جزئیات پارامترهای ورودی BitDooZER – سیستم های معاملاتی – 17 اکتبر 2022

[ad_1] اگر به دنبال یک فایل مجموعه BTCUSD هستید، آن را در انتهای این مقاله پیوست خواهید یافت. اچسلام بازدید کننده! اگر اینجا هستید مطمئناً به این دلیل است که می خواهید در مورد پارامترهای ورودی BitDooZER بیشتر بدانید… خوب، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم! نوشیدنی بنوشید و بنشینید، زیرا این پست طولانی

کد خبر : 269017
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
جزئیات پارامترهای ورودی BitDooZER – سیستم های معاملاتی – 17 اکتبر 2022

[ad_1]

اگر به دنبال یک فایل مجموعه BTCUSD هستید، آن را در انتهای این مقاله پیوست خواهید یافت.

اچسلام بازدید کننده! اگر اینجا هستید مطمئناً به این دلیل است که می خواهید در مورد پارامترهای ورودی BitDooZER بیشتر بدانید… خوب، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم! نوشیدنی بنوشید و بنشینید، زیرا این پست طولانی خواهد بود، اما پس از خواندن آن احتمالاً اصلاً سؤال زیادی در مورد پارامترها نخواهید داشت. به هر حال، در صورت وجود، چون ممکن است برخی از کاربران دیگر نیز سؤالی مشابه شما داشته باشند، لطفاً حتماً در برگه «نظرات» بیت‌دوزر بپرسید تا همه از پاسخ بهره مند شوند. هیچ پاسخی از طریق پیام خصوصی ارائه نخواهد شد. با تشکر از شما و … خواندن مبارک!

تنظیمات EA

عدد جادویی: مقدار پیش فرض “75040388“. شناسه منحصر به فرد EA. این شناسه باید با هر شناسه دیگری که توسط هر مشاور متخصص دیگری که قبلاً در همان ترمینال متاتریدر 4 استفاده می‌کنید، متفاوت باشد.

پیشوند نظر: مقدار پیش فرض “bitdoozer“. پیشوند کاربر برای هر معامله. در کنار یک نظر داخلی قرار داده شده است که BitDooZER برای شناسایی شناسه سبد قرار می دهد و نمی توان آن را حذف کرد.

اندازه لات اولیه: مقدار پیش فرض “0.01“. حجم اولیه هر سبد جدید. اکیداً توصیه می کنیم این حجم را در حداقل میزان باز شدن سبد نگه دارید، که در اکثر کارگزاران باید حداقل باشد.

حداکثر گسترش (پیپ): مقدار پیش فرض “7.01حداکثر تحمل اسپرد، به این معنی که اگر اسپرد فعلی بالاتر از این مقدار باشد، معامله انجام نمی‌شود و در عوض BitDooZER منتظر می‌ماند تا اسپرد در آستانه باشد. به همین دلیل ما یک کارگزار با خوب را توصیه می‌کنیم. اسپردها. پیپ های BTCUSD تا حدودی عجیب و غریب هستند. در بسیاری از جاها می توانید ببینید که ارزش 1 پیپ با 1 دلار مقایسه می شود، بنابراین به عبارت دیگر اسپرد 7 پیپ مانند گفتن اسپرد 7 دلار است. اکنون توجه کنید ، زیرا وقتی صحبت از تبدیل به امتیاز 1 پیپ در BTCUSD به میان می آید، برابر با 10 امتیاز نیست، بلکه 100 امتیاز است. به همین دلیل است که ممکن است مشاهده کنید که کارگزار شما این نماد را به صورت 500 یا 600 بیان می کند. این مانند گفتن 5 پیپ است. (500 تقسیم به 100) یا 6 پیپ (600 به 100) برای جمع بندی، مقداری که در این پارامتر در پیپ قرار می دهید باید در 100 ضرب شود اگر می خواهید آن را به صورت امتیاز بیان کنید و آن را با اسپرد بروکر خود مقایسه کنید. بنابراین مقدار پیش فرض 7.01 پیپ معادل 701 امتیاز اسپرد است. بر این اساس تنظیم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گسترش بیت کوین، لطفاً به «درک گسترش بیت کوین» مراجعه کنید.

حداکثر لغزش (پیپ): مقدار پیش فرض “1.01“. مشابه اسپرد، اما برای لغزش زمانی که کارگزار شما معامله را انجام می دهد، به این معنی که اگر لغزش بالاتر از حد تحمل باشد (به طور پیش فرض 1.01 پیپ یا 101 امتیاز – خطا نیست، به “حداکثر اسپرد (پیپ)” مراجعه کنید. برای توضیح) معامله انجام نمی شود و BitDooZER در عوض شانس خود را چند بار دیگر و در تیک بعدی امتحان می کند. یک کارگزار واقعی ECN این پارامتر را نادیده می گیرد، اما می تواند برای کارگزاران دیگر مرتبط باشد. مطابق با آن تنظیم کنید.

