جبران زیان های روز پنج شنبه، به سمت 0.9870 می رسد

[ad_1] USD/CHF آماده می شود تا هفته را با سود مناسب 0.65٪ به پایان برساند. نمودار هفتگی این جفت را به صورت بایاس خنثی به بالا نشان می دهد که روند صعودی را بیشتر گسترش می دهد اما قادر به شکستن 0.9900 نیست. نمودار روزانه USD/CHF، مادیان اصلی را به سمت بالا به تصویر می‌کشد،

کد خبر : 261878
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
جبران زیان های روز پنج شنبه، به سمت 0.9870 می رسد

[ad_1]

  • USD/CHF آماده می شود تا هفته را با سود مناسب 0.65٪ به پایان برساند.
  • نمودار هفتگی این جفت را به صورت بایاس خنثی به بالا نشان می دهد که روند صعودی را بیشتر گسترش می دهد اما قادر به شکستن 0.9900 نیست.
  • نمودار روزانه USD/CHF، مادیان اصلی را به سمت بالا به تصویر می‌کشد، و زمانی که 0.9886 مادیان را پاک کرد، رقم 0.9900 بعدی خواهد بود.

USD/CHF هفته را با افزایش 1.20 درصدی در روز جمعه به پایان رساند، زیرا مقامات فدرال رزرو از اخبار خبری عبور می کنند و تکرار می کنند که فدرال رزرو در کوتاه مدت تغییر نخواهد کرد و نرخ ها را بالا نگه می دارد تا تورم را کاهش دهد. در زمان نوشتن این مقاله، USD/CHF در 0.9870 معامله می شود.

تحلیل قیمت USD/CHF: چشم انداز فنی

نمودار هفتگی USD/CHF نشان می‌دهد که شرکت‌های اصلی دقیقاً زیر بالاترین قیمت هفته 11 ژوئیه یعنی 0.9886 بسته می‌شوند و سوگیری خنثی به سمت بالا را بدون تغییر نگه می‌دارند. معامله‌گران باید توجه داشته باشند که، اگرچه دلار/فرانسه فرانکفورت به پایین‌تر از بالاترین قیمت فوق‌الذکر در 11 جولای بسته شد، سری‌های پی در پی بالاتر/پایین‌های بالاتر را گسترش داد و در را برای سودهای بیشتر باز کرد. اگر USD/CHF 0.9886 را پاک کند، رقم 0.9900 منطقه عرضه بعدی و به دنبال آن برابری است.

هنگام بررسی نمودار روزانه USD/CHF، سوگیری نیز به سمت بالا است، و افزایش قیمت بالاتر از «خط گردن» الگوی نمودار سر و شانه معکوس می‌تواند راه را برای سودهای بیشتر هموار کند. نوسانگرها در محدوده مثبت قرار دارند و RSi در 60.79 در شرف عبور از RSI SMA 7 روزه خود است، که به این معنی است که خریداران در حال جمع آوری حرکت هستند و در را برای سودهای بیشتر باز می کنند.

بنابراین، اولین مقاومت USD/CHF رقم 0.9900 خواهد بود. شکست بالاتر، بالاترین سطح 28 سپتامبر را در 0.9965، به دنبال برابری، و سپس بالاترین YTD را در 1.0064 نشان می دهد.

سطوح فنی کلیدی USD/CHF

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.