جدیدترین پوند بریتانیا – GBP/USD در حال تلاش برای تایید پشتیبانی جدید، NFPs نزدیک است

[ad_1] GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل به گفته یکی از وام دهندگان، قیمت مسکن در بریتانیا بیشتر افزایش می یابد. گزارش مشاغل ایالات متحده اکنون برای جهت گیری کلی بازار کلیدی است. پوند/دلار آمریکا در سطح قبلی مقاومت نشسته است. توصیه شده توسط Nick Cawley نحوه معامله GBP/USD پوند انگلیس امروز

کد خبر : 343664
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
جدیدترین پوند بریتانیا – GBP/USD در حال تلاش برای تایید پشتیبانی جدید، NFPs نزدیک است

[ad_1]

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • به گفته یکی از وام دهندگان، قیمت مسکن در بریتانیا بیشتر افزایش می یابد.
  • گزارش مشاغل ایالات متحده اکنون برای جهت گیری کلی بازار کلیدی است.
  • پوند/دلار آمریکا در سطح قبلی مقاومت نشسته است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

پوند انگلیس امروز در محدوده بسیار زیادی در برابر اکثر ارزهای اصلی دیگر معامله می شود، زیرا بازارها در آستانه تعطیلات آخر هفته بانکی طولانی افت کرده اند. در حالی که طیف وسیعی از کشورها هم جمعه و هم دوشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود، هنوز یک اطلاعات عمده فردا منتشر می شود که معامله گران باید از آن آگاه باشند، آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده یا لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی. پس از اینکه دو گزارش اشتغال ایالات متحده که در این هفته منتشر شد نشان داد که بازار کار به طور غیرمنتظره ای ضعیف شده است، انتشار روز جمعه با دقت بیشتری از حد معمول مورد توجه قرار خواهد گرفت.

4 آوریل 2023

image1.png

5 آوریل 2023

image2.png

جمعه ها NFP گزارش انتظار می رود 239 هزار شغل جدید ایجاد شود که نسبت به 311 هزار شغل در فوریه کاهش یافته است و نرخ بیکاری ثابت در 3.6 درصد است. این گزارش در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود.

image3.png

کیم کینیر، مدیر شرکت وام مسکن هالیفاکس، امروز گفت: بازار مسکن بریتانیا پس از رکود شدید در پایان سال 2022 به انعطاف‌پذیری خود ادامه می‌دهد. گزارش این وام‌دهنده نشان می‌دهد که کاهش نرخ وام مسکن به‌عنوان محرک اصلی این افزایش، به دلیل ادامه کاهش هزینه‌های وام از بالاترین میزان مشاهده شده در پایان سال گذشته.

image4.png

گزارش قیمت خانه هالیفاکس (مارس)

GBP/USD در زیر 1.2500 باقی می ماند اما کمی بالاتر از خط مقاومت قبلی در 1.2448 است. این در حال حاضر تلاش می کند به عنوان پشتیبانی عمل کند، اما NFP روز جمعه می تواند این را شکست دهد اگر گزارش مشاغل قوی تر از حد انتظار باشد. با این حال، تنظیم کلی نمودار با هر سه میانگین متحرک ساده در جای خود مثبت است و 20 dma بالاتر است. نشانگر میانگین برد واقعی 14 روزه در پایین نمودار نوسانات کابل را در پایین ترین حد چند هفته ای نشان می دهد و در حالی که نشانگر CCI GBP/USD را در قلمروی بیش از حد خرید نشان می دهد، چند هفته است که همینطور است. اگر GBP/USD از ناحیه 1.2450 به عنوان پشتیبانی استفاده کند، سطح بعدی مقاومت فنی در 1.2667 قرار دارد.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 6 آوریل 2023

image5.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 15% -11٪ -2٪
هفتگی 6% -3٪ 0%

احساسات معامله گر خرده فروشی مختلط است

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 39.09 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.56 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 12.84 درصد بیشتر از دیروز و 3.24 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 9.66 درصد کمتر از دیروز و 3.51 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

نظر شما در مورد GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.