جانشین مگوایر از رئال می‌آید!

[ad_1] داوید آلابای 31ساله در سال 2021 بایرن مونیخ را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. اما حالا او در آستانه ترک رئال و پیوستن به یک تیم بزرگ دیگر در اروپا است. آلابا در دو سالی که پیراهن رئال را به تن می‌کند افتخارات زیادی به دست آورد. از قهرمانی در لالیگا و

کد خبر : 376179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۴۲
جانشین مگوایر از رئال می‌آید!

[ad_1]

داوید آلابای 31ساله در سال 2021 بایرن مونیخ را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. اما حالا او در آستانه ترک رئال و پیوستن به یک تیم بزرگ دیگر در اروپا است.

آلابا در دو سالی که پیراهن رئال را به تن می‌کند افتخارات زیادی به دست آورد. از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل‌ری گرفته تا به دست آوردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ.

اما روزنامه بیلد می‌گوید منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این مدافع دارد. بعد از اینکه اریک تن‌هاخ به مدیران باشگاه اعلام کرد که فصل آینده از هری مگوایر استفاده نخواهد کرد داوید آلابا را به عنوان گزینه مد نظرش به عنوان جانشین او معرفی کرد. مگوایر دیروز رسما بازوبند کاپیتانی را از دست داد و شواهد نشان می‌دهد او به زودی از یونایتد خواهد رفت.

گفته می‌شود تن‌هاخ علاقه زیادی به سبک بازی داوید آلابا دارد. از سوی دیگر این مدافع اتریشی با توجه به اینکه معتقد است فصل آینده از بازیکنان فیکس کارلو آنچلوتی نخواهد بود احتمالا با جدایی و پیوستن به یونایتد موافقت خواهد کرد.

آلابا فصل گذشته فصل را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرد ولی از وقتی که با مصدومیت از ناحیه ران مواجه شد حتی بعد از بازگشت هم به ندرت به عنوان بازیکن ثابت به میدان فرستاده می‌شد.

در صورت انجام این انتقال او دومین ستاره رئال خواهد بود که در سال‌های اخیر راهی یونایتد می‌شود. تابستان گذشته کاسمیرو این مسیر را پیمود و حالا به یکی از ستاره‌های محبوب اریک تن‌هاخ تبدیل شده است.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.