جدیدترین USD/JPY – با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، مبارزه با ین ژاپن خنثی شد

[ad_1] قیمت ها، نمودارها و تحلیل ین ژاپن USD/JPY داده های ADP ایالات متحده، بازده اوراق قرضه ایالات متحده را به شدت بالاتر می برد. آیا وزارت مالیه برای تقویت ین اقدام خواهد کرد؟ توصیه شده توسط Nick Cawley راهنمای جدید Q3 JPY ما را دانلود کنید آخرین دقایق FOMC نشان می دهد که اگرچه

کد خبر : 371434
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۵۷
جدیدترین USD/JPY – با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، مبارزه با ین ژاپن خنثی شد

[ad_1]

قیمت ها، نمودارها و تحلیل ین ژاپن USD/JPY

  • داده های ADP ایالات متحده، بازده اوراق قرضه ایالات متحده را به شدت بالاتر می برد.
  • آیا وزارت مالیه برای تقویت ین اقدام خواهد کرد؟

توصیه شده توسط Nick Cawley

راهنمای جدید Q3 JPY ما را دانلود کنید

آخرین دقایق FOMC نشان می دهد که اگرچه انقباض بیشتر پولی محتمل است، اما با سرعت کمتری انجام می شود و به طور فزاینده ای وابسته به داده ها خواهد بود. یکی از حوزه‌های داده‌ای که فدرال‌رزرو به‌خوبی آن را زیر نظر خواهد داشت، بازار کار است و اطلاعات شغلی زیادی در 48 ساعت آینده منتشر می‌شود که با آخرین انتشار NFP در روز جمعه به اوج خود می‌رسد. پس از آن که گزارش اخیر ADP ایالات متحده نشان داد که مشاغل خصوصی با ایجاد نزدیک به نیم میلیون شغل جدید در ماه ژوئن، بسیار بالاتر از پیش بینی 228 هزار شغلی و 267 هزار شغل در ماه می، افزایش شدیدی را نشان می دهد، باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

image1.png

افزایش احتمالی 25 واحد پایه در نشست 26 جولای قبلاً به دلار آمریکا تبدیل شده است و تقویت بیشتر در بازار کار ایالات متحده که یکی از محرک های اصلی تورم است، ممکن است فدرال رزرو را وادار کند تا نرخ ها را حتی بیشتر افزایش دهد. بازده اوراق قرضه ایالات متحده پس از ADP افزایش یافت و خزانه داری ایالات متحده 2 سال به بالای 5% رسید.

بازدهی 2 ساله خزانه داری ایالات متحده

image2.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

ین ژاپن امروز به نفع خود بوده است، زیرا بازارهای جهانی پس از FOMC از ریسک خارج می شوند. نقش بهشت ​​ین، علیرغم ضعف این ارز در چند ماه گذشته و ترس از این که نرخ‌های بهره بالاتر برای مدت طولانی‌تر آمریکا ممکن است بازارهای سهام در سراسر جهان را تحت فشار قرار دهد، همچنان باقی است.

ارزش پول ژاپن نیز در حال افزایش است زیرا معامله گران به اظهار نظرهای مداوم مقامات ژاپنی مبنی بر تضعیف ین خیلی سریع و بسیار سریع گوش می دهند. USD/JPY در حال نزدیک شدن به سطوحی است که وزارت مالیه را وادار کرد تا حمایت از ارز را آغاز کند و معامله گران نگران هستند که آخرین دور مداخله شفاهی مقدمه ای برای مداخله در بازار ارز باشد.

USD/JPY روزانه نشانه هایی از افزایش در هفته گذشته را نشان می دهد و ممکن است در روزهای آینده نیز ادامه یابد. در حالی که چشم انداز فنی کلی نمودار مثبت است، بازاری که بانک مرکزی آن را به دقت زیر نظر دارد، بازاری است که نمی توان چیزی فراتر از یک معامله بسیار کوتاه مدت در آن انجام داد.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 6 ژوئیه 2023

image3.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ -9٪ -7٪
هفتگی -5٪ -4٪ -4٪

احساسات خرده فروشی خالص-کوتاه است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 26.74 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 2.74 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 0.15 درصد کمتر از دیروز و 3.28 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در معاملات کوتاه مدت 2.74 به 1 است. معامله گران نت شورت 1.55 درصد کمتر از دیروز و 1.02 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب تجاری USD/JPY بیشتر شد.

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.