جانم سلام؛ سیر مهدوی در تخت فولاد

[ad_1] ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری رویداد معنوی «جانم سلام» با محور زیارت و معرفی شخصیت‌های مهدوی و تشرف یافتگان خدمت امام زمان (عج) خبر داد. هادی نظری به ایسنا گفت: این رویداد معنوی هم‌زمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و با هدف نکوداشت و زیارت

کد خبر : 328720
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
جانم سلام؛ سیر مهدوی در تخت فولاد

[ad_1]

ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری رویداد معنوی «جانم سلام» با محور زیارت و معرفی شخصیت‌های مهدوی و تشرف یافتگان خدمت امام زمان (عج) خبر داد.

هادی نظری به ایسنا گفت: این رویداد معنوی هم‌زمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و با هدف نکوداشت و زیارت شخصیت‌های گران‌قدر آرمیده در مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد که خدمت امام عصر تشرف یاب شدند یا در موضوع انتظار صاحب اثر هستند و همچنین روایت قصه‌های مرتبط با امام زمان برگزار خواهد شد.

او افزود: از برنامه‌های این رویداد معنوی می‌توان به احوالات تشرف یافتگانی مانند میرزا حسین کشیکچی، شیخ مرتضی ریزی، اذن کتاب مکیال المکارم سادات احمدآبادی، استغاثه حاج‌آقا رضا هرندی، قصه شهید ردانی‌پور و زیارت و معرفی آیت‌الله ناصری اشاره کرد.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد همچنین با اشاره به گنجواره‌هایی که پیش از این در مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد برگزارشده است، اضافه کرد: این گنجواره‌ها به بهانه‌ها و مناسبت‌های مختلف برگزار و مورد استقبال گردشگران و زائران قرارگرفته است که گنجواره اول با عنوان «آب و آیین» با رویکرد آشنایی با سازه‌ها و عناصر مرتبط با آب برگزار شد، دومین گنجواره با نام «طاق بهشت» و به موضوع گنبدهای تخت فولاد اختصاص داشت و شرکت‌کنندگان از تکایای بابا رکن‌الدین، خوانساری، بیدآباد، خاتون‌آبادی و سیدالعراقین بازدید کردند، گنجواره سوم با محور «آشنایی با زنان مشهور در تخت فولاد» برگزار شد و چهارمین گنجواره با عنوان «نقش جان» نیز به موضوع «آشنایی با مؤثرین و شهدای انقلاب اسلامی آرمیده در تخت فولاد» مرتبط شد.

نظری خاطرنشان کرد: تورهای تخصصی تخت فولاد در قالب گنجواره در راستای برجسته‌سازی و معرفی ظرفیت‌های زیارتی، معنوی، هنری و گردشگری تخت فولاد در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه رویداد معنوی «جانم سلام» ۱۶ اسفندماه هم‌زمان با شب میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

جانم سلام؛ سیر مهدوی در تخت فولاد

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.