جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در جهان تاکنون به ۶۱۳ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۹۶۱ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۸۴ بیمار کووید ۱۹ نیز تأیید شده است. به گزارش هوشمند نیوز، براساس تازه‌ترین داده‌ها در جدول جهانی پاندمی کرونا، آمریکا با بیش

کد خبر : 254265
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان



بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در جهان تاکنون به ۶۱۳ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۹۶۱ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۸۴ بیمار کووید ۱۹ نیز تأیید شده است.

به گزارش هوشمند نیوز، براساس تازه‌ترین داده‌ها در جدول جهانی پاندمی کرونا، آمریکا با بیش از ۹۷ میلیون مبتلا و یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد و هند با آمار بیش از ۴۴.۵ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی جای گرفته است.

در اروپا نیز هم اکنون فرانسه با ثبت بیش از ۳۴.۷ میلیون مبتلا، تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشورهای این منطقه و در عین حال سومین کشور با بیشترین آمار بیمار کرونایی در جهان است.

آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۳۴.۵ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر چهارمین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

برزیل در عین حال با بیش از ۶۸۴ هزار جانباخته پس از ایالات متحده، دومین کشور رکورددار تعداد قربانیان کووید ۱۹ در جهان محسوب می‌شود و پس از آن هند با بیش از ۵۲۸ هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی در این فهرست جهانی است.

روسیه همچنین با گذشتن از آمار ۳۸۵ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در بین کشورهای اروپایی دارد و در جهان نیز چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی‌های این بیماری است.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی “ورلداُمتر”، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (دوشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ ایالات متحده ۹۷,۰۹۵,۰۹۲ ۱,۰۷۵,۶۶۸
۲ هند ۴۴,۵۰۰,۵۸۰ ۵۲۸,۱۶۵
۳ فرانسه ۳۴,۷۱۸,۱۳۲ ۱۵۴,۴۶۸
۴ برزیل ۳۴,۵۷۴,۷۶۵ ۶۸۴,۹۱۴
۵ آلمان ۳۲,۴۵۲,۲۵۰ ۱۴۸,۲۹۹
۶ کره جنوبی ۲۴,۰۴۱,۸۲۵ ۲۷,۴۹۸
۷ انگلیس ۲۳,۵۵۴,۵۱۹ ۱۸۹,۰۲۶
۸ ایتالیا ۲۲,۰۴۸,۰۳۲ ۱۷۶,۲۰۹
۹ ژاپن ۲۰,۱۵۶,۹۹۲ ۴۲,۶۳۷
۱۰ روسیه ۲۰,۰۶۶,۶۱۰ ۳۸۵,۳۴۸

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۲۱ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۱۷۸ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشورهای دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۸ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

در این لینک مشروح آمار گستردگی ویروس کرونا در جهان و جدول حاوی تمام جزئیات آماری در همه کشورها و مناطق درگیر کرونا به روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.