جانشین رونالدو از فرانسه می‌آید

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند سالی بود که فصل نقل و انتقالات در میان تیم های اروپایی دچار سکون شده بود و شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت مالی باشگاه ها، باعث شده بود آن ها قید خرید ستاره های بزرگ را بزنند. تابستان امسال اما تنور نقل و انتقالات داغ داغ بود. غول

کد خبر : 97196
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
جانشین رونالدو از فرانسه می‌آید

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند سالی بود که فصل نقل و انتقالات در میان تیم های اروپایی دچار سکون شده بود و شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت مالی باشگاه ها، باعث شده بود آن ها قید خرید ستاره های بزرگ را بزنند. تابستان امسال اما تنور نقل و انتقالات داغ داغ بود. غول های بزرگ اروپا یک چرخش شگفت انگیز ستاره ها را در بین خود داشتند و حالا همه چیز فراهم شده تا رقابت هایی جذاب را در فصل جدید شاهد باشیم.

روز گذشته رونالدو به اولدترافورد برگشت تا دوباره پیراهن قرمز شهر منچستر را بپوشد و پس از انتقال مسی و راموس به پاری‌سن‌ژرمن، یک بمب دیگر در اروپا منفجر شود.

حالا خبر می رسد که پس از خروج رونالدو از تورین، سران بیانکونری به تکاپو افتاده اند تا در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات جانشین آقای گل فصل قبل سری آ را جذب کنند.

بر اساس ادعای نشریه گاتزتا دلااسپورت ایتالیا، یوونتوس با مویس کین، مهاجم اورتون که به صورت قرضی در پاری‌سن‌ژرمن توپ می زند به توافق رسیده و این انتقال طی روزهای آینده نهایی می شود.

کین که سابقه بازی در ایتالیا و پوشیدن پیراهن یووه را دارد،  فصل گذشته در 45 بازی 19 بار موفق به گلزنی شد و حالا پس از دو فصل دوری دوباره به کشورش بر می گردد.

بر اساس این خبر، یوونتوس برای خرید این مهاجم حدود 20 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. البته به نظر می رسد قرارداد در سال اول قرضی بوده و این رقم در سال بعد به اورتون پرداخت خواهد شد. در 24 ساعت اخیر نام هایی چون مائورو ایکاردی، پیر آمریک اوبامیانگ و ادن هازارد نیز برای انتقال به یوونتوس مطرح شد، اما در نهایت این مویس کین جوان بود که به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو راهی تورین خواهد شد.

254 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.