جردن بلفورت “گرگ وال استریت” انتظار دارد بیت کوین و اتریوم با وجود سقوط FTX “به طور قابل توجهی بالاتر” باشند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

جردن بلفورت، با نام مستعار گرگ وال استریت، انتظار دارد که بیت کوین و اتریوم «بسیار بالاتر» از آنچه اکنون هستند باشند. وی با اشاره به اینکه صرافی رمزنگاری شده FTX یک کلاهبرداری است، تاکید کرد که انفجار آن «به این معنا نیست که شما می توانید بیت کوین را به طور کامل نادیده بگیرید

کد خبر : 291420
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
جردن بلفورت “گرگ وال استریت” انتظار دارد بیت کوین و اتریوم با وجود سقوط FTX “به طور قابل توجهی بالاتر” باشند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


جردن بلفورت، با نام مستعار گرگ وال استریت، انتظار دارد که بیت کوین و اتریوم «بسیار بالاتر» از آنچه اکنون هستند باشند. وی با اشاره به اینکه صرافی رمزنگاری شده FTX یک کلاهبرداری است، تاکید کرد که انفجار آن «به این معنا نیست که شما می توانید بیت کوین را به طور کامل نادیده بگیرید و بگویید بی ارزش است یا به صفر می رسد».

گرگ وال استریت FTX را کلاهبرداری می خواند

جردن بلفورت، دلال سابق سهام که خاطراتش در فیلمی به نام “گرگ وال استریت” اقتباس شده است، در ویدئویی که دوشنبه در کانال یوتیوب خود منتشر شد، توصیه هایی درباره بیت کوین و اتریوم به اشتراک گذاشت. این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شده است.

بلفورت Stratton Oakmont را تأسیس کرد که به عنوان یک اتاق دیگ بخار کار می کرد که سهام پنی را به بازار عرضه می کرد و با فروش سهام پمپاژ و تخلیه از سرمایه گذاران کلاهبرداری می کرد. او پس از اعتراف به تقلب در سال 1999 به یک سخنران انگیزشی تبدیل شد و به مدت 22 ماه به زندان رفت.

در مورد FTX، صرافی رمزنگاری که در 11 نوامبر منفجر شد و اعلام ورشکستگی کرد، Wolf of Wall Street توضیح داد: “FTX یک کلاهبرداری بود و هیچ راهی برای محافظت در برابر چنین کلاهبرداری وجود ندارد.” او اضافه کرد:

اما فقط به این دلیل که خود FTX یک کلاهبرداری بود، به این معنی نیست که شما می توانید بیت کوین را کاملاً نادیده بگیرید و بگویید بی ارزش است یا به صفر می رسد. همین مورد در مورد اتریوم نیز صدق می کند.

بلفورت نگهداری بیت کوین و اتریوم را توصیه می کند

بلفورت معتقد است که قیمت بیت کوین و اتر علیرغم فروش اخیر در بازار کریپتو و پیامدهای FTX به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. با این حال، او در مورد سایر سکه‌ها بدبین است و خاطرنشان می‌کند که علاوه بر دو ارز دیجیتال بزرگ، «به معنای واقعی کلمه در حال حاضر با یک قطب 10 فوتی رمزارز را لمس نمی‌کند».

برای کسانی که قبلاً توکن‌های رمزنگاری دیگری دارند، او توصیه می‌کند «گام به گام به هر کوین نگاه کنید» تا تصمیم بگیرید که آیا آنها باید فروخته شوند و چه زمانی ممکن است زمان خوبی برای فروش باشد. او گفت: «این باید بر اساس چیزی باشد که خریده‌اید و فکر می‌کنید ارزش آن در حال حاضر چیست.

بلفورت توصیه کرد که سرمایه گذاران باید مبانی هر توکن را بررسی کنند و از خود بپرسند که چرا در وهله اول سکه را خریده اند. “آیا چیزی پشت خرید شما وجود داشت، آیا انتظار داشتید خبرهای خوبی منتشر شود، آیا فکر می کنید که شرکت واقعاً کاری انجام می دهد و ما می خواهیم فناوری پیشرفتی داشته باشیم؟” او درخواست کرد.

با این حال، اگر سرمایه‌گذاران رمزارز را به‌دلیل «نظریه احمق بزرگ‌تر» می‌خریدند، به این معنی که فکر می‌کردید … فردی احمق‌تر از شما می‌آید و سکه را با قیمتی بالاتر از شما می‌خرد، بلفورت پیشنهاد کرد: «هر چیزی خارج از بیت‌کوین و اتریوم. من یک نگاه دقیق به آن می‌اندازم و به فروش آن فکر می‌کنم.» او با اشاره به حباب دات کام که در آن 99 درصد معاملات از بین رفت و دیگر برنگشت، توضیح داد:

تجزیه و تحلیل کنید، تحقیق کنید… آیا مشکلی وجود دارد که این سکه یا توکن در حال حل شدن است یا ما فقط در حال خرید به همه تبلیغات و امیدواری هستیم که ادامه پیدا کند زیرا اگر اینطور باشد صادقانه می دانید که شانس بیشتر است. این چیزها هرگز برنخواهند گشت

بلفورت همچنین فاش کرد که قصد دارد بیت کوین و اتر بیشتری بخرد. او در حالی که هشدار داد که این دو ارز دیجیتال ممکن است در کوتاه‌مدت سقوط بیشتری پیدا کنند، او نظر داد:

من فکر می کنم این یک شرط بسیار خوب است که در حال حاضر، در اینجا، اگر بیت کوین یا اتریوم بخرید، به احتمال زیاد [they] در 5 تا 10 سال به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود – من معتقدم که در واقع بسیار بیشتر است.

بلفورت توصیه کرد: «اگر بیت کوین یا اتریوم می‌خرید، باید بخش بسیار کمی از سبد سرمایه‌گذاری کلی شما را نشان دهد. این پولی است که اساساً می توانید با آن حدس و گمان بزنید. می‌توانی از دستش بدهی.»

نظر شما در مورد توصیه های جردن بلفورت در مورد بیت کوین و اتریوم چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.