جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که قیمت بنزین ممکن است در زمستان افزایش یابد – می گوید این یک ریسک است – اقتصاد بیت کوین نیوز

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داده است که قیمت بنزین ممکن است امسال دوباره افزایش یابد. او تاکید کرد: “این یک خطر است که ما در حال کار روی سقف قیمت هستیم تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.” “پیشنهاد سقف قیمتی ما برای کاهش درآمد روسیه طراحی شده است … در عین حال

کد خبر : 254630
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که قیمت بنزین ممکن است در زمستان افزایش یابد – می گوید این یک ریسک است – اقتصاد بیت کوین نیوز


جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داده است که قیمت بنزین ممکن است امسال دوباره افزایش یابد. او تاکید کرد: “این یک خطر است که ما در حال کار روی سقف قیمت هستیم تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.” “پیشنهاد سقف قیمتی ما برای کاهش درآمد روسیه طراحی شده است … در عین حال حفظ عرضه نفت روسیه که به پایین نگه داشتن قیمت جهانی نفت کمک می کند.”

جانت یلن در مورد افزایش قیمت گاز، تورم، تحریم های اتحادیه اروپا و نفت روسیه

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان روز یکشنبه درباره اقتصاد، تورم، قیمت گاز و نفت روسیه صحبت کرد.

یلن در پاسخ به این سوال که آیا آمریکایی‌ها باید نگران افزایش مجدد قیمت بنزین در اواخر سال جاری باشند یا خیر؟

خب این یه ریسکه و این خطری است که ما در حال کار روی سقف قیمت هستیم تا بتوانیم آن را برطرف کنیم.

یلن توضیح داد: «پیشنهاد سقف قیمتی ما برای کاهش درآمدهای روسیه که برای حمایت از اقتصاد خود و مبارزه با این جنگ غیرقانونی استفاده می‌کنند، طراحی شده است، و در عین حال عرضه نفت روسیه را حفظ می‌کند که به پایین نگه داشتن قیمت‌های جهانی نفت کمک می‌کند.» بنابراین من معتقدم این چیزی است که می تواند ضروری باشد، و این چیزی است که ما در تلاش هستیم برای جلوگیری از افزایش قیمت نفت در آینده، آن را اجرا کنیم.

اتحادیه اروپا بسته تحریمی را در ژوئن اعمال کرد که بر اساس آن واردات نفت خام روسیه از طریق دریا از 5 دسامبر و واردات فرآورده های نفتی از 5 فوریه 2023 ممنوع می شود. این تحریم ها همچنین شرکت های اتحادیه اروپا را از ارائه بیمه حمل و نقل، خدمات دلالی یا خدمات منع می کند. تامین مالی صادرات نفت از روسیه به سایر کشورها

یلن یکشنبه توضیح داد: «در زمستان امسال، اتحادیه اروپا در اکثر موارد خرید نفت روسیه را متوقف خواهد کرد. علاوه بر این، آنها ارائه خدماتی را که روسیه را قادر می سازد نفت را با نفتکش حمل کند، ممنوع خواهند کرد.

وزیر خزانه داری هشدار داد:

و این ممکن است که باعث افزایش قیمت نفت شود.

میانگین قیمت گاز در ایالات متحده از زمان ثبت رکورد در ماه ژوئن به طور پیوسته کاهش یافته است. با این حال، وزارت خزانه داری تخمین زده است که ممنوعیت بیمه برای ذخایر دریایی روسیه می تواند تا 5 میلیون بشکه در روز نفت خام و محصولات پالایش شده را از بازار خارج کند که باعث افزایش شدید قیمت می شود.

در طول مصاحبه یکشنبه، یلن همچنین ایمان خود را به فدرال رزرو برای تعیین بهترین اقدام برای جلوگیری از رکود اقتصادی ابراز کرد. او اعتراف کرد که رکود زمانی “ریسکی است که فدرال رزرو در حال تشدید سیاست های پولی برای جبران تورم است” و خاطرنشان کرد که “مطمئناً خطری است که ما نظارت می کنیم.”

یلن با این ادعا که اقتصاد ایالات متحده در سال 2021 زمانی که جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده روی کار آمد در وضعیت بدی قرار داشت، گفت:

ما شاهد کاهش رشد هستیم، اما این طبیعی است.

یلن بار دیگر تاکید کرد که نسبت به اقتصاد آمریکا خوشبین است. در ماه ژوئیه، او گفت که اقتصاد ایالات متحده در حال گذار است، نه رکود. علیرغم قیمت های بالاتر غذا و انرژی، وزیر خزانه داری اظهار داشت: “ما بازار کار خوب و قوی داریم و من معتقدم که حفظ آن امکان پذیر است.”

برچسب ها در این داستان

تحریم های اتحادیه اروپا، قیمت گاز اتحادیه اروپا، سقف قیمت گاز، جانت یلن، قیمت گاز جانت یلن، تورم جانت یلن، رکود اقتصادی جنت یلن، قیمت نفت، روسیه، قیمت گاز روسیه، قیمت گاز آمریکا

نظر شما در مورد اظهارات جانت یلن، وزیر خزانه داری چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.