جانسون بریتانیا قصد دارد محدودیت‌های COVID را لغو کند

[ad_1] از آنجایی که هنگ‌کنگ واحدهای ایزوله می‌سازد و اروپا قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی و واکسن را حفظ می‌کند، جانسون یک روز پس از مثبت شدن آزمایش ویروس ملکه الیزابت، لغو هرگونه الزام همه‌گیری را که به آزادی‌های شخصی آسیب می‌زند، اعلام خواهد کرد. بر اساس این طرح‌ها که هفته‌ها در حال انجام است، بریتانیا اولین

کد خبر : 169047
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۴
جانسون بریتانیا قصد دارد محدودیت‌های COVID را لغو کند

[ad_1]

از آنجایی که هنگ‌کنگ واحدهای ایزوله می‌سازد و اروپا قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی و واکسن را حفظ می‌کند، جانسون یک روز پس از مثبت شدن آزمایش ویروس ملکه الیزابت، لغو هرگونه الزام همه‌گیری را که به آزادی‌های شخصی آسیب می‌زند، اعلام خواهد کرد.

بر اساس این طرح‌ها که هفته‌ها در حال انجام است، بریتانیا اولین کشور بزرگ اروپایی خواهد بود که به افرادی که می‌دانند به کووید-19 مبتلا هستند اجازه می‌دهد آزادانه از مغازه‌ها، وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و به سر کار بروند.

جانسون روز یکشنبه گفت که نمی‌خواهد مردم «احتیاط را به باد بیاورند» و هیچ موردی برای رضایت وجود ندارد، اما عرضه واکسن به این معنی بود که دولت می‌خواهد از اجبار ایالتی به تشویق مسئولیت‌های شخصی حرکت کند.

در میان بزرگسالان، 81٪ در انگلستان تقویت شده است.

وی در بیانیه‌ای پیش از اعلام روز دوشنبه به مجلس گفت: «امروز یک لحظه افتخار پس از یکی از سخت‌ترین دوره‌های تاریخ کشورمان خواهد بود، زیرا ما شروع به یادگیری زندگی با کووید می‌کنیم.»

تلفات بریتانیا با بیش از 160000 تلفات طی 28 روز پس از ابتلا، دومین بالاترین آمار در اروپا پس از روسیه است و به طور متوسط ​​حدود 43000 مورد و 144 مرگ در روز در هفته گذشته گزارش شده است.

رهبران پزشکی از جانسون خواسته‌اند که با سلامت کشور «گونگ هو» نباشد و مشاوران دولت گفته‌اند که کاهش محدودیت‌ها می‌تواند منجر به رشد سریع همه‌گیری شود، زیرا مردم رفتار خود را سریع‌تر از زمان‌های قبلی در همه‌گیری تغییر می‌دهند.

تاکنون دولت به دنبال باز نگه داشتن اقتصاد با ترکیب آزمایش سریع دسته جمعی با الزام قانونی برای پنج روز خود انزوا بوده است، رویکردی که به کشور امکان داد تا از نوع بسیار قابل انتقال Omicron استفاده کند.

پس از اینکه دانشمندان بریتانیایی انواع قبلی را شناسایی کردند، دولت گفت که در صورت ظهور نوع جدیدی از سیستم‌های نظارتی و برنامه‌هایی برای اقدامات اضطراری حفظ خواهد کرد.

روز یکشنبه از جانسون پرسیده شد که آیا خطر ابتلا به بیماری همه گیر را می پذیرد یا خیر. او گفت که دولت نمی تواند هزینه های ماهانه 2 میلیارد پوند (2.7 میلیارد دلار) را برای آزمایش ادامه دهد.

او همچنین تحت فشار بسیاری از اعضای حزب محافظه‌کار خود قرار گرفته است تا محدودیت‌های COVID-19 را لغو کند، که آنها آن را سخت‌گیرانه می‌دانند.

(1 دلار = 0.7358 پوند)

(گزارش توسط کیت هولتون؛ ویرایش توسط گای فالکونبریج و باربارا لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.