جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید که یک اصلاح دشوار باید بازار مسکن ایالات متحده را متعادل کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

به دنبال همه‌گیری کووید-19، سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات علیرغم میلیون‌ها آمریکایی که در طول قرنطینه در سال 2020 بیکار شدند و با اخراج شدند، بسیار خوب عمل کردند. زنجیر. در واقع، پس از همه‌گیری، بازار مسکن آمریکا به اوج جدیدی رسید و در بحبوحه افزایش تورم رشد کرد. در همین حال، جروم پاول، رئیس فدرال

کد خبر : 259446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید که یک اصلاح دشوار باید بازار مسکن ایالات متحده را متعادل کند – اقتصاد بیت کوین نیوز


به دنبال همه‌گیری کووید-19، سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات علیرغم میلیون‌ها آمریکایی که در طول قرنطینه در سال 2020 بیکار شدند و با اخراج شدند، بسیار خوب عمل کردند. زنجیر. در واقع، پس از همه‌گیری، بازار مسکن آمریکا به اوج جدیدی رسید و در بحبوحه افزایش تورم رشد کرد. در همین حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، این هفته اشاره کرد که بازار مسکن ایالات متحده نیاز به اصلاح دارد، و او معتقد است که می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که «مردم بتوانند دوباره خانه بخرند».

رئیس فدرال رزرو اعلام کرد: کاهش قیمت مسکن یک چیز خوب است

چهارشنبه گذشته، فدرال رزرو آمریکا برای اعلام افزایش بعدی نرخ بهره تشکیل جلسه داد و بانک مرکزی نرخ وجوه فدرال را 75 واحد پایه (bps) افزایش داد. فدرال رزرو هفته گذشته اعلام کرد که هدف آن “دستیابی به حداکثر اشتغال” است و بانک مرکزی همچنان نرخ تورم 2 درصدی را در بلندمدت هدف قرار داده است. افزایش سه چهارم درصدی سومین افزایش متوالی نرخ بهره فدرال رزرو با 75 واحد در ثانیه است. به دنبال افزایش 75 واحدی در ثانیه، بازارهای سهام، ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها ظاهراً در افزایش نرخ فدرال رزرو قیمت گذاری شده بودند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید که یک «اصلاح دشوار» باید بازار مسکن آمریکا را متعادل کند.
در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول امسال در پایان ماه اوت، جروم پاول (تصویر سمت چپ) تاکید کرد که نبرد فدرال رزرو با تورم “مقداری درد” به همراه خواهد داشت، زیرا اصرار داشت که آخرین سال تورم بالا “احتمالاً موقتی باشد.”

با این حال، رئیس فدرال رزرو در این هفته بازار مسکن ایالات متحده را نیز مورد بحث قرار داد و این اظهارنظرها در چند روز گذشته بازارها را متلاطم کرد. پاول به اصلاح املاک یا کاهش قیمت مسکن اشاره کرد تا تورم را به سطح 2 درصد برساند.

پاول اصرار کرد: «کاهش قیمت مسکن که شاهد آن هستیم باید به نزدیک‌تر شدن قیمت‌ها با اجاره‌بها و دیگر اصول بازار مسکن کمک کند – و این چیز خوبی است». پاول روز چهارشنبه به مطبوعات گفت: «در بلندمدت چیزی که ما نیاز داریم عرضه و تقاضا برای همسو شدن بهتر است، به طوری که قیمت مسکن در سطح معقولی و با سرعت معقول بالا برود و مردم بتوانند دوباره خانه بخرند».

شانزدهمین رئیس فدرال رزرو افزود:

از نقطه نظر چرخه تجاری، این اصلاح دشوار باید بازار مسکن را به تعادل بهتری بازگرداند.

متوسط ​​نرخ بهره وام مسکن ثابت 30 ساله 27 واحد در ثانیه به 6.55 درصد جهش کرد، اقتصاددان می گوید قیمت خانه ها همچنان “به طور قابل توجهی بیش از حد ارزش گذاری شده است”

آمار بانکrate.com در 24 سپتامبر 2022 نشان می دهد که میانگین فعلی وام ثابت 30 ساله 6.55٪ است. داده های Bankrate.com نشان می دهد که نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله در هفت روز گذشته 27 واحد در ثانیه افزایش یافته است. بر اساس داده های اخیر جمع آوری شده توسط شرکت املاک و مستغلات Redfin، ده منطقه در ایالات متحده سریعتر از بسیاری از مناطق سقوط می کنند. این شامل شهرهای آمریکایی مانند سیاتل، لاس وگاس، سن خوزه، سن دیگو، ساکرامنتو، فینیکس، اوکلند، بندر شمالی، فلوریدا و تاکوما، واشنگتن می شود.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید که یک «اصلاح دشوار» باید بازار مسکن آمریکا را متعادل کند.
نمودار اعتماد منتشر شده توسط noradarealestate.com در 17 سپتامبر 2022.

واضح است که تغییر کلمه انتخابی فدرال رزرو از ژوئن «مسکن نیاز به بازنشانی دارد» به امروز «بازنشانی مسکن در واقع به معنای اصلاح است» نشان می دهد که با کاهش قیمت مسکن، کاهش فروش مسکن و عقب نشینی قابل توجه ساخت و ساز به منظور دستیابی به این هدف، وضعیت کاملاً خوب است. ریک پالاسیوس جونیور، رئیس تحقیقات مشاور املاک جان برنز، روز پنجشنبه به فورچون گفت.

به دنبال تفسیر پاول در بازار مسکن، تری کالینز، خبرنگار یو اس ای تودی به نقل از تعدادی از کارشناسان گفت که ایالات متحده «قطعاً در حال اصلاح مسکن است که به زودی پایانی ندارد». مارک زندی، اقتصاددان ارشد مودیز آنالیتیکس، به یو اس ای تودی گفت که معتقد است بازار مسکن آمریکا در حال انقباض است.

زندی به کالینز توضیح داد که بیش از نیمی از 400 بازار مسکن در ایالات متحده به میزان قابل توجهی بیش از 25 درصد بیش از ارزش گذاری شده اند. اقتصاددان ارشد مودیز آنالیتیکس گفت: «من فکر می‌کنم این در طی چند سال آینده انجام خواهد شد، و تا اواسط دهه تا پایان همه چیز ادامه خواهد داشت.

برچسب ها در این داستان

اکونومیست، فلوریدا، از bankrate، جروم پاول، مشاور املاک جان برنز، لاس وگاس، اصول بازار، بازارها، مودیز آنالیتیکس، پورت شمالی، اوکلند، فینیکس، املاک پاول، اظهارات پاول، مسکن پاول ایالات متحده، املاک و مستغلات، املاک و مستغلات بازارها، ردفین، ریک پالاسیوس جونیور، ساکرامنتو، سن دیگو، سن خوزه، سیاتل، عرضه و تقاضا، تاکوما، مسکن ایالات متحده، املاک و مستغلات ایالات متحده

نظر شما در مورد اظهارات اصلاحی مسکن جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز چهارشنبه چیست؟ آیا فکر می کنید بازار املاک و مستغلات ایالات متحده به سرد شدن ادامه خواهد داد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.