشته به سایت های رژیم صهیونیستی است، این گروه ۲۰ تیر گذشته نیز با انجام یک حمله سایبری زیرساخت های شهرداری «تل آویو» پایتخت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که در پی آن وبسایت شهرداری و اپلیکیشن خدمات شهری تل‌آویو و سامانه مالیاتی آن از دسترس خارج شد.

در چند ماه گذشته بارها سایت ها و سامانه های مجازی رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته است در فروردین ۱۴۰۱ دو حمله سایبری موجب توقف فعالیت سایت فرودگاه «بن گورین» تل آویو و اختلال در پایگاه های الکترونیک و بخشی از اپلیکیشن های مهمترین بانک های رژیم صهیونیستی شد؛ موضوعی که نشان داد این رژیم در برابر حملات سایبری به شدت آسیب پذیر است.

در این حمله سایبری وبگاه‌های بانک‌های «مسعد، اینترناسیونال، اوتزارهاشیال» و چندین بانک مهم دیگر رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شدند و دسترسی کاربران به اپلیکشن و وبگاه های این بانک‌ها برای چندین ساعت قطع شد.

تیر ماه گذشته هم سرورها و خدمات شرکت امنیت دیجیتالی «سلیبرایتی» یکی از مهمترین شرکت های رژیم صهیونیستی ویژه ارائه اطلاعات دیجیتالی و ارائه خدمات اطلاعاتی حقوقی به غرب هدف حمله ای سایبری از خاک عراق قرار گرفت.

برخی صفحات و کانال ها در شبکه های اجتماعی عراق گزارش دادند که دو گروه سایبری «الطاهره» و «تیم ۱۸۷۷» مسئولیت این حملات سایبری را بر عهده گرفتند.

اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱نیز فعالیت شرکت حمل و نقل عمومی «Egged»، بزرگترین شرکت حمل و نقل رژیم صهیونیستی در اثر حمله سایبری هکرهای عراقی متوقف شد و امکان نام نویسی برای محموله های جدید به حالت تعلیق درآمد.

رسانه های صهیونیستی با اعلام این خبر گفتند که گروه سایبری الطاهره از مبدا عراق به پایگاه های حمل و نقل «ایگد وراف فاس» و «هاب اون» حمله کرده اند و پیشتر این هشدار را منتشر کرده بودند: «بیایید این بار با زیرساخت ها بازی کنیم».

گزارش ها حاکی است که انجام این حملات سایبری، نگرانی مقام های رژیم صهیونیستی را در پی داشته و توانایی این رژیم برای مقابله با آنها را زیر سوال برد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.