جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا توسط دلار آمریکا بیداد می کند

[ad_1] GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل دلار آمریکا به بالاترین حد خود در 20 سال اخیر رسید. منحنی 2 ساله/10 ساله خزانه داری ایالات متحده بیشتر معکوس می شود. معامله‌گران خرده‌فروشی به شدت خالص هستند. دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در بالاترین سطح دو دهه اخیر معامله می شود، داستانی

کد خبر : 228086
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا توسط دلار آمریکا بیداد می کند

[ad_1]

GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • دلار آمریکا به بالاترین حد خود در 20 سال اخیر رسید.
  • منحنی 2 ساله/10 ساله خزانه داری ایالات متحده بیشتر معکوس می شود.
  • معامله‌گران خرده‌فروشی به شدت خالص هستند.

دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در بالاترین سطح دو دهه اخیر معامله می شود، داستانی آشنا در هفته های گذشته. تمام افت های کوتاه مدت در دلار خریداری شده اند و DXY بهترین بخش از بیست رقم بزرگ از ژوئن سال گذشته است. این قدرت دلار آمریکا را می‌توان در طیف گسترده‌ای از جفت‌های USD مشاهده کرد که اوج/پایین‌های چند ساله به طور منظم چاپ می‌شوند.

در حالی که تورم و رکود در ایالات متحده در حال مبارزه برای ستون اینچ هستند، انتشار تورم چهارشنبه (13:30 بریتانیا) از نزدیک تحت نظر خواهد بود. نرخ تورم اصلی (m/m) 0.6 درصد افزایش یافته است، در حالی که نرخ سالانه از 6 درصد در ماه می به 5.7 درصد کاهش یافته است.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

در حالی که فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ های بسیار زیاد با سرعتی سریع برای کاهش تورم ادامه می دهد، یکی از مقامات برجسته فدرال رزرو به نام استر جورج، رئیس کانزاس سیتی، روز سه شنبه هشدار داد که نرخ فعلی انقباض سیاست پولی ممکن است خیلی سریع اتفاق بیفتد. خانم جورج، که در آخرین جلسه FOMC به افزایش 75 واحدی نرخ بهره رای منفی داد، خاطرنشان کرد که این نگران کننده است که بحث رکود از قبل آغاز شده است، “فقط چهار ماه” پس از اینکه بانک مرکزی شروع به افزایش نرخ کرد. بازار خزانه داری ایالات متحده با توجه به منحنی بازدهی UST2s/10s که اکنون با هفت واحد معکوس شده است، هشدار رکودی را منتشر می کند.

نمودار قیمت ماهانه سبد دلار آمریکا (DXY) – 12 ژوئیه 2022

جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا توسط دلار آمریکا بیداد می کند

Cable در برابر دلار آمریکا با پایین ترین سطح خبری دو سال اخیر معامله می شود و این جفت از حمایت اندکی یا بدون حمایت در حرکت پایین تر است. پوند/دلار آمریکا از ضعف پوند به همراه قدرت دلار آمریکا رنج می برد، در حالی که پوند انگلیس تحت فشار مشکلات اقتصادی و سیاسی جاری است. اقتصاد بریتانیا ضعیف است و ممکن است در ماه‌های آینده به رکود رسمی نگاه کند، در حالی که در وست مینستر، گروهی از نامزدها پس از استعفای بوریس جانسون در هفته گذشته، خود را برای سمت خالی نخست‌وزیر معرفی می‌کنند. نبردهای سیاسی می توانند به سرعت تبدیل به بد شوند و این موضوع در روزهای آینده بر استرلینگ سنگینی خواهد کرد.

نمودار هفتگی GBP/USD فقدان پشتیبانی کوتاه مدت را قبل از مارس 2020 نشان می‌دهد که دو برابر پایین‌ترین حد در حدود 1.1420 وارد عمل شود. کیبل از ماه می 2021 تقریباً 25 رقم بزرگ را از دست داده است و اگرچه این ممکن است سطح خوبی برای شروع مرحله به مرحله در یک موقعیت بلندمدت باشد، اما در کوتاه مدت استرلینگ همچنان آسیب پذیر به نظر می رسد.

نمودار قیمت هفتگی GBP/USD – 12 ژوئیه 2022

جدیدترین پوند بریتانیا – پوند/دلار آمریکا توسط دلار آمریکا بیداد می کند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 79.83 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 3.96 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 14.72 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.66 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 18.81 درصد و نسبت به هفته گذشته 14.18 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.