تنظیمات ایمنی

پنجره معاملاتی ترجیحی: مقدار پیش فرض “تعطیلات آخر هفته“. پنجره زمانی که طی آن BitDooZER مجاز به معامله است. با توجه به سیاست MQL5 Market، BitDooZER به هیچ وجه شما را در مورد نمادی که می خواهید معامله کنید، بازه زمانی یا روز را محدود نمی کند. با این حال می توانید گزینه ای را از لیست زیر انتخاب کنید، و BitDooZER در صورتی که خارج از پنجره زمانی انتخاب شده باشد یک هشدار نمایش می دهد. شما می توانید از لیست یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید (به یاد داشته باشید: خارج از پنجره زمانی زیر فقط یک اخطار نمایش می دهد و به هیچ وجه تجارت BitDooZER را محدود نمی کند! ):

  • DO_NOT_PAUSE: BitDooZER تمام هفت روز هفته را بدون توقف معامله می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که به دلیل نوسانات کمتر نماد BTCUSD، توصیه می کنیم فقط در آخر هفته با BitDooZER معامله کنید.
  • تعطیلات آخر هفته: گزینه پیش فرض و توصیه ما. BitDooZER فقط در روزهای شنبه و یکشنبه معامله می‌کند و از دوشنبه تا جمعه بیکار خواهد ماند.
  • روزهای هفته: برعکس گزینه قبلی. BitDooZER از دوشنبه تا جمعه معامله می‌شود و در روزهای شنبه و یکشنبه پس از ساعات بازار فارکس بیکار خواهد ماند. با این حال، به یاد داشته باشید که به دلیل نوسانات کمتر نماد BTCUSD، توصیه می کنیم فقط در آخر هفته با BitDooZER معامله کنید.


تنظیمات UI

تم رنگ های رابط کاربری: مقدار پیش فرض “تاریک“. طرح زمینه رنگی برای نمودار فعلی. انتخاب کنید:

  • تاریک: ترکیبی ظریف تیره از شمع های مشکی و نارنجی و رنگ طلایی. مقادیر وارد شده در پارامترهای «پس زمینه دکمه (فشرده شده)»، «پیام وضعیت»، «متن سود مثبت» و «متن سود منفی» تاثیری نخواهد داشت.
  • سبک: اگر به پس‌زمینه‌های روشن علاقه دارید، این ترکیبی از شمع‌های سفید برفی و نارنجی تیره با برخی جزئیات به رنگ آبی استیل است. مقادیر وارد شده در پارامترهای «پس زمینه دکمه (فشرده شده)»، «پیام وضعیت»، «متن سود مثبت» و «متن سود منفی» تاثیری نخواهد داشت.
  • سفارشی: اگر ترجیح می دهید از رنگ های خود استفاده کنید، این گزینه را انتخاب کنید، سپس رنگ های خود را برای بقیه پارامترها، “پس زمینه دکمه (فشرده شده)”، “پیام وضعیت”، “متن سود مثبت” و “متن سود منفی” انتخاب کنید.

پس زمینه دکمه (فشرده شده): مقدار پیش فرض “گوجه فرنگیرنگ دکمه های رابط کاربری زمانی که فعال هستند (فقط مناسب هنگامی که “طرح رنگی UI” روی “CUSTOM” تنظیم شده است).

پیام وضعیت: مقدار پیش فرض “طلارنگ پیام‌های وضعیت/اطلاعات و همچنین اطلاعات خبری زیر پیام‌های وضعیت (فقط مناسب هنگامی که “طرح رنگی UI” روی “CUSTOM” تنظیم شده است).

متن سود مثبت: مقدار پیش فرض “لیمو سبز“. رنگ پانل اطلاعات P/L شناور در بالای نمودار زمانی که P/L مثبت است. همچنین رنگ برچسب متنی بالا/زیر شمع زمانی که یک سبد با سود بسته می شود (فقط مناسب هنگامی که “طرح رنگی UI” روی “CUSTOM” تنظیم شده است).

متن سود منفی: مقدار پیش فرض “گوجه فرنگی“. رنگ پانل اطلاعات P/L شناور در بالای نمودار وقتی P/L منفی است. همچنین رنگ برچسب نوشتاری در بالا/زیر شمع زمانی که سبد با از دست دادن بسته می شود (فقط برای “تم رنگی UI قابل استفاده است” ” روی “CUSTOM” تنظیم شده است).

BITDOOZER SET FILES

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.