جزییات بسته‌شدن مرز هوایی روی ۲۱ کشور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونای جهش یافته در کشور اظهار کرد: در شرایط فعلی نمونه‌ای از ابتلای افراد به بیماری کرونای برزیلی یا آفریقای جنوبی در کشور گزارش نشده است و به دقت در حال رصد این موضوع هستیم . علیرضا رئیسی ادامه داد: در شرایط کنونی پرواز در

کد خبر : 40051
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
جزییات بسته‌شدن مرز هوایی روی ۲۱ کشور



سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونای جهش یافته در کشور اظهار کرد: در شرایط فعلی نمونه‌ای از ابتلای افراد به بیماری کرونای برزیلی یا آفریقای جنوبی در کشور گزارش نشده است و به دقت در حال رصد این موضوع هستیم .

علیرضا رئیسی ادامه داد: در شرایط کنونی پرواز در ولز از مناطق آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی به کشور ممنوع است و بر اساس آخرین دستورالعمل پروازهای مستقیم و غیر مستقیم به ۲۱ کشور ممنوع خواهد بود.

سخنگوی ستاد ملی کرونا بیان کرد: متاسفانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار نمونه ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده و ویروس جهش یافته تقریبا در سراسر کشور چرخیده است.

رئیسی تاکید کرد: متاسفانه کرونای جهش یافته انگلیسی در استان های کشور غالب شده است و همینطور که بارها هشدار داده بودیم این نوع ویروس از قدرت سرایت بالایی برخوردار است. قبل از ایام نوروز از تمام مردم درخواست کرده بودیم که به مسافرت نروند اما متاسفانه برخی از هموطنانمان، بیماری کرونا را جدی نگرفتند و به مسافرت رفتند و باعث چرخش ویروس کرونا در شهرهای مختلف شدند.

او افزود: در حال حاضر دو نوع ممنوعیت وجود دارد، یکی اینکه از مردم تقاضا کرده ایم تا دیگر به سفر نروند و دوم اینکه از مسئولان خواسته ایم به دلیل ممنوعیت تردد در شهرهای نارنجی و قرمز از ابزار پلیس و جریمه استفاده کنند.

رئیسی گفت: طرح شهید سلیمانی در بیماریابی، قرنطینه کردن افراد مشکوک و انجام تست از اطرافیان بیماران، کمک بسیاری به ما کردند و در این کار موفق عمل کرده ایم. امروزه حدود ۱۰۰هزار تست روزانه از افراد مشکوک به کرونا گرفته می‌شود.

۴۷۲۳۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.