جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی و همسرش محمدی فر

[ad_1] بیش از یک هفته از قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر می‌گذرد و حالا جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی در رسانه ها منتشر شده است. جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی پس از قتل داریوش مهرجویی و همسرش، دستگیری ها از فردای حادثه آغاز می‌شود و ابتدا 4 نفر از نزدیکان

کد خبر : 419968
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی و همسرش محمدی فر

[ad_1]

بیش از یک هفته از قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر می‌گذرد و حالا جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی در رسانه ها منتشر شده است.

جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی

پس از قتل داریوش مهرجویی و همسرش، دستگیری ها از فردای حادثه آغاز می‌شود و ابتدا 4 نفر از نزدیکان داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر می‌شوند و در روزهای بعد از آن نیز تعداد بازداشتی های این پرونده قتل به 20 نفر می‌رسد. تا بالاخره تعداد افرادی که در این قتل دست داشته اند به 4 نفر می‌رسد که خود به کارشان اعتراف کرده اند.

این چهار نفر حدود یک هفته قبل هم به سراغ خانواده مهرجویی آمده بودند که همسرش با دیدن سایه آن‌ها، آن‌ها را تهدید به تماس با پولیس می‌کند و باعث می‌شود، آن ها نتوانند آن شب وارد خانه‌شان شود.

با این حال این افراد بیکار ننشسته و برنامه دیگری می‌ریزند و هفته بعد به سراغ داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر می‌آیند و این بار هر دو را به قتل می‌رسانند.

انگیزه قتل

آن طور که از گزارش ها و تحقیقات پولیس پیدا است، انگیزه متهمان داریوش مهرجویی و همسرش، هنوز مبهم است اما گفته شده که آن‌ها بر اساس یک سری اختلافات مالی، سرقت و چند اختلاف جزئی دیگر دست به این کار زده اند.

جزئیات بیشتر از زبان متهمان داریوش مهرجویی

جزئیات بیشتر از زبان متهمان داریوش مهرجویی

این چهار نفر کریم، میر ویس، اسکندر و داوود نام دارند. بر اساس اعتراف آن‌ها در شب قتل کریم و میر ویس برای کشتن داریوش مهرجویی و اسکندر و داوو هم برای کشتن همسر مهرجویی به دو گروه تقسیم شده بودند.

ظاهرا کریم قاتل مهرجویی و طراح این جنایت است. او 25 سال سن دارد و بر اساس گزارش ها “باغبان” مهرجویی معرفی شده است. نسبتا قد کوتاه است و اما موهای بلندی دارد که همین هم باعث شده پولیس با دنبال کردن سرنخ ها به او برد. البته این یکی از سرنخ هایی است که کریم از خود به جا گذاشته است.

کریم قاتل مهرجوی که سال ها باغبان مرحوم مهرجویی و امین او بوده است به دلیل اختلافات مالی و کاری اش از خانواده مهرجویی کینه به دل گرفته و تصمیم می‌گیرد که انتقامش را از این خانواده بگیرد. به همین دلیل او سه نفر دیگر را نیز با خود همراه می‌کند، به طوری که او کسی که همه برنامه ها را چیده و دیگران هیچ اختیار و اراده ای نداشته اند. سپس آن ها را با وعده سرقت تشویق به این کار می‌کند.

کریم قاتل مهرجوی

باغبان یا همان کریم یک هفته قبل از این حادثه نیز به ویلای مهرجویی و همسرش می‌آید تا انتقامش را بگیرد، اما با در بسته رو به رو شده و وحیده مهرجویی متوجه حضور او شده و تهدیدش می‌کند که به پولیس زنگ می‌زند، کریم هم با تهدید دوباره که شما را می‌کشم از آنجا می‌رود تا در فرصت بعدی دوباره به سراغ آن‌ها بیاید.

