جذاب ترین زن جهان در سال 2024 کیست؟

[ad_1] اشلی گراهام مدل پلاس سایز امریکایی وقتی 12 ساله بود به عنوان مدل پا به صنعت مد گذاشت و بارها توسط مجلات مختلف به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و جذابترین زنان هالیوود معرفی شده است. گراهام در سال 2016 در مجله ورزشی اسپورت ایلوستریتد عنوان چهره سال با شعار “مثبت اندیشی بدن و اعتماد

کد خبر : 472348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
جذاب ترین زن جهان در سال 2024 کیست؟

[ad_1]

اشلی گراهام مدل پلاس سایز امریکایی وقتی 12 ساله بود به عنوان مدل پا به صنعت مد گذاشت و بارها توسط مجلات مختلف به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و جذابترین زنان هالیوود معرفی شده است. گراهام در سال 2016 در مجله ورزشی اسپورت ایلوستریتد عنوان چهره سال با شعار “مثبت اندیشی بدن و اعتماد به نفس در هر سایزی” را به دست آورد.

او در این 10 سال مصاحبه ها، ویدیوها و تصاویر زیادی از خود منتشر کرده که در تمام آن ها سعی در عادی سازی زیبایی در هر سایز و اندازه داشته است. در واقع یکی از تمرکزهای اشلی گراهام نشان دادن تصویر واقعی از بدن زن است.

جذاب ترین زن جهان در سال 2024 با تلاش برای حذف استانداردهای غیرواقعی که رسانه ها بر زنان تحمیل کرده است، همیشه سعی کرده تا با نشر تصاویر بدون روتوشی از صورت و بدنش بر سلولیت و ترک پوستی تاکید کند.

اشلی مدل پلاس سایز آمریکایی در مصاحبه با مجله مکسیم گفته بود: “باید به رنگ پوست و نژاد، وزن و سایز، جنسیت و سن همه احترام گذاشت و برای عادی سازی این موضوع نیاز به ایجاد انجمن و صحبت کردن بیشتر در مورد آن هستیم. هیچکس نباید بخاطر جنسیت، رنگ پوست و سایز بدنش مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرد. بدن ما در طول سال مدام درحال تغییر هست. من شخصا از بدنم به عنوان ابزاری برای تبلیغ مثبت‌اندیشی و بیان احساساتم استفاده کرده و می کنم.”

بیوگرافی اشلی گراهام جذاب ترین زن جهان

بیوگرافی اشلی گراهام جذاب ترین زن جهان

اشلی گراهام که در صنعت مد از چهره های مطرح و موفق است، علاوه بر فعالیت در زمینه مدلینگ، به عنوان طراح لباس نیز شناخته می شود. او اکنون عنوان جذاب ترین زن جهان را از آن خود کرده است.

گراهام یکی از مدل‌های معروف آمریکایی است که فعال بدنی و مجری تلویزیون است. او در سال 1987 در نبراسکا به دنیا آمده و از سال 2016 به چهره ای معروف در دنیای مد تبدیل شده است. برای اولین بار از او در مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue مطالبی منتشر شد که باعث شد یک شبه به اولین مدل سایز بزرگ معروف جهان تبدیل شود و با گذشت زمان صنعت مد او را جزء صریح و تاثیرگذارترین چهره‌ها معرفی کرد. اشلی نیز از این موقعیت استفاده کرد تا بتواند از تنوع بدنی و به نمایش گذاشتن همه سایز و اندازه‌ها حمایت کند.

ورود اشلی گراهام به صنعت مد

اشلی گراهام، مدل پلاس سایز و طراح مد، 12 ساله بود که وارد حرفه مدلینگ شد. از همان ابتدا خود را به ‌عنوان یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت مد معرفی کرد و در کمپین های مختلف از جمله تبلیغات شلوار جین لایت برایانت و Levis Curve ID حاضر شد.

این مدل همچنین در رونمایی از کالکشن‌های ژان پل گوتیه و مایکل کورس نیز به عنوان مدل سایز بزرگ نقش مهمی داشت. وبلاگ‌هایی در مجلات مد و فشن از جمله Vogue UK ،ELLE Quebec و Galmour US نیز صفحه ای به او اختصاص دادند.

