جدیدترین یورو – بازگشت یورو/دلار به بالای 1.0900 در توضیح بیشتر هاوکیش

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل ECB de Guindos – برنامه APP ممکن است در ماه جولای به پایان برسد. ECB de Guindos – افزایش نرخ در ماه جولای امکان پذیر است. نظرات لوئیس دی گویندوس، معاون بانک مرکزی اروپا، پشت آخرین حرکت در یورو هستند و EURUSD اکنون به بالای 1.0900 رسیده

کد خبر : 196361
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
جدیدترین یورو – بازگشت یورو/دلار به بالای 1.0900 در توضیح بیشتر هاوکیش

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • ECB de Guindos – برنامه APP ممکن است در ماه جولای به پایان برسد.
  • ECB de Guindos – افزایش نرخ در ماه جولای امکان پذیر است.

نظرات لوئیس دی گویندوس، معاون بانک مرکزی اروپا، پشت آخرین حرکت در یورو هستند و EURUSD اکنون به بالای 1.0900 رسیده است. در مصاحبه با بلومبرگ، آقای دی گوندوس گفت که بانک مرکزی نه رکود تورمی و نه رکودی را در منطقه یورو مشاهده نمی کند، تورم امسال کاهش می یابد اما در سه ماهه چهارم بالای 4 درصد باقی می ماند و برنامه خرید اوراق قرضه APP در سه ماهه سوم به پایان می رسد. آقای دی گویندوس با تکرار سخنان دیروز رئیس بانک مرکزی لتونی، مارتینس کازاکس، افزود که او دلیلی نمی بیند که برنامه APP در ماه ژوئیه متوقف نشود و از نظر تئوری، افزایش نرخ بهره در همان ماه وجود دارد. ممکن است.

به روز رسانی EUR/USD – در نظرات Hawkish ECB بالاتر می رود

این دومین بار از لفاظی های جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا در این هفته است و بازارهای مالی شروع به نشستن و توجه کرده اند. آخرین پیش‌بینی‌های بازار اکنون حدود 75 واحد پایه کاهش (افزایش نرخ‌ها) در سال جاری را نشان می‌دهد که در این هفته حدود 10 تا 12 واحد پایه افزایش یافته است، زیرا بانک مرکزی اروپا به نبرد خود با تورم ناپایدار ادامه می‌دهد. نگاه نهایی به تورم منطقه یورو در ماه مارس اواخر امروز منتشر می شود.

جدیدترین یورو – بازگشت یورو/دلار به بالای 1.0900 در توضیح بیشتر هاوکیش

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

EUR/USD اکنون در حال معامله است در بالاترین قیمت یک هفته ای و بازگشت به 1.0900. این زوج در ماه‌های گذشته تحت فشار بوده‌اند و هر رالی کوتاه‌مدتی به‌عنوان فرصتی برای باز کردن یک موقعیت فروش جدید تلقی می‌شود. این ممکن است در حال حاضر با انتشار راهنمایی های خاص تر در مورد پایان دادن به APP و شروع افزایش نرخ توسط بانک مرکزی تغییر کرده باشد. پایین ترین سطح 1.0760 ممکن است در ماه های آینده نیز حفظ شود. در کوتاه‌مدت، خوشه‌ای از اوج‌های قبلی در اطراف 1.0940 ممکن است حرکت بالاتر را قبل از چشم 1.1000 و بالاتر متوقف کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 21 آوریل 2022

جدیدترین یورو – بازگشت یورو/دلار به بالای 1.0900 در توضیح بیشتر هاوکیش

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 73.08 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.72 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 4.42 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.05 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 1.04 درصد نسبت به دیروز و 2.80 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD مختلط

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.