جزیره نورفولک استرالیا برای برخورد طوفان گابریل آماده است

[ad_1] پیش‌بینی‌کننده گفت که مرکز طوفان عصر شنبه از روی جزیره نورفولک یا نزدیکی آن – یک قلمرو استرالیایی در 1500 کیلومتری شرق سیدنی – خواهد گذشت. ماه گذشته اوکلند و بخش‌هایی از جزیره شمالی تحت تأثیر بارندگی بی‌سابقه قرار گرفتند که باعث سیل‌های گسترده و کشته شدن چهار نفر شد. ایر نیوزلند در بیانیه

کد خبر : 318505
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
جزیره نورفولک استرالیا برای برخورد طوفان گابریل آماده است

[ad_1]

پیش‌بینی‌کننده گفت که مرکز طوفان عصر شنبه از روی جزیره نورفولک یا نزدیکی آن – یک قلمرو استرالیایی در 1500 کیلومتری شرق سیدنی – خواهد گذشت.

ماه گذشته اوکلند و بخش‌هایی از جزیره شمالی تحت تأثیر بارندگی بی‌سابقه قرار گرفتند که باعث سیل‌های گسترده و کشته شدن چهار نفر شد.

ایر نیوزلند در بیانیه ای اعلام کرد که چندین پرواز جزیره شمالی که از یکشنبه تا سه شنبه برنامه ریزی شده بود را لغو می کند.

جزیره نورفولک کمی بیش از 34 کیلومتر مربع (13 مایل مربع) در اقیانوس آرام، بین کالدونیای جدید و نیوزیلند را پوشش می دهد.

تقریباً 2000 ساکن آن، که برخی از آنها از دریانوردان بریتانیایی هستند که در قرن هجدهم در HMS Bounty شورش کردند، به ژنراتورهای برق اضطراری سوخت می‌رسانند و تجهیزات و اشیاء در فضای باز را قبل از رسیدن طوفان می‌بندند.

مقام مدیریت اضطراری جزیره بعد از ظهر شنبه هشداری صادر کرد و گفت که اکثر مشاغل تعطیل خواهند شد و از ساکنان خواست تا در داخل بمانند.

اداره هواشناسی گفت: “بادهای تندباد و امواج بلند در حال حاضر در حال توسعه هستند و شرایط ممکن است در طول شب بدتر شود، زیرا مرکز توفان از کنار آن عبور می کند.”

به گفته این سازمان، سیستم آب و هوا که با سرعت 20 کیلومتر در ساعت به سمت جزیره حرکت می کند، باران غیرعادی شدید، جزر و مد و موج سواری بسیار شدید را به همراه خواهد داشت که به گفته آن ها می تواند باعث آسیب محلی و فرسایش ساحل شود.

اریک هاچینسون، مدیر جزیره نورفولک، به تلویزیون ABC گفت: «جامعه کار درست را انجام می‌دهد و ما تا جایی که می‌توانیم در موقعیت خوبی قرار داریم».

انتظار نمی رود سرزمین اصلی استرالیا تحت تأثیر این طوفان قرار گیرد، اما در نیوزیلند برخی از مناطق جزیره شمالی از جمله اوکلند – بزرگترین شهر این کشور – برای ایجاد آب و هوای بد آماده شده اند.

پیش‌بینی آب و هوای این کشور، MetService، گفت که انتظار دارد گابریل در روزهای آینده به سمت نیوزلند حرکت کند.

پیش‌بینی‌کننده روز شنبه گفت: انتظار داریم که از روز یکشنبه شاهد تأثیرات این طوفان باشیم که از شمال شروع شده و به جنوب به سایر بخش‌های شمالی و مرکزی نیوزیلند گسترش می‌یابد.

مدیریت اضطراری اوکلند اعلام کرد که این شهر احتمالاً یکشنبه شب تحت تأثیر بادهای شدید گابریل قرار می گیرد و بدترین تأثیر طوفان برای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود.

این آژانس گفت که بادهایی با سرعت 140 کیلومتر در ساعت (90 مایل در ساعت) یا احتمالاً بیشتر از روز دوشنبه پیش بینی شده است.

(گزارش توسط سام مک کیث؛ ویرایش توسط ساندرا مالر و ویلیام مالارد)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.