اشلی در سال 2018 اولین مدل پلاس سایزی بود که با لباس شنای ورزشی ایلوستریتد، در کنار سوپر مدل‌هایی همچون تایرا بنکس و هایدی کلوم حاضر شد.

زندگی خصوصی اشلی گراهام، جذاب ترین مدل پلاس سایز جهان

زندگی خصوصی اشلی گراهام، جذاب ترین مدل پلاس سایز جهان

اشلی گراهام با فیلمبردارش، جاستین اروین ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آن ها یک پسر است. او در سال های زندگی حرفه ایش همکاری ویژه ای با برندهای معروف مانند H&M، Lane Bryant و Old Navy داشته است.

زندگی حرفه ای اشلی گراهام در صنعت مدلینگ

اشلی گراهام نه تنها یک سوپرمدل بلکه کارآفرین و نویسنده معروف آمریکایی نیز است که از 2000 وارد این عرصه شد و از 17 سالگی به چهره شناخته شده ای تبدیل شد. با این حال معرفی او به دنیای مد به واسطه حضورش با لباس شنای Sports Illustrated که بر تن داشت، صورت گرفت. آن زمان او وفقط 16 سال داشت.

با گذشت زمان گراهام با حمایت از اندام پلاس سایز به یکی از چهره‌های مشهور عمومی تبدیل شد. او بارها در برنامه تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا و صبح بخیر آمریکا حضور یافته است.

علاوه بر فعالیت او در حرفه مدلینگ، اشلی موفق به راه‌اندازی خط تولید لباس زیر زنانه و همکاری با خرده فروش کانادایی با نام Black Orchid Lingerie که به تولید لباس زیر برای زنانی که اندام پلاس سایز دارند، مشغول شد.

همچنین او صحبت های تاثیرگذاری در رابطه با مسائلی که به وزن افراد مربوط است داشته است. علاوه بر این ها او نویسنده موفق کتاب‌های  زیر است:

  • یک مدل جدید: زیبایی و قدرت با اعتماد به نفس چگونه به نظر می‌رسد (2017)
  • گرسنه: خوردن راه من در طول زندگی (2019)
  • ستاره زیبایی آمریکایی (2020) و معامله بسیار بزرگ (2020) است.
  • تو از قبل می دانی چگونه بزرگ باشی

دستاوردها و جوایز گراهام

دستاوردها و جوایز گراهام

اشلی گراهام نخستین مدل سایز بزرگی است که عکسش روی جلد مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue در سال 2016 چاپ شد. او همچنین نامزد دریافت جایزه Webby شد.

او همچنین حضور درخشان و پررنگی در کمپین‌های گوناگون از جمله Hanes، Marina Rinaldi، Samsung و Levis داشته است.

در سال 2017 در مجله تایم نام اشلی گراهام در کنار بیانسه، تیلور سویفت و دونالد ترامپ به ‌عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) معرفی شد و در رده افراد تاثیرگذار جهان قرار گرفت.

دارایی خالص 18 میلیون دلاری اشلی گراهام

دارای خالص اشلی گراهام 18 میلیون دلار است. او به عنوان اولین مدل پلاس سایز وارد عرصه مدلینگ شد و نماد کمپین‌های مد باعث شد به محبوبیت خاصی دست پیدا کند. اشلی 18 سال داشت که به نیویورک نقل‌مکان کرد و در این شهر صنعت مدلینگ را ادامه داد.

در همان دوران بود که مجلاتی مانند Harper’s Bazaar و Sports Illustrated Swimsuit Issue در مورد اشلی گراهام شروع به نوشتن مطالب مخلتف کردند. همین نوشته ها نیز او را به ستاره ای بین المللی و برترین مدل سایز بزرگ جهان تبدیل کرد.

نام خط تولید لباس‌های اشلی Swimsuits For All نام دارد. همچنین کالکشن لباس شنا Target را با نام Ava & Viv نیز راه‌اندازی کرده است.

اشلی گراهام در طول سال ها فعالیتش توانست به یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان تبدیل شود و بتواند برای نشان دادن اندام های پلاس سایز از این امتیاز استفاده کند. اکنون او جذاب ترین مدل پلاس سایز جهان است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.