جایزه کتاب ماه و سال فراخوان داد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فراخوان جایزه‌ کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در بهار ١۴٠٠ از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد. دبیرخانه این جایزه از تمامی ناشران، مولفان، مترجمان، تصویرگران و شاعران فارسی‌زبان در ایران و دیگر کشورها دعوت کرده است تا آثار خود را برای داوری در این رویداد در اختیار

کد خبر : 36560
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 مارس 2021 - 13:52
جایزه کتاب ماه و سال فراخوان داد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فراخوان جایزه‌ کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در بهار ١۴٠٠ از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد.

دبیرخانه این جایزه از تمامی ناشران، مولفان، مترجمان، تصویرگران و شاعران فارسی‌زبان در ایران و دیگر کشورها دعوت کرده است تا آثار خود را برای داوری در این رویداد در اختیار کانون قرار دهند.

تنها کتاب‌هایی می‌تواند در این داوری مورد ارزیابی قرار بگیرد که برای نخستین بار در سال‌های ۱۳۹۹ و یا ۱۴۰۰ منتشر و برای نخستین بار در جایزه‌ کتاب ماه و سال شرکت داده شده باشد.

صاحبان این آثار تا روز ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند تا برگزیدگان جایزه در تابستان امسال معرفی شوند.

دبیرخانه این جایزه، آثار ارسالی را در ۴ بخش اصلی «خواندنی‌های حوزه‌ی داستان» شامل تألیف، ترجمه (مشمول قانون کپی‌رایت)، بازآفرینی، ادبیات نمایشی و فیلم‌نامه‌های چاپ شده، «خواندنی‌های حوزه‌ی شعر» شامل تألیف، قصه‌های منظوم و ترجمه (مشمول قانون کپی‌رایت)، «تصویرگری» و «خلاقیت» مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

همچنین سه جایزه ویژه «فرصت طلایی» برای آثار منتشر نشده نوقلمان بالای ۱۸ سال یا پیشکسوتانی که مدت‌هاست در عرصه کودک و نوجوان قلم نزده‌اند، «استاد مهدی آذریزدی» جایزه‌ای سالانه برای بازنویسی و «مداد پرنده» دیگر جایزه سالانه برای تجلیل از یک چهره‌ی شاخص عرصه ادبیات کودک و نوجوان به برگزیدگان این رویداد اهدا خواهد شد.

۵۸۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.