نفر بعدی که مشتاق کشتن داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر بوده “میر ویس” است. او هم 21 سال دارد و سال ها به عنوان کارگر و سرایدار ویلاهای آن منطقه کار کرده اما هر بار دست به سرقت زده است. تا این که با شکایت داریوش مهرجویی و ساکنان این منطقه او را از شهرک بیرون می‌کنند. کریم هم که این موضوع را می‌داند به سراغ میر ویس رفته و قصدش را با او در میان می‌گذارد. سپس میر ویس که مشتاق انتقام گرفتن است نیز داوود برادر کوچک‌ترش را با خود همراه می‌کند و به بهانه دزدی و سرقت پای او را نیز به ماجرا باز می‌کند. اما نفر چهارم که هنوز متوجه نیست که چه کسی را کشته و چه اتفاقی افتاده است. “اسکندر” هم همسن داوود است. او بعد از کشتن داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر به خانه‌اش می‌رود و مثل هر روز به سرکارش حاضر می‌شود.

با اعتراف این سه نفر معلوم می‌شود که برنامه اصلی به دست کریم قاتل مهرجوی چیده شده و بقیه با تشویق او دست به این کار زده اند.

ماجرای ورود و به قتل رساندن داریوش مهرجویی و همسرش از زبان اسکندر:

ماجرای ورود و به قتل رساندن داریوش مهرجویی و همسرش از زبان اسکندر:

آن‌ها از در آشپزخانه وارد خانه می‌شوند و می‌بینند که محمدی فر همسر مهرجویی پشت به در، در حال کشیدن سیگار است و مهرجویی در حال تماشای تلویزیون است. وقتی محمدی فر متوجه آن ها می‌شود به سمت اتاق خواب می‌رود تا در را ببندد اما موفق نمی‌شود و اسکندر و داوود به او می‌رسند. اسکندر سر او را محکم گرفته و داوود با دو ضربه کشویی چپ و راست به ناحیه جلوی گردن همسر مهرجویی او را می‌زنند.

کریم و میر ویس نیز به سراغ داریوش مهرجویی رفته و ابتدا با یک چوب درخت آلبالو چند ضربه به سر داریوش مهرجویی می‌زنند و بعد میر ویس با یک چاقوی دسته سفید حدود 30 سانتی متری آقای مهرجویی را به قتل رسانده و به سراغ همسر او رفته و چند ضربه هم به او می‌زنند.

کریم قاتل مهرجویی سعی کرده کمترین نقش را در عملی کردن این نقشه داشته باشد به همین دلیل به میر ویس گفته تا آن‌ها را بکشد و او خودش داریوش مهرجویی را محکم گرفته است.

بر اساس جزئیات میر ویس داریوش مهرجویی را با 4 ضربه با چوب و 4 ضربه با چاقو کشته است.

اموال سرقت شده از خانه مهرجویی

تمام اموالی که از خانه مهرجویی به سرقت رفته و توسط پولیس پیدا شده، 7 النگو از محمدی فر، دو گوشی موبایل و یک خلخال بوده که همه بیرون از ویلا در چند جای دفن شده تا بعد از پایان ماجرا سارقان آن ها را بردارند. همچنین دو آلت قتاله هم به طور جداگانه در زمین های اطراف دفن بوده که توسط کارآگاهان کشف و پیدا شده است.

کریم نه تنها با موی بلندش شناسایی شده بلکه بزاق دهان او نیز در خانه پیدا شده. از طرفی چند تار موی او هم در خانه بوده که توسط آزمایش معلوم شده که از کریم باغبان مهرجویی ها است. هر چند او خودش این موضوع را رد می‌کند و برخلاف اعتراف اولش می‌خواهد خودش را تبرئه کند.

میر ویس هم با رد خونی که از خود روی شیر آب دستشویی به جا گذاشته، شناسایی شده است.

بر اساس اعتراف متهمان این پرونده به سرعت و خارج از نوبت رسیدگی و احکام متهمان صادر